Ministerul Turismului a încheiat un parteneriat cu reprezentanţii festivalurilor de muzică Untold şi Neversea pentru promovarea turistică a României, urmând ca evenimentul ”All inclusive Transilvania” să devină ”All inclusive România”.
“Ministerul Turismului a reuşit să adopte noi parteneri, Untold şi Neversea. Aceste evenimente au loc de patru ani, sunt un real succes. Doar anul trecut la Untold au fost circa 350.000 de participanţi şi la Neversea 150.000. Din care un număr important turişti străini, din Anglia şi Germania. Mai mult decât atât, vorbim şi de mai mult de 100.000 apariţii în presă, scrisă şi online, pe care aceste două evenimente le-au generat. Este important ca împreună să promovăm turismul în România. Vom avea un parteneriat pe care îl semnăm chiar azi cu reprezentanţii celor două evenimente şi o să avem şi beneficii: promovarea turistică a României. Mai mult decât atât, evenimentul care presupunea doar promovarea obiective turistice din Transilvania, “All inclusive Transilvania”, va fi transformat în “All incluse România”. Cu brăţara de la Untold poţi să intri gratuit sau cu reducere semnificativă la diferite obiective turistice din România. Este un nou mod de promovare de care trebuie să profităm. Este un mod eficient de a arăta turiştilor frumuseţile de care beneficiază România”, a explicat marţi, într-o conferinţă de presă, ministrul Turismului, Bogdan Trif, potrivit Agerpres.
La rândul său, Edy Chereji, reprezentant al organizatorilor festivalurilor, a subliniat că anul 2018, fiind Anul Centenarului, s-a dorit extinderea campaniei de promovare turistică pe baza brăţării Untold la nivelul întregii ţări, din nord, din Maramureş, până la Marea Neagră.
“Campania “România all inclusive” este o iniţiativă nouă a noastră.(…) Acum trei ani am început cu acea campanie care se numea “Transilvania all inclusive”, prin care ne propusesem atunci ca, pe baza brăţării Untold Transilvania, oamenii care vin la festival să aibă o gratuitate sau reducere la obiective turistice din Transilvania. Această campanie a prins foarte bine, am avut un număr foarte mare de turişti ce au vizitat Transilvania cu ocazia acestei campanii. Anul acesta, fiind an aniversar, ne-am dorit cu ocazia Centenarului să transformăm această campania în una şi mai mare – şi astfel că “Transilvania all inclusive” devine “România all inclusive”. Pe lângă facilităţile pe care participanţii la Untold le au pe baza brăţării se adaugă şi facilităţile pe care oamenii le vor avea pe baza brăţării şi de la Neversea, astfel că vom avea obiective care vor putea fi vizitate cu gratuitate sau cu reducere din partea de nord a ţării, din Maramureş şi până la Marea Neagră. Lista lungă de obiective, Muzeul Brukenthal, Cimitirul Vesel de la Săpânţa, Salina Turda, Cetatea Râşnov, diverse obiective turistice din Deltă, Delfinariul din Constanţa. Toate destinaţiile vor fi pe site-ul festivalurilor Untold şi Neversea”, a precizat Chereji.
Acesta şi-a exprimat convingerea că vor fi înregistraţi mulţi turişti pe parcursul celor aproximativ două luni de campanie, din 5 iulie până pe 30 septembrie, şi a lansat o invitaţie către cei care gestionează un obiectiv turistic şi doresc să se alăture campaniei.
“Nu există niciun fel de restricţie. Orice obiectiv, de la muzeu, complex turistic, se poate înscrie. Singura condiţie este să ofere o gratuitate sau o reducere la servicii”, a mai spus Chereji.
Ministrul Turismului le-a oferit celor doi reprezentanţi ai festivalurilor, Bogdan Buta şi Edy Chereji, titlul de ambasadori onorifici ai turismului românesc şi a menţionat că prin acest protocol cei de la Untold şi Neversea vor avea şi dreptul de a folosi şi sigla de destinaţie turistică a României.
Citește și:
Mediciniștii clujeni scot proiecte europene la foc automat
Modernizarea și reabilitarea clădirii Anatomia pe fonduri nerambursabile presupune o investiție de 11 milioane de euro. “Clădirea Anatomia…
19 aprilie 2024
Startup-urile se pot înscrie în Incubatorul de afaceri „Cresc Oradea Mare”
Circa două săptămâni mai la dispoziție startup-urile pentru a depunere cerere de înscriere în Incubatorul de afaceri ,,Cresc…
19 aprilie 2024
PORR Construct toarnă asfalt pe Centura Oșorhei. Stadiul lucrărilor: 65-68%
Vineri, 19 aprilie, a început turnarea primului strat de asfalt pe Centura Oșorhei, la capătul dinspre Oradea. Stadiul…
19 aprilie 2024
Fagura anunță lansarea noii sale identități vizuale, parte a strategiei de brand și de repoziționare construite împreună cu echipa de consultanți de la Brandocracy
Fagura, platforma de investiții alternative în finanțarea antreprenorilor, marchează o nouă etapă în parcursul său, dezvăluind o identitate…
19 aprilie 2024
Universitatea Babeș-Bolyai va sprijini tehnologiile promițătoare
Proiectul CapTTict vizează creșterea capacităților tehnologice în domeniul IT&C în țările europene. Universitatea Babeș-Bolyai (UBB) Cluj-Napoca a început…
19 aprilie 2024
EBM PAPST a dotat un laborator de la IETI cu echipamente de ultimă generație
Pe baza unui protocol de colaborare între Facultatea de Inginerie Electrică și Tehnologia Informației (IETI) și Compania EBM-PAPST…
19 aprilie 2024
Tinerii orădeni sunt invitați să se lanseze în afaceri – eveniment VSFA
Universitatea din Oradea deschide Aula Magna pentru toți tinerii orădeni care vor să se lanseze în afaceri. „Vreau…
19 aprilie 2024
Oradea face pași hotărâți în era digitală
Interacțiunea digitală cu cetățenii este o realitate palpabilă, la Oradea. Concret, iată cum se manifestă deschiderea Primăriei Oradea…
19 aprilie 2024