Call center-ul de acasă. Foundever: “85% dintre angajați lucrează de la distanță”

Galeria Meron din Cluj-Napoca l-a găzduit ca invitat special pe Bogdan Bucur, People Services Manager la Foundever Romania Cluj, în dialog cu fondatoarea centrului de artă, Crina Ciocian, în cadrul întâlnirilor HR Twilight Talks.

Angajații centrului de servicii sărbătorind cinci ani de MAX cu deserturi producție proprie | Foto: Foundever, TB

Pandemia a schimbat radical modelele de business ale centrelor de servicii din Cluj: deși majoritatea salariaților muncesc în afara biroului, managerii se străduiesc să îi pregătească și să unească echipele prin întâlniri față în față.

Galeria Meron din Cluj-Napoca l-a găzduit ca invitat special pe Bogdan Bucur, People Services Manager la Foundever Romania Cluj, în dialog cu fondatoarea centrului de artă și evenimente, Crina Ciocian, în cadrul întâlnirilor HR Twilight Talks.

Efectul pandemie: mulți acasă, puțini la birou

Instruirea și securitatea dau dureri de cap

Cine este Bogdan Bucur

Absolvent al masterului de management al resurselor umane de la Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor Cluj și programului Talent Academy în parteneriat cu Universitatea din Suffolk, are 15 de ani de experiență în companii românești și multinaționale de comerț, IT, servicii externalizate. După ce a trecut prin departamentele de recrutare, Core HR, training ale Foundever România, focusul său în companie s-a mutat spre Talent Management și Employee Engagement, dezvoltarea angajaților și crearea unei experiențe complete de muncă, fundamente pentru o cultură organizațională sănătoasă.

Inteligența artificială, pusă la treabă

De ce vin străinii să muncească la Cluj

Sitel + Sykes = Foundever

Grupul privat de tehnologie pentru experiența clienților Foundever are sediul central în Luxemburg, fiind rezultat, în 2023, din fuziunea System International Telemarketing (Sitel) cu Sykes Enterprises. Acesta furnizează servicii externalizate de vânzări, suport tehnic, servicii pentru clienți, procese de afaceri pentru companii mari. Grupul are angajați în 45 de țări, care vorbesc 60 de limbi. Centrul din România este poziționat în complexul Sigma Center din Cluj-Napoca.

Întâlniri la ceas de seară

Tema abordată în cadrul HR Twilight Talks, “O singură voce nu vorbește în numele tuturor”, a surprins diversitatea și personalizarea comunicării și implicării angajaților în cadrul organizațiilor. Cu acest prilej, au fost dezvăluite mecanisme, instrumente utile și informații valoroase care pot fi de folos în domeniul resurselor umane.

Subiecte dezbătute: cum implicăm și motivăm toți angajații, indiferent de personalitățile sau rolurile lor în companie; cum adaptăm mesajele interne astfel încât să fie înțelese și apreciate de toți membrii echipei, având în vedere diversitatea de opinii și experiențe; cum pot organizațiile să răspundă nevoilor fiecărui angajat, păstrând în același timp o viziune și strategie comună.

“Aceste soluții ajută la eficientizarea muncii departamentelor HR și financiar în industrii diferite precum banking, BPO, IT, servicii medicale, producție automotive, transport, construcții, mass-media sau advertising”, consideră Magnoliu Stan, amfitrion al întâlnirii.

“Sunt informații pe care nu le găsim în mediul online; dacă batem la ușa unei multinaționale, nu va veni nimeni să ne spună ceea ce se face acolo. Ne dorim să aducem specialiști care să ne vină cu idei noi, după care să plecăm acasă cu niște gânduri, motivație”, a motivat Crina Ciocian.

Seria HR Twilight Talks, inițiată de Smart HR, are scopul de a îmbogăți cunoștințele comunității de resurse umane și manageri, facilitând networking-ul și colaborarea între profesioniști. Agenția clujeană este specializată în recrutare și selecție de personal, training personalizat, sesiuni de team building și team development, workshop-uri practice, coaching și consultanță.

Exit mobile version