Opt oferte pentru construcția lotului 2 al Drumului Expres Arad – Oradea

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) anunță că opt firme și asocieri de firme au depus oferte pentru construcția lotului 2 al Drumului Expres Arad – Oradea în lungime de 39,7 km.

 

Oferte

Ofertele au fost depuse de către:

  1. Asocierea BOG’ART SRL (lider) – TRACE GROUP HOLD PLC – G.P. GROUP JSC (Romania – Bulgaria);
  2. Asocierea CONSTRUCTII ERBASU SA (lider) – CONCELEX SRL (Romania);
  3. Asocierea DRUM ASFALT SRL (lider) – AUTOMAGISTRAL PIVDEN SRL -– (Romania – Ucraina);
  4. Asocierea IC IÇTAŞ INŞAAT SANAYI VE TICARET A.Ş. – ROTARY CONSTRUCTUU MENTENANTA SA (Turcia – Romania);
  5. Asocierea MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S. (lider) – CENGIZ INSAAT SANAYI VE TICARET A.S. – (Turcia);
  6. NUROL INSAAT VE TICARET A.S. (Turcia)
  7. Asocierea ONUR TAAHHUT TASIMACILIK INSAAT TICARET VE SANAYI A.S (lider) – STRACO HOLDING S.R.L. (Turcia – Romania);
  8. Asocierea OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. (lider) – INFRAVIS SRL (Turcia – Romania)

Câștigătorul contractului cu o valoare estimată de 3,41 miliarde de lei (fără TVA), finanțat prin Programul Transport, trebuie să construiască acest lot în 24 de luni.

 

Ce prevede contractul

Contractul prevede inclusiv:

– construcția unui pod de o complexitate tehnică ridicata (în lungime de 1.091 m);

– realizarea drumului de legătură cu Ungaria (în lungime de 10 km);

– un punct de trecere a frontierei.

Drumul Expres Arad – Oradea are o lungime totală de 120,47 km și este împărțit în 3 loturi:

Traseul Drumul Expres Arad – Oradea pornește din sud-estul localității Oradea (drumul de legătură dintre Centura Oradea și A3) și se încheie la intersecția Variantei de Ocolire Arad cu DN7.

 

Exit mobile version