ALL, programul de loialitate premiat al Accor a atins pragul de 100 de milioane de membri la nivel global

Accor, grup hotelier lider la nivel mondial, anunță astăzi că programul său global de loialitate și recompense, ALL, a atins pragul de 100 de milioane de membri, demonstrând atractivitatea sa și creșterea rapidă. ALL oferă acces exclusiv la camere de hotel la cele mai bune prețuri, experiențe unice și o platformă completă de rezervări, menite să amplifice experiența premium și de lifestyle atât pe durata, cât și dincolo de sejur. Misiunea sa este să crească traficul și veniturile directe pentru proprietarii de hoteluri, oferind în același timp oaspeților Accor o varietate fără egal de opțiuni și membrilor oportunitatea de a trăi cu pasiune prin recompense, servicii și experiențe diverse.

Alix Boulnois, Chief Business, Digital & Tech Officer Accor, a declarat: „Suntem extrem de mândri să sărbătorim acest moment și să urăm bun venit membrului cu numărul 100 de milioane. Această realizare demonstrează forța programului nostru de loialitate, care împreună cu platforma noastră de rezervări a devenit un diferențiator puternic pentru proprietarii și oaspeții noștri. La doar cinci ani de la lansarea sa, ALL s-a dovedit a fi un atu unic în consolidarea relațiilor cu oaspeții și în loializarea clienților. Continuând inovația, ALL este în centrul strategiei noastre de ospitalitate augmentată, generând creștere incrementală pentru hotelierii noștri și pentru Grup. Cu 100 de milioane de membri și în creștere, ALL redefinește conceptul de loialitate, oferind posibilități nelimitate la fiecare călătorie.”

 

Cinci ani de creștere fără precedent

De la lansarea sa în 2019, ALL s-a impus ca un motor de performanță și un catalizator cheie de business, amplificând vizibilitatea brandului, implicarea oaspeților și performanța financiară pentru Grup și pentru partenerii hotelieri.

În medie:

Mai mult decât un program de loialitate – o platformă globală de experiențe

ALL depășește granițele programelor tradiționale de recompense, creând un ecosistem conectat de lifestyle care transformă ospitalitatea, călătoria și divertismentul. Prin conectarea hotelurilor cu experiențele și divertismentul, ALL îmbogățește viața de zi cu zi a membrilor:

Aliniat cu angajamentul puternic al Accor față de sustenabilitate și ospitalitate responsabilă, programul ALL promovează activ practici prietenoase cu mediul prin inițiative și experiențe cu impact real. În 2023, ALL a încheiat un parteneriat cu Dift, oferindu-le membrilor posibilitatea de a dona punctele de recompensă pentru susținerea unor cauze importante, ceea ce a dus la o donație impresionantă de 11 milioane de puncte. Pentru a sprijini schimbarea pozitivă la nivel global, ALL a lansat și programul „Skip the Clean”, prin care membrii sunt recompensați cu puncte de loialitate pentru alegerea de a renunța la curățenia zilnică, reducând astfel amprenta de mediu a hotelurilor – economisind apă, limitând utilizarea produselor de curățenie și prelungind durata de viață a lenjeriilor și prosoapelor.

ALL este expresia promisiunii Accor: confort, valoare și emoție pentru toți, oriunde și oricând.

 

Accor este un grup hotelier lider la nivel global, prezent în peste 110 țări, cu mai mult de 5.600 de hoteluri și resorturi, 10.000 de restaurante și baruri, facilități de wellness și spații de lucru flexibile. Portofoliul său include aproximativ 45 de branduri, de la economic la lux, în plus față de segmentul lifestyle cu Ennismore. Programul ALL (Accor Live Limitless) este expresia promisiunii Accor atât pe durata, cât și dincolo de sejur, oferind acces la experiențe unice. Accor promovează turismul responsabil, sustenabilitatea, incluziunea, diversitatea și etica în afaceri. Fondat în 1967 și listat la bursa Euronext Paris (CAC 40), Accor are sediul în Franța.

Exit mobile version