Banca Transilvania învață tinerii fermieri să preia afacerile de familie

Obiectivul principal al Agro Intergeneration, realizat de Banca Transilvania (BT) și Universitatea de Științe Agricole (USAMV) Cluj, este motivarea tinerei generații pentru continuarea activităților în cadrul fermelor de familie și realizarea cu succes a transferului intergenerațional.

Magnoliu Stan le-a vorbit tinerilor din agricultură despre preocuparea pentru dezvoltare și relații cu colaboratorii | Foto: USAMV

Banca Transilvania și Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară (USAMV) au dat startul programului destinat dezvoltării competenţelor în agribusiness.

“Obiectivul principal al Agro Intergeneration, realizat de Banca Transilvania (BT) și Universitatea de Științe Agricole (USAMV) Cluj, este motivarea tinerei generații pentru continuarea activităților în cadrul fermelor de familie și realizarea cu succes a transferului intergenerațional.

La întâlnirea cu studenții, tinerii fermieri, reprezentanții băncii si ai universității am vorbit despre atitudine, preocuparea pentru dezvoltare și învățare, relații de succes cu colaboratorii”, a relatat Magnoliu Stan, fondatorul agenției de resurse umane Smart HR.

Au participat, din partea USAMV, Adrian Macri, prorector cu activități sociale și studențești, Ovidiu Ranta, prorector în relația cu mediul socio-economic, Cristina Pocol, coordonatorul proiectului. Ea a remarcat faptul că proiectul are o componentă atât de formare, cât și de cercetare, bazată de problematica succesiunii fermelor în România.

Cei aproape 30 de participanți la Agro Intergeneration fac parte din familii care sunt clienți BT în sectorul agribusiness din 14 județe. Contribuția băncii pentru fiecare dintre cursanți este de 1.400 de euro. BT are 40.000 de clienți din acest sector și 20% cotă de piață în România. Agro Intergeneration se derulează pe parcursul a șase luni și este organizat pe module susținute de profesori de la USAMV.

Participanții au ocazia să învețe despre administrarea afacerii, management financiar, leadership, inovație și marketing în agricultură. Experiența este completată de întâlnirile cu fermierii invitați la cursuri, precum și de posibilitatea de a vizita ferme din străinătate. BT și USAMV și-au propus să crească o comunitate pregătită să contribuie la perpetuarea fermelor și afacerilor de familie din agricultură.

Exit mobile version