Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Iulius Mall Cluj – experiența care fidelizează. Lider pe piața locală

Un studiu realizat de agenţia MKOR în luna mai 2025, la cererea companiei IULIUS, confirmă atractivitatea Iulius Mall la nivel regional. Centrul comercial şi-a consolidat poziția de lider pe o piață matură, intens concurențială, pe care deține o cotă de 28,3%.



Clujenii manifestă un comportament de consum bine structurat, preferând activitățile urbane precum shoppingul și restaurantele, dar și activitățile în natură. Există o tendință în creștere (80%) pentru petrecerea timpului liber în localitatea de reședință, ceea ce indică o atractivitate locală tot mai consolidată. În acest context, Iulius Mall, care include şi o amplă zonă verde, capitalizează datorită experienței bogate oferite în timpul unei vizite la mall.

În materie de preferinţe de cumpărături, studiul evidențiază preferința clujenilor pentru magazinele specializate din mall (32%) și hypermarketuri (95%). Deși modelul omnichannel rămâne stabil (40%) și cumpărăturile online înregistrează o creștere moderată (14%), clujenii preferă în continuare experiența fizică în magazine (46%). Aceştia optează să cumpere din magazinele fizice atunci când vine vorba despre produse alimentare, fast-food, încălţăminte, bijuterii, articole sportive, îmbrăcăminte şi produse de îngrijire.

Mai mulți vizitatori fideli

Clujenii vin frecvent la mall – Iulius Mall are o medie de 1,4 vizite pe lună/ persoană, iar segmentul de vizitatori fideli (cel puțin o vizită săptămânală) a crescut de la 24% la 26%. Millennials, persoanele cu venituri peste medie și cele cu un stil de viață activ sunt cei mai fideli cumpărători.

„Studiul MKOR ne arată că publicul local preferă experiențele urbane, iar Iulius Mall este un pol de atractivitate. Rata de vizitare peste medie, creșterea numărului de vizitatori fideli și consolidarea poziției de lider de piață ne bucură și ne provoacă în același timp să continuăm să fim creativi pentru a oferi publicului experiențe inedite cu ocazia fiecărei vizite”, a spus Ştefan Roman, Shopping Center Manager Iulius Mall Cluj.

O destinație completă, intens experiențială

Cu o cotă de piață de 28,3%, Iulius Mall se diferențiază tot mai clar de competiție prin mixul său comercial, oferta culinară și atmosfera generală. Studiul subliniază că Iulius Mall este perceput ca o destinație completă, cu un accent puternic pe experiența clientului. Oferta variată de fast-food și cafenele poziționează mall-ul ca un hub de socializare rapidă. Potrivit studiului, clujenii ies mai des la restaurant – 16% față de 11% media generală.

În cadrul studiului au fost intervievate 1.000 de persoane, marja de eroare fiind de +/-3.1%.





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Castle

S-a deschis campingul Electric Castle. Reguli de acces la festival

Articolul următor
Montecristo

Operatorul Lee Coper, Kenvelo și Timeout a intrat în insolvență

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Tabita Tour
Citeste mai mult

Tabita Tour intră în rețeaua FlixBus

Societatea bistrițeană de transport a început cursele sub umbrela grupului german pe trasee de la București spre Arad…
Investiții
Infrastructură
Turism
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share