Ingredientul “X” pentru succes în afaceri

O nouă serie de evenimente de networking, cu accent pe mix amplu de domenii al participanților și timp de calitate savurat printre planuri de business și proiecte, se dezvoltă la Cluj-Napoca. Florin Bugnar, directorul executiv al Intel Globalis, explică avantajele pentru participanți și parteneri.

Care este conceptul evenimentelor X party & networking la Cluj și impactul estimat pentru susținători și participanți?
Ideea a fost materializată începând cu anul 2015. Ca și concept a fost sintetizat în urma discuțiilor cu participanții la diferite evenimente și care acuzau lipsa comunicării. Ca obiectiv principal vrem să înlesnim comunicarea între participanți, așadar nu trebuie confundat cu evenimente de tipul conferință, workshop ș.a. Considerăm că rezolvarea diferitelor probleme, indiferent de domeniu, se face prin înțelegerea contextului în care are loc activitatea partenerului de business. Acesta este și unul dintre motivele pentru care evenimentele noastre durează 6-8 ore în care participanții au timpul necesar de a aprofunda relațiile cu persoanele noi pe care le întâlnesc. Vorbind de două tipuri de participant – individuali și parteneri, trebuie să ținem cont de obiectivele celor două categorii. Pentru participanții individuali, obiectivele sunt de socializare într-un mediu atent asigurat și crearea de noi legături generatoare de business, iar, pentru parteneri, promovarea produselor sau serviciilor oferite de aceștia și, bineînțeles, crearea de noi oportunități de business.

Care a fost ecoul edițiilor de până acum, cum a evoluat proiectul și cum apreciați potențialul de evenimente B2B pentru Cluj-Napoca?
Toate edițiile de până acum au beneficiat de un real succes, având o participare de peste 200 de persoane, fiind și cele mai mari evenimente de networking periodice din Transilvania. Aceasta demonstrează potențialul de evenimente B2B pentru Cluj-Napoca și, de asemenea, demonstrează că încep să fie din ce în ce mai multe persoane care înțeleg că dezvoltarea personală și profesională, de business și nu numai, se face cu o pondere destul de mare prin relaționarea și comunicarea cu cât mai multe persoane, ceea ce s-a consacrat sub termenul de “networking”.

Ce include strategia de extindere a seriei de evenimente, care sunt obiectivele pentru București, ce alte orașe ar putea urma?
Următorii pași vor fi în direcția extinderii acestei serii de evenimente în Brașov și Timișoara, până la mijlocul anului 2018. La următoarele ediții ne concentrăm pe cele două orașe principale din România, Cluj și București. Obiectivele pentru fiecare dintre aceste orașe sunt de a avea ediții la fiecare două luni și cu 200+ participanți. Deoarece ne dorim ca aceste evenimente să fie multidisciplinare sunt așteptați participanți din toate domeniile, manageri și antreprenori, avocați, notari, arhitecți, medici, funcționari publici, artiști și reprezentanți ai mediului academic.
A consemnat Ionuț OPREA
 

Exit mobile version