Patru angajați ai E.ON România au fost desemnați „Ambasadorii Binelui”, în prima ediție a campaniei

Compania E.ON va finanța cu 40.000 de euro proiecte din zonele de educație, sport și sănătate, declarate câștigătoare în urma campaniei „Ambasadorii Binelui”, al cărei scop este implicarea angajaților grupului energetic în susținerea comunităților în care trăiesc, prin implementarea unor proiecte inițiate chiar de ei.

Desfășurată în perioada 31 august-25 septembrie, campania și-a propus să aloce un buget de 10.000 de euro pentru fiecare proiect câștigător, inițiatorii acestuia primind titulatura de „Ambasadorii Binelui”.

Un juriu format din directorii companiilor operaționale E.ON a analizat proiectele propuse de angajați, criteriile de jurizare fiind date de strategia și obiectivele CSR (Responsabilitate Socială Corporativă). La departajare au fost punctate în mod deosebit originalitatea, precum și impactul în comunitate.

 

Proiectele câștigătoare sunt:

La acest moment, amenajarea spațiului de joacă de la Creșa Ciurbești este aproape finalizată și astfel micuții locatari vor putea în curând să se bucure de toboganele și leagănele pregătite pentru ei. Și proiectul „Patinajul Speranței: Deschizând drumuri pentru viitor” a prins viață la Târgu Mureș, 15 copii pregătindu-se intens pentru competiții de patinaj.

Compania E.ON s-a implicat încă din primii ani de la intrarea pe piața de energie din România în proiecte și inițiative menite să susțină comunitățile locale. Prin identificarea de soluții pe termen lung la o parte dintre problemele cu care se confruntă acestea, E.ON a contribuit semnificativ la îmbunătățirea condițiilor de viață, siguranță și educație, sumele investite în astfel de inițiative ajungând la aproape 18 milioane de euro.

Îmbunătățirea condițiilor de învățare, a culturii siguranței la nivelul publicului larg, adulți și copii, a eficienței energetice, promovarea acțiunilor sustenabile, dar și sprijinirea celor defavorizați sunt obiectivele urmărite în inițiativele E.ON de responsabilitate socială. Proiectele au avut circa 550.000 de beneficiari, iar angajații E.ON, 4.700 la număr, au dăruit peste 15.000 de ore de voluntariat comunității.

 

Despre E.ON România

Grupul german E.ON este unul dintre liderii pieței de energie, având în România o prezență consolidată de-a lungul a 18 ani. Companiile-fanion ale grupului sunt Delgaz Grid şi E.ON Energie România, acestea desfășurând activități de distribuție, respectiv de furnizare a energiei şi a soluțiilor energetice pentru circa 3,4 milioane de clienți. De la intrarea pe piața din România, E.ON a investit peste 2,2 miliarde de euro, în principal în modernizarea rețelelor. Totodată, valoarea contribuțiilor virate la bugetul de stat şi bugetele locale se ridică la 3,37 miliarde de euro.

Exit mobile version