Biletele cumpărate pentru un eveniment care va avea loc, pot fi returnate cel tarziu cu 14 zile inainte de inceperea evenimentului, astfel:
- bilete on-line – bilet achiziționat online și primit prin e-mail: se va trimite o solicitare de retur pe adresa de e-mail suport@transilvaniabusiness.ro, împreuna cu biletul în format PDF primit pe email la data comenzii, contravaloarea biletului se va restitui în contul din care a fost achitat, în 14 zile lucrătoare de la data la care evenimentul va avea loc. Solicitarea de retur trebuie trimisa cel tarziu cu 14 zile inainte de inceperea evenimentului;
Biletele cumpărate la un eveniment care a fost amânat ca data și / sau ca oră, se poate returna în următoarele condiții:
- bilete on-line – bilet achiziționat online și primit prin e-mail: se va trimite o solicitare de retur pe adresa de e-mail suport@transilvaniabusiness.ro, împreuna cu biletul în format PDF primit pe email la data comenzii, contravaloarea biletului se va restitui în contul din care a fost achitat , în 14 zile lucrătoare de la data la care evenimentul va avea loc. Solicitarea de retur trebuie trimisa cel tarziu cu 14 zile inainte de inceperea evenimentului;
Biletele cumpărate la un eveniment care a fost anulat se vor returna în următoarele condiții:
- bilete on-line – bilet achiziționat online și primit prin e-mail – se va trimite o solicitare de retur pe adresa de e-mail suport@transilvaniabusiness.ro , împreuna cu biletul în format PDF primit pe email, contravaloarea biletului se va restitui în contul din care a fost achitat, în termen de 14 zile lucrătoare de la solicitarea de retur.