Heineken® și Formula 1® anunță reînnoirea parteneriatului pe care îl au de zece ani printr-un nou acord multianual care sărbătorește misiunea brandului global de bere de a aduce fanii acestui sport mai aproape de acțiune, atât pe pistă, cât și în afara ei.
Pentru a marca acest nou capitol, Heineken® a lansat pe 5 noiembrie primul “season ticket” (abonament de sezon) din istoria motorsportului – un card din fibră de carbon, cu o valoare inestimabilă, care oferă posesorului (și unui însoțitor) acces la toate cursele sezonului viitor.
Brandon Burgess, superfanul F1® care a devenit cunoscut pentru încercările sale de a participa la toate cursele din acest an cu un buget strict, va deveni primul posesor al unui astfel de abonament. Anul viitor, un alt season ticket va putea fi câștigat de un fan norocos.
Abonamentul le va oferi fanilor nu doar ocazia de a se bucura de spectacolul curselor live, ci și de a se conecta cu alți pasionați din întreaga lume.
Heineken® continuă să redefinească experiența fanilor Formula 1 și lansează primul abonament valabil pentru un întreg sezon din istoria acestui sport, marcând astfel extinderea și consolidarea parteneriatului de 10 ani cu F1®.
Acest angajament extins, anunțat la São Paulo, acolo unde Heineken® își va relua rolul de Partener Principal al Marelui Premiu, începând cu 2027, consolidează legătura dintre brandul de bere global și baza tot mai numeroasă de fani pasionați ai F1® și oferă mai multe oportunități pentru ca cele două branduri să creeze experiențe excepționale pentru fani la cursele din întreaga lume.
Abonamentul Heineken® le va oferi norocoșilor posesori – precum și însoțitorilor lor – acces la fiecare cursă din calendar, cu transport și cazare incluse. În total, 24 de premii Grand Prix, în 24 de orașe din întreaga lume și 24 de ocazii de a aduce fanii împreună la o bere.
Ca o reafirmare a faptului că Heineken® este nu doar un campion al trofeelor și podiumurilor, dar și al socializării și prieteniei, brandul va oferi abonamentul celor mai dedicați fani, începând cu Brandon Burgess, în semn de recunoaștere pentru pasiunea și devotamentul său extraordinar față de acest sport.
Anul viitor, Heineken® va oferi altor fani șansa de a intra în posesia acestui card exclusivist inspirat din materialele folosite în F1®, confecționat din fibră de carbon și asamblat cu nituri de precizie: o expresie tangibilă a vitezei, măiestriei și conexiunii.
Performanța incredibilă a lui Brandon, care a încercat să participe la toate cursele din 2025 folosindu-și zilele de concediu anual, el fiind angajat cu normă întreagă, a atras atenția brandului Heineken®, fanilor și presei din întreaga lume.
Călătoria sa reflectă ceva ce fiecare fan F1® înțelege: faptul că acest sport înseamnă mai mult decât competiție, înseamnă conexiune. Cercetările arată că deși mulți fani urmăresc F1® de acasă, două treimi dintre aceștia (67%) simt că acest sport are puterea de uni oamenii instantaneu, iar majoritatea (84%) sunt de acord că nimic nu se compară cu experiența unei curse trăite pe viu, alături de alți pasionați*. Abonamentul îi va ajuta pe fani să se bucure nu doar de spectacolul curselor live, ci și să se conecteze cu alți fani din întreaga lume.
Max Verstappen, campion mondial en-titre F1® și ambasador Heineken® 0.0, i-a înmânat lui Brandon abonamentul pentru întregul sezon, declarând că „F1® are unii dintre cei mai dedicați fani din lume, iar energia pe care o aduc, fie că sunt la circuit, fie că ne susțin de acasă, reprezintă o parte uriașă din farmecul acestui sport. Ceea ce a făcut Brandon în acest sezon este incredibil. A dovedit că este extrem de atașat de F1® și de comunitatea din jurul lui. Este firesc ca el să fie cel care primește primul abonament de sezon din partea Heineken®, pentru a continua să împărtășească pasiunea sa pentru acest sport și pentru a se bucura alături de cât mai mulți oameni.”
