ATAC, primul hipermarket discount din Oradea se deschide joi, 20 noiembrie

Auchan Retail România aduce și la Oradea  formatul de mare succes cu o politică agresivă de prețuri mici, ATAC Hiper Discount. Deschiderea va avea loc joi, 20 noiembrie, la ora 10:00.

Hipermarketul din Oradea este cel de-al nouălea din rețeaua ATAC, inaugurată în 2024, și propune orădenilor un model de cumpărături bazat pe prețuri mici la scară generalizată și reduceri în cascadă pentru achizițiile de volume mai mari.

Situat pe Strada Ogorului, nr. 65 G (capăt Nufărul), cu o suprafață de vânzare de 5.600 mp, magazinul oferă clienților o experiență de cumpărături modernă și eficientă, cu peste 10.000 de produse disponibile, la prețuri mici zi de zi.

„Prin deschiderea ATAC, aducem formatul de discount și la Oradea, pentru a susține puterea de cumpărare a românilor prin prețuri mici, adresându-ne persoanelor fizice și companiilor deopotrivă. Este un format în care avem multă încredere, foarte bine apreciat de clienți și care face parte din axa noastră principală de dezvoltare. Ne bucurăm că putem aduce acest format și în Bihor, o regiune cu un mare potențial de dezvoltare, în care investim de 12 ani și în care suntem prezenți cu alte 11 magazine Auchan și MyAuchan. Oradea este orașul cu cea mai mare dezvoltare comunitară din România, din ultimii ani, și suntem mândri să putem extinde numărul de magazine cu o propunere de valoare foarte concretă, în beneficiul bihorenilor”, a declarat Ionuț Ardeleanu, Director General Auchan Retail România, cu ocazia inaugurării oficiale a magazinului, care a avut loc miercuri, 19 noiembrie.

Au fost prezenți oficialități locale, reprezentanți ai instituțiilor publice și alți invitați. La inaugurare a participat și noul City Manager al Oradiei, Sebastian Lascu, reprezentant din partea primarului.

„Vă mulțumesc pentru invitație și felicit întreaga echipă pentru această investiție în Oradea. Ne bucură fiecare proiect care creează locuri de muncă și întărește economia locală, iar primăria va rămâne un partener de încredere pentru inițiativele care aduc valoare comunității. Vă doresc rezultate bune și, desigur, cât mai multe produse românești pe rafturile magazinului”, a declarat Sebastian Lascu, City Manager Oradea, prezent la deschiderea magazinului ATAC.

CEO-ul Auchan Retail România este bihorean

Trebuie specificat că Ionuț Ardeleanu, Director General Auchan Retail România, este născut la Șuncuiuș în județul Bihor.

„Modelul ATAC este un model pe care l-am construit în România împreună cu niște echipe extraordinare. Învățăm să facem mai bine o meserie relativ nouă pentru noi, care înseamnă discount. Deci este important formatul ăsta din mai multe motive. În primul rând este un magazin care este în mod semnificativ mai ieftin decât orice există pe piața din Oradea. Este o perioadă destul de dificilă, puterea de cumpărare este destul de complicată în perioada aceasta pentru români, iar noi vrem să venim cu o susținere. ATAC este important și pentru faptul că este prima dată când Auchan exportă ceva sub formă de concept. De obicei se întâmplă invers, importăm conceptele. Acum exportăm conceptul ATAC. Am construit un concept nou, care se bazează, în primul rând, pe o structură de cost redusă, pentru că nu există magie în comerț. Am readus la viață o clădire neutilizată de doi ani, pe care am transformat-o într-un spațiu modern”, a adăugat Ionuț Ardeleanu.

ATAC Hiper Discount Oradea oferă o gamă completă de produse alimentare și nealimentare – de la fructe, legume, carne și panificație, până la detergenți, produse de îngrijire și articole sezoniere. Sortimentul diversificat include, de asemenea, produse locale, inclusiv produse din filierele Auchan dezvoltate alături de zeci de producători români, mărci proprii Auchan și branduri internaționale de încredere.

