Alfa Software, unul dintre furnizorii de sisteme informatice de business în ascensiune din Transilvania, automatizează fluxurile de Salarizare și Resurse Umane ale companiilor, prin propria soluție inteligentă dezvoltată în cadrul software-ului ASiS ERP. Cristian Pavel, CEO al companiei, ne spune mai multe despre ce înseamnă aceste lucruri pentru business-urile din România și cum își pot câștiga acestea înapoi timpul și resursele.
„În cadrul unui portal pentru angajați sau info-kiosk dezvoltat de Alfa Software, o mare parte a fluxurilor de lucru ale companiilor cu activitate dezvoltată în zona de personal sunt automatizate, eficientizate operațional și aduc economii financiare și de timp. Se vede cum, practic, componenta umană este eliberată de sarcinile repetitive, care sunt preluate de automatizări, iar angajații câștigă timp pentru a aduce mai multă valoare companiei”, spune Cristian Pavel.
Printre primele companii care deja au adoptat noile automatizări ale Alfa Software se numără și Utilben și Pehart Grup.
“Am utilizat, de-a lungul activității profesionale în alte firme, multe ERP-uri consacrate, dedicate departamentului HR. Ceea ce însă am regăsit la Alfa Software prin modulul de HR, este o putere de ajustare și adaptare la detaliile proceselor HR companiei client nemaîntâlnită până acum. Am implementat astfel în câteva luni un sistem de pontaj și am simplificat fluxul de calcul salarial prin implementarea unui modul de bonusare, upgrade-uri care altfel niciunde într-un timp atât de scurt nu ar fi fost posibil de implementat și mai ales cu o așa ușurință, iar asta datorită arhitecturii platformei extrem de permisive și închegate în același timp. Avem multe proiecte de îmbunătățire pe rol care își propun digitalizarea proceselor de HR împreună cu Alfa Software. O parte le-am început deja prin implementarea info-kiosk-ului dedicat angajaților; iar restul sunt în curs de design și testare. E un parteneriat benefic ambelor părți; HR-ul reușește să elimine activități repetitive și poate astfel să își dedice timp lucrurilor care aduc valoare: analiză de date pentru decizii argumentate și informații utile la un click distanță pentru angajați”, declară Claudiu Campan, HR Manager Pehart Grup.
Cum funcționează portalul pentru angajați dezvoltat de Alfa Software
Portalul pentru angajați de la Alfa Software automatizează și oferă acces în timp real la informații precum vizualizarea fluturașilor de salariu, a istoricului de salarizare, a soldului de concedii de odihnă, pe baza accesului parolat. În plus soluția permite introducerea și gestionarea cererilor de concedii de odihnă, a învoirilor sau a evenimentelor speciale precum căsătorie, deces sau alte ipostaze.
„Noua noastră dezvoltare include și aprobarea tuturor tipurilor de cerere de către liderul echipei, atât prin intermediul portalului, cât și prin email. Mai mult, este permisă vizualizarea auto-pontajelor membrilor echipei de către coordonator, pentru validarea lor, printre alte fluxuri eficientizate”, completează Cristian Pavel.
Portalul include și afișarea și gestionarea în timp real a programului zilnic de lucru asociat salariatului, direct prin interfață; în timp ce fluxul personalizat de notificări privind statusul cererilor trimise prin portal ajunge la departamentul de Resurse Umane sau la coordonatorul echipei.
Alte funcționalități includ: Auto-pontaj de tip start – stop, disponibil membrilor echipei, pentru un plus de control și autonomie; grafic Gantt al resurselor din echipă care îi permite coordonatorului gestionarea lucrărilor în funcție de disponibilitatea membrilor echipei; vizualizarea diferită a informațiilor afișate pe ecrane, în funcție de utilizator și drepturile acestuia.
În plus, prin software-ul ASiS ERP, toate datele introduse în portalul pentru angajați dau efect imediat în zona de salarizare, până la nivel de pontaj zilnic sau pontaj al scanărilor.
Soluția Alfa Software asigură instrumente performante pentru un management al resurselor umane mai eficient. Aceasta definește competențele, aptitudinile, obiectivele de perfomanță ale echipei, dar urmărește și evaluează obiectiv activitatea, pe baza parametrilor definiți și propune, în consecință, planuri de dezvoltare.
Aceasta ușurează gestiunea activităților cu personalul și salarizarea și automatizează calculul salarial, calculul pontajului, al orelor suplimentare, generarea adeverințelor și multe altele. În plus, tot automat, gestionează acordarea tichetelor de masă direct din aplicație, dar și generarea și trimiterea fluturașilor de salariu către angajați.
Alfa Software este o companie de IT cu capital privat românesc, cu o vechime de 26 de ani pe piață. Compania are sediul central în Cluj-Napoca, punct de lucru în Zalău și acoperire națională, prin rețeaua de parteneri.
Compania este furnizor de soluții ERP simple și practice, aplicații intuitive, ușor de folosit, modulare și personalizabile, care cresc randamentul business-urilor, prin digitalizare. Echipa de programatori care dezvoltă și implementează sistemul ASiS are o experiență demonstrată de peste 15 ani.
În prezent, compania are peste 600 de clienți și dezvoltă sisteme ERP pentru verticale majore de business precum: producție, construcții, servicii, transporturi, utilități și agricultură. Printre principalii clienți ai companiei se numără Cemacon, Brikston Leier, Ortoprofil, Deltamed, Arobs, Ardealul, Team Montage, Nova Grup, MG Tec Industry.
Articol publicat în ediția tipărită a revistei Transilvania Business cu nr. 134 (28 noiembrie -23 decembrie 2024)