Politica editorială

Revista Transilvania Business este unica publicație online premium axată în principal pe promovarea business-ului și a oamenilor de afaceri din Transilvania și Banat.

Site-ul cuprinde știri, articole, interviuri și reportaje despre investiții și proiecte reper la nivel național, precum și evenimente și trenduri internaționale.

În 10 ani de experiență editorială ne-am reinventat permanent. Am ajuns la o bună expunere online, având secțiuni de conținut în care cititorii pot găsi soluții și parteneri de afaceri.

 

Caracteristicile publicației online
Politica editorială a revistei vizează prezentarea activităților companiilor și a campaniilor de comunicare și de branding.

Materialele postate online includ, dar nu se limitează la următoarele domenii economice: industrie, agricultură, mediu, imobiliare, IT, sănătate, automotive, infrastructură, energie, investiții ale administrației, bursă, turism, fashion.

Ne adresăm mediului economic în general, managerilor români din top management și middle management, factorilor de decizie din administrație și instituții economice, specialiștilor din agricultură, industrie, IT, sănătate etc.

 

Obiectivele Transilvania Business online

 

Recenzia materialelor
Articolele prezentate spre publicare sunt verificate de către redactorii de rubrici. Ulterior, dacă se consideră necesar, materialele vor fi înmânate spre avizare redactorului șef.

Articolele pot fi acceptate în forma inițială sau cu modificări minore, situație în care redactorii de rubrici decid publicarea. În cazul în care sunt necesare modificări substanțiale, acestea vor fi realizate de redactorul șef.

 

Deontologia jurnalistică

Toate materialele publicate pe site sunt supuse codului deontologic al ziariștilor. Printre cele mai importante obligații morale pe care un adevărat jurnalist le urmează și pe care ni le-am asimilat, menționăm:

Exit mobile version