Gala ABSL: Inspirație, Inovație și Leadership pentru viitorul industriei serviciilor externalizate

Asociația Business Service Leaders România (ABSL) a organizat cea de-a X-a ediție a Galei Premiilor ABSL, un eveniment de referință dedicat recunoașterii companiilor și profesioniștilor care contribuie la performanța și atractivitatea industriei serviciilor pentru afaceri din România. La evenimentul din acest an au participat peste 240 de specialiști, fiind înscrise 99 de proiecte.

Valoris Center a obținut locul I la categoria „Excellence in Business Leadership” pentru implementarea unui proiect complex de migrare a infrastructurii tehnologice de suport, realizat pentru un important client global din domeniul livrărilor on-demand. Proiectul a fost finalizat într-un timp record, în condiții de operare continuă 24/7, fără întreruperi ale serviciilor și cu asigurarea scalabilității la nivel internațional.

Locul al II-lea a fost acordat companiei Wipro România, iar locul al III-lea a fost câștigat de Deloitte Shared Services – Regional Audit Delivery Center.

Inovația este crucială pentru industria serviciilor de afaceri din România, asigurând competitivitate, eficiență și adaptabilitate sporită. La categoria „Innovator in Business Transformation”, premiul întâi a fost acordat companiei Societe Generale Global Solution Centre pentru un demers ce a avut ca scop o reproiectare îndrăzneață a proceselor, implementarea în anumite arii a unor automatizări folosind inteligență artificială și transformarea modelului operațional într-unul mai eficient și ușor adaptabil.

Locul al II-lea a fost ocupat de Capgemini România, iar pe locul al III-lea s-a clasat Euromaster Business Services.

Concentrix a câștigat premiul la categoria „Promoter Process in AI & Automation” cu proiectul iX Hello, o platformă GenAI enterprise. Aceasta permite crearea rapidă de asistenți virtuali de către utilizatori tehnici și non-tehnici, pentru clienți interni sau externi. Folosind peste 15 modele de AI, platforma oferă generare de conținut, traduceri, analiză de date și acces la informații, reducând sarcinile cu până la 90% și îmbunătățind calitatea și satisfacția clienților. Pe locurile al II-lea, respectiv al III-lea, s-au clasat Stefanini Group și Michelin România.

Michelin România a câștigat premiul „Champion of Customer Experience” pentru proiectul „O2C: From Field Visits to Future Success (CXS Approach)”, care a avut ca obiectiv îmbunătățirea colaborării cu echipele operaționale și a experienței clienților prin vizite directe la sediile acestora. Inițiativa a implicat 70 de angajați din 20 de țări europene și a urmărit înțelegerea mai profundă a activităților derulate local de clienți, o mai bună anticipare a nevoilor lor și optimizarea procesului de facturare. Locul al II-lea a fost acordat Euromaster Business Services, iar locul al III-lea a revenit VOIS România.

Ipsos Interactive Services a câștigat locul I la categoria „Advocate of Sustainability & ESG”, o categorie foarte populară în rândul companiilor membre, cu proiectul „Making an Impact” – o inițiativă care sprijină accesul la educație pentru copii și tineri vulnerabili, prin redirecționarea de fonduri către ONG-uri. Proiectul a fost extins prin implicarea angajaților și susținerea ONG-urilor fondate de aceștia. Locul al II-lea a fost ocupat de HP Inc. România, iar locul al III-lea a fost împărțit între Allianz Services România și VOIS România.

VOIS România, câștigătorul premiului I la categoria „Leader in Talent & Education Growth”, a creat programul TechElevate, care oferă un mediu de învățare colaborativ și aplicat pentru aproximativ 200 de angajați și 200 de studenți de la UNSTBP și Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iași. Programul nu este doar despre formarea unor abilități tehnice foarte căutate și a unui mod de gândire agil, care stimulează inovația și excelența, ci și despre creșterea vizionarilor de mâine în domeniul tehnologiei. Locul al II-lea a fost câștigat de HP Inc. România, iar locul al III-lea a avut doi câștigători: Deloitte (Deloitte Shared Services, Deloitte Support Services, Deloitte Tehnologie) și Societe Generale Global Solution Centre.

La categoria „Promoter of Vibrant Work Culture”, locul I a fost acordat companiei Michelin România pentru implementarea unui plan de transformare în domeniul resurselor umane, care a abordat provocările legate de comunicare, incluziune, asumarea riscurilor și atitudinea față de greșeli, prin programul „Fearless Organization Scan”. Locul al II-lea a revenit companiei Concentrix, iar pe locul al III-lea s-au situat Central Europe Technologies și WNS Global Services.

Categoria „Colleague of the Year” a fost câștigată de Milena Aenachioae, Assistant Vice President & Service Delivery Lead la Genpact România, și de Mugur Pantaia, Managing Director în cadrul HP Inc. România. Cei doi au fost selectați pentru contribuții excepționale, fiecare remarcându-se printr-un profil profesional distinct – Mugur Pantaia prin leadership-ul holistic, empatia și influența strategică exercitată la nivel local și regional, iar Milena Aenachioae prin creșterea constantă, spiritul colaborativ și capacitatea de a genera inovație și excelență în livrarea serviciilor.

Gala ABSL 2024 a celebrat excelența, inovația și leadershipul care definesc viitorul industriei serviciilor pentru afaceri din România. Prin implicarea lor, companiile premiate contribuie la construirea unui mediu economic sustenabil, competitiv și orientat spre viitor.

Exit mobile version