Reşiţa Reductoare şi Regenerabile va contribui la modernizarea transportului feroviar

Reşiţa Reductoare şi Regenerabile este parte a unui proiect de investiții finanțat prin PNRR pentru modernizarea materialului rulant al CFR. La Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii s-au semnat mai multe contracte de către reprezentanți ai RRR și CFR Călători. 

CFR Călători a decis o serie de acțiuni de modernizare a  55 de locomotive electrice destinate remorcării trenurilor de călători, conversia a 20 de locomotive diesel hidraulice de manevră în locomotive electrice cu acumulatori în cadrul unui proiect amplu finanțat prin PNRR. Proiectul mai prevede modernizarea a 139 de vagoane de călători.

Aurel Băra, Director Executiv Reşița Reductoare şi Regenerabile

„Noi suntem prinși în proiectele legate de locomotive, Reșița Reductoare și Regenerabile SA, proiectând și executând transmisiile mecanice ale prototipurilor, respectiv locomotivelor de acest tip modernizate până acum, care şi-au dovedit viabilitatea. 2024-2025 vor fi ani în care vom fi implicați în aceste proiecte. Dacă adăugăm şi implicarea în proiectele de transmisii pentru Marina Militară, este o reușită și un lucru important pentru noi, pentru oraș!“ a precizat Directorul Executiv al RRR, Aurel Băra.

De la diesel la electric

Potrivit Caon, în procesul de modernizare sunt cuprinse 55 de vechi locomotive electrice de 5100 kW şi 3400 kW care vor fi locomotive cu motoare electrice de tracţiune asincrone. De asemenea, proiectul mai prevede conversia a 20 de locomotive diesel hidraulice LDH de 1250 CP, utilizate în activitatea de manevră. Ele vor fi locomotive electrice cu acumulatori PlugIn.

Exit mobile version