Asocierea Power Net va digitaliza Forțele de Muncă

Categorii: HR/Joburi, IT&C, Județe
ANOFM

Din consorțiul câștigător al proiectului finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență face parte o companie din grupul clujean AROBS.

Power Net Consulting, lider al asocierii, și AROBS Systems vor implementa un sistem informatic integrat pentru Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă (ANOFM), în cadrul unui proiect strategic finanțat prin PNRR.

„Proiectul ANOFM are o valoare strategică pentru grupul AROBS, mai ales, pentru România, deoarece digitalizarea serviciilor publice reprezintă o condiție esențială pentru o economie modernă și competitivă. Acest proiect confirmă expertiza noastră în dezvoltarea de soluții informatice complexe pentru sectorul public.

Proiectul oferă oportunitatea de a contribui direct la transformarea digitală a unei instituții cu impact major asupra societății și în piața muncii. În același timp, arată capacitatea grupului nostru de a susține inițiative de anvergură națională, cu o complexitate ridicată, prin resursele, cunoștințele și echipele multidisciplinare care s-au format de-a lungul timpului”, a declarat Voicu Oprean, fondatorul AROBS.

Obiectivul proiectului îl reprezintă modernizarea și digitalizarea activității ANOFM printr-o platformă informatică unitară, destinată gestionării eficiente a tuturor proceselor instituției și îmbunătățirii calității serviciilor publice de ocupare a forței de muncă.

Platforma va acoperi un spectru larg de funcționalități, de la managementul datelor și al fluxurilor de lucru până la raportare și interconectarea cu alte platforme guvernamentale. Prin implicarea sa în proiectul SIISPO, AROBS Systems contribuie la digitalizarea serviciilor publice de ocupare și la un impact social sustenabil, prin sprijinirea a 250.000 de persoane aflate în evidențele ANOFM.

La nivel național, există 470.000 de șomeri. Proiectul va facilita reintegrarea lor pe piața muncii și consolidarea unei infrastructuri digitale cu beneficii pe termen lung pentru societate. Noua platformă va contribui la digitalizarea completă a serviciilor furnizate de ANOFM prin acces rapid la informații, simplificarea procedurilor și creșterea transparenței.

Aceasta va include module pentru managementul cererii și ofertei de locuri de muncă, integrarea bazelor de date naționale și europene, monitorizarea și raportarea activităților, instrumente avansate de analiză și suport decizional. Cetățenii aflați în căutarea unui loc de muncă și angajatorii vor avea la dispoziție un portal online modern, interconectat cu sistemele europene, inclusiv rețeaua EURES – serviciul de mobilitate profesională al UE.

Implementarea va fi realizată etapizat și va cuprinde toate fazele necesare, de la analiză și dezvoltare până la testare și instruirea personalului ANOFM, astfel încât soluția să fie utilizată cât mai eficient și ușor de către toți beneficiarii. Proiectul are o durată estimată de 11 de luni.

„Parteneriatul cu ANOFM ne oferă șansa de a pune în practică experiența acumulată în proiecte similare și de a aduce o schimbare reală în modul în care serviciile publice sunt livrate cetățenilor și mediului de afaceri.

Sistemul care urmează să fie dezvoltat și implementat va fi o platformă modernă și flexibilă, construită pentru a răspunde nevoilor actuale și viitoare ale instituției. Acest proiect reprezintă încă un pas important în consolidarea rolului AROBS Systems ca partener de încredere pentru digitalizarea administrației publice din România”, a afirmat Ducu Oprea, CEO al AROBS Systems.

AROBS Systems este implicată în proiecte majore precum cel derulat împreună cu Casa Națională de Pensii Publice, pentru dezvoltarea și implementarea noului Sistem Informatic Integrat al instituției și livrările parțiale aferente, dar și în contracte de servicii de asistență tehnică la cerere pentru Societatea Națională Nuclearelectrica și Banca Națională a României.

Exit mobile version