Ce aduce nou ATAC

Attila Lenart, Director Zonă Oradea Auchan Retail România, a făcut un tur informativ al noului magazin pentru cei care au dorit să afle informații suplimentare.

Sub sloganul „Jos cu prețurile!”, formatul ATAC aplică un model operațional eficient: produsele sunt expuse la palet sau bax, spațiile de depozitare sunt optimizate, iar decorurile și consumabilele sunt reduse la minimum, toate aceste măsuri contribuind la menținerea unor prețuri mici pentru clienți.

Magazinul are alei largi, semnalizare clară și un mix de case de marcat clasice și self check-out, pentru o experiență de cumpărături rapidă. Echipa ATAC Oradea este formată din 110 angajați, iar în total, Auchan asigură în prezent 260 de locuri de muncă în județul Bihor, la care se adaugă și cele indirecte, create de furnizorii săi de produse și servicii.

Orarul magazinului, situat pe locul fostului magazin Praktiker și apoi Brico Depot, este zilnic de la ora 6:00 la 21:00, mai puțin joi, 20 noiembrie, când se va deschide la ora 10:00.

Servicii moderne și accesibilitate completă

ATAC Oradea integrează servicii menite să simplifice cumpărăturile și să încurajeze comportamentul responsabil, respectiv:

Pentru persoanele cu dizabilități, magazinul dispune de soluții de accesibilitate complete, precum covoare tactile de la parcare până în incinta magazinului, case și cântare special amenajate, coduri QR pentru apel direct către Serviciul Clienți, astfel încât un angajat abilitat să vină în ajutorul clientului în cel mai scurt timp, dar și serviciu de însoțire la cumpărături, la cererea clientului. De asemenea, magazinul dispune de  aproximativ 300 de locuri de parcare, dintre care 25 sunt dedicate persoanelor cu dizabilități, asigurând un acces facil pentru toți clienții.

Totodată, în cadrul magazinului ATAC Oradea, companiile pot accesa serviciile Auchan Retail Media, prin care brandurile partenere beneficiază de un ecosistem de comunicare 360 bazat pe date, care le oferă vizibilitate și instrumente de promovare eficiente. Aceasta reprezintă o inițiativă implementată în premieră pe piața locală de Auchan încă din 2017.

Odată cu deschiderea magazinului ATAC Oradea, Auchan extinde rețeaua de hipermarketuri discount la 9 locații, acoperind județe precum Brașov, Prahova, Timiș, Mureș, Galați, Satu Mare, Sibiu și București. Cea de-a zecea unitate va fi deschisă până la finalul anului, în cartierul Drumul Taberei din București. Conceptul, dezvoltat integral în România, a fost exportat în 2024 și în Polonia, devenind primul format de retail local implementat internațional de Auchan.

Despre ATAC Hiper Discount

Sub sloganul „Jos cu prețurile!” magazinele ATAC propun un model de retail construit pe prețuri mici la scară generalizată și pe un sistem de reduceri în cascadă pentru achizițiile de volume mai mari, datorită optimizării sortimentației și reducerii costurilor de operare. Cu un portofoliu atent selectat de produse esențiale pentru nevoile de zi cu zi – de la alimente proaspete și produse de uz casnic, până la articole sezoniere și jucării – magazinele ATAC răspund puterii de cumpărare a românilor, oferind o experiență de cumpărături simplă, rapidă și eficientă. Rețeaua ATAC numără în prezent nouă magazine, în Brașov (Bartolomeu), Ploiești, Timișoara, Târgu Mureș, Galați, Satu Mare, Sibiu, București (Chitila) și Oradea.

Despre Auchan România

Auchan România are în portofoliu peste 500 de magazine, cuprinzând 26 de hipermarketuri clasice, 9 hipermarketuri ATAC Hiper Discount, 9 supermarketuri, magazinul inteligent Auchan Go, 395 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, peste 60 de magazine în franciză Simply by Auchan, precum și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2024 de peste 1,7 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ omnicanal, modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile competitive, în fiecare zi.

Exit mobile version