Bradul Untold, cel mai licitat din România

Categorii: CSR, Județe, Ultimele știri
Untold a participat pentru a treia oară la Festivalul Brazilor de Crăciun, organizat de Asociația Salvați Copiii România (SCR).

Metamorphosis, bradul realizat de echipa Festivalului Untold, a fost cel mai licitat în cadrul unui mare eveniment caritabil al anului.

Untold a participat pentru a treia oară la Festivalul Brazilor de Crăciun, organizat de Asociația Salvați Copiii România (SCR). “Pentru Untold a devenit o tradiție să susțină SCR acum, de Crăciun. Pare că a devenit și o tradiție în a avea cel mai râvnit și cel mai licitat brad de sărbători, pentru al doilea an consecutiv”, a declarat Edy Chereji, cofondator al grupului Untold Universe.

“An de an, Crăciunul pare că întoarce o oglindă magică înspre fiecare dintre noi, iar adevărata magie constă în faptul că această oglindă pare că ne conectează cu cei din jur. Metamorphosis spune povestea renașterii acestor conexiuni dintre oameni, protejate, ca prin magie, de aripa unui Phoenix. O întoarcere la noi, la noi începuturi, la echilibru, o aducere aminte că aceste conexiuni, aprind spiritul Crăciunului. E un dar special, care deschide poarta spre o călătorie minunată”, au explicat creatorii Metamorphosis.

La gala care a avut loc la Muzeul Național de Artă al României, bradul realizat de echipa de creație a Untold a fost licitat cu 140.000 de euro de către unul dintre principalii parteneri ai festivalului, Kaufland România, și de cel mai mare lanț de farmacii din România, Catena.

“După mulți ani în care am sprijinit numeroase proiecte civice ale partenerilor noștri de la Untold, ne bucurăm să luptăm împreună pentru accesul la educație al copiilor vulnerabili. Bradul Untold va fi expus în galeria magazinului nostru din Barbu Văcărescu să ducem mai departe misiunea SCR. Implicarea face diferența”, a spus Anna-Katharina Scheidereiter, Manager CSR al Kaufland România.

“Dincolo de reușita imensă a acestei ediții a Festivalului Brazilor de Crăciun, cea mai importantă resursă, care poate apoi sta la temelia unor reforme sociale reale, este solidaritatea cu copiii cei mai vulnerabili, care au nevoie de sprijin pentru a merge la școală.

Suntem cu adevărat privilegiați pentru că am reușit să punem în mișcare acest mecanism al generozității, la care Untold pune umărul, deja de trei ani, cu multă dedicare și cu o creativitate formidabilă, care, iată, a făcut ca bradul unicat creat de Untold să fie lider al licitației caritabile, pentru al doilea an consecutiv.

Suntem recunoscători și sperăm să facem echipă în continuare pentru cauza copiilor de educația cărora depinde bunul mers al întregii societăți”, a afirmat Gabriela Alexandrescu, președinte executiv al SCR.

Considerat drept evenimentul caritabil al anului, Festivalul Brazilor de Crăciun, a prezentat concepte unice: fiecare creație expusă a spus o poveste. La gală au fost expuși 22 de brazi concepuţi şi donaţi de designeri şi artişti celebri din România. Pomii de Crăciun au fost licitaţi cu sume între 10.000 şi 140.000 de euro de către companii.

În cadrul evenimentului a fost strânsă suma de 1 milion de euro. Banii strânși în cadrul licitației vor ajunge la copiii aflaţi în risc din cauza sărăciei și vor susține educația copiilor vulnerabili, pentru care magia Crăciunului e doar o dorință.

Exit mobile version