Lidl introduce sistemul de puncte în România

Tags: ,
Lidl

Din 3 martie, compania de retail va lansa Puncte Lidl, o funcționalitate prin care clienții pot beneficia de discounturi în magazine pe baza cumpărăturilor făcute.

Prin Puncte Lidl, la fiecare scanare a cardului digital Lidl Plus la casele de marcat, clienții  acumulează puncte recompensă. Pentru fiecare 1 leu cheltuit la casa de marcat, clienții acumulează 1 punct.

Punctele se rotunjesc în favoarea clienților (pentru cumpărături de 122,30 lei se primesc 123 de puncte) și se cumulează în contul de utilizator, oferind beneficii suplimentare la cumpărături: cupoane cu minimum 90% discount la o gamă de peste 250 de produse din sortimentul permanent.

Noua opțiune înlocuiește funcționalitățile anterioare din aplicația Lidl Plus, precum Talonul Răzuibil, Cupon Plus și Roata cu Surprize, și oferă o modalitate mai simplă și atractivă de a accesa ofertele speciale disponibile în aplicație.

Cum funcționează noua opțiune:

Lidl Plus este primul program digital de loializare al Lidl în România, ce include un card digital de fidelitate. Pe lângă ofertele speciale și promoții exclusive la produsele din magazine, Lidl Plus pune la dispoziția clienților și oferte din partea partenerilor, precum și istoricul bonurilor de cumpărături, pentru o mai bună monitorizare a acestora.

În plus, oferă și serviciul Click&Pick, prin care pot fi rezervate o serie de produse la prețuri accesibile din campaniile dedicate. Totodată, aplicația oferă acces la platforma pentru planificarea meselor.

Pentru a accesa programul Lidl Plus, clienții trebuie să descarce gratuit aplicația din Google Play, App Store, să își creeze un cont și să selecteze magazinul Lidl preferat, după care se pot bucura de toate beneficiile și promoțiile prezente pe aceasta. Aplicația poate fi utilizată în toate aceste magazinele Lidl din România.

Exit mobile version