Brașov: Internsnack, profit de aproape 3 milioane de lei anul trecut

Internsnack România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de snackuri, a terminat anul trecut cu un profit net de aproape 3 milioane de lei (peste 660.000 de euro), de şase ori mai mare decât în anul precedent, arată datele de pe site-ul Ministerului de Finanţe, consultate de bizbrasov.ro.
Acesta este al patrulea an consecutiv de creştere pentru producătorul care deţine o fabrică la Ghimbav, ajungând la cel mai înalt nivel al businessului de când este prezent în România. Germanii de la Intersnack au intrat direct în România în 1998, dar ulterior s-au dezvoltat prin investiţii şi achiziţii.
În anul 2006 compania a achiziţionat compania Flipper, cu brandurile Felix şi Fiesta, iar patru ani mai târziu a semnat una dintre cele mai importante tranzacţii de la acea vreme din industria de profil.
Potrivit sursei citate, Intersnack şi-a adăugat în portofoliu brandul de seminţe Nutline în 2010, atunci când l-a achiziţionat de la Alka Group, companie controlată de familia Krenzia. În acea perioadă, Nutline a venit „la pachet“ şi cu o fabrică la Filipeştii de Pădure, însă aceasta a fost închiriată pe termen limitat de la foştii proprietari, pentru ca apoi producţia să fie integrată în unitatea de la Ghimbav.
Intersnack este unul dintre cele mai mari companii din industria snackurilor şi are în portofoliu branduri precum Nutline (seminţe), Felix şi Fiesta (alune) sau Chio (chipsuri).

Exit mobile version