Brandon a declarat: „Să particip la toate cursele F1® într-un singur an a fost visul meu dintotdeauna. A fost o provocare nebună. Să jonglez între jobul full-time și constrângerile de buget a implicat multe sacrificii – am avut uneori doar 24 de ore la dispoziție într-o țară, plus, desigur, faptul că am fost singur la curse. Dar asta mi-a oferit șansa de a cunoaște fani din întreaga lume, mulți dintre ei mi-au devenit prieteni între timp. Nu mi-am imaginat niciodată, atunci când am început să documentez această călătorie, la începutul anului, că atât de mulți oameni vor ajunge să mă urmărească. Iar acum, să fiu recunoscut de un brand precum Heineken® și să dețin primul abonament pentru cursele F1® este uluitor. Este o oportunitate unică în viață și abia aștept să duc această aventură mai departe anul viitor și să împărtășesc experiența și cu alți fani.”
Odată cu extinderea parteneriatului cu F1® printr-un nou acord multianual, Heineken® anunță totodată noi parteneriate de titlu pentru cursele din Brazilia, Madrid și Silverstone, precum și prelungirea colaborării pentru cursele din China și Las Vegas. Cu o bază globală de 827 de milioane de fani, Formula 1® devine tot mai populară în rândul tinerilor, dar și în rândul publicului feminin. Heineken® va aduce fanii mai aproape de acțiune în zonele F1® Fanzone prezentate de Heineken® 0.0 pe circuite, activări în F1® Arcades din întreaga lume și prin implicare constantă pe tot parcursul anului, de la proiecții de curse, promoții pentru consumatori, până la conținut digital și social media. Heineken® va continua, de asemenea, să folosească platforma globală F1® pentru a promova mesajele despre consumul responsabil și pentru a susține Heineken® 0.0 – varianta de bere fără alcool – în cadrul programului de responsabilitate socială.
Dolf van den Brink, CEO & Chairman of the Executive Board at Heineken®, a declarat: „După aproape un deceniu în care am creat împreună experiențe de neuitat pentru fani, sunt încântat că vom extinde și amplifica parteneriatul cu Formula 1®. Acest nou capitol înseamnă mai mult decât un simplu pachet de sponsorizare: este despre apropierea de fani, despre experiențe unice și celebrarea pasiunii globale pentru F1®. Pentru a marca reînnoirea parteneriatului, lansăm primul abonament de sezon din istoria acestui sport, oferind unui fan și prietenului său șansa de a participa la toate cursele dintr-un sezon – o adevărată aventură care se trăiește o dată în viață. Abia așteptăm să oferim mai multe activări și experiențe fanilor și să arătăm energia incredibilă din F1®, atât pe pistă, cât și în afara ei, mereu cu o bere rece Heineken® (0.0) în mână.”
Stefano Domenicali, Președinte & CEO Formula 1®, a adăugat: „De aproape un deceniu, Heineken® este alături de Formula 1, împărtășind aceeași pasiune pentru experiențe și spectacol unic pentru fani. Mulțumesc familiei Heineken®, lui Dolf și echipei sale pentru sprijinul acordat în tot acest timp și sunt încântat că parteneriatul nostru va aduce și mai multă emoție spectatorilor, atât la circuit, cât și dincolo de el, pentru mulți ani de acum înainte. În motorsport, inovația face parte din ADN-ul nostru, iar faptul că Heineken® continuă să împingă limitele modului în care implicăm fanii și îi aducem mai aproape de acțiune este remarcabil.”
Anul viitor, Heineken® va oferi unui alt fan șansa de a câștiga acest abonament râvnit, care îi va permite să trăiască fiecare viraj al fiecărei curse din sezon, alături de un prieten, prin platforma F1® Unlocked. Urmăriți canalele de social media Heineken® și F1® pentru mai multe detalii.
*Sondaj realizat la cererea Heineken® pe un eșantion de 4.000 de adulți care urmăresc F1® și au vârsta legală pentru consum de alcool în Marea Britanie, SUA, Turcia, Brazilia, Italia, Germania, India și Africa de Sud. Cercetarea a fost realizată de OnePoll, în octombrie 2025. Datele pot fi detaliate pe țări și alte segmente demografice, la cerere.
