O nouă serie de evenimente de networking, cu accent pe mix amplu de domenii al participanților și timp de calitate savurat printre planuri de business și proiecte, se dezvoltă la Cluj-Napoca. Florin Bugnar, directorul executiv al Intel Globalis, explică avantajele pentru participanți și parteneri.
Care este conceptul evenimentelor X party & networking la Cluj și impactul estimat pentru susținători și participanți?
Ideea a fost materializată începând cu anul 2015. Ca și concept a fost sintetizat în urma discuțiilor cu participanții la diferite evenimente și care acuzau lipsa comunicării. Ca obiectiv principal vrem să înlesnim comunicarea între participanți, așadar nu trebuie confundat cu evenimente de tipul conferință, workshop ș.a. Considerăm că rezolvarea diferitelor probleme, indiferent de domeniu, se face prin înțelegerea contextului în care are loc activitatea partenerului de business. Acesta este și unul dintre motivele pentru care evenimentele noastre durează 6-8 ore în care participanții au timpul necesar de a aprofunda relațiile cu persoanele noi pe care le întâlnesc. Vorbind de două tipuri de participant – individuali și parteneri, trebuie să ținem cont de obiectivele celor două categorii. Pentru participanții individuali, obiectivele sunt de socializare într-un mediu atent asigurat și crearea de noi legături generatoare de business, iar, pentru parteneri, promovarea produselor sau serviciilor oferite de aceștia și, bineînțeles, crearea de noi oportunități de business.
Care a fost ecoul edițiilor de până acum, cum a evoluat proiectul și cum apreciați potențialul de evenimente B2B pentru Cluj-Napoca?
Toate edițiile de până acum au beneficiat de un real succes, având o participare de peste 200 de persoane, fiind și cele mai mari evenimente de networking periodice din Transilvania. Aceasta demonstrează potențialul de evenimente B2B pentru Cluj-Napoca și, de asemenea, demonstrează că încep să fie din ce în ce mai multe persoane care înțeleg că dezvoltarea personală și profesională, de business și nu numai, se face cu o pondere destul de mare prin relaționarea și comunicarea cu cât mai multe persoane, ceea ce s-a consacrat sub termenul de “networking”.
Ce include strategia de extindere a seriei de evenimente, care sunt obiectivele pentru București, ce alte orașe ar putea urma?
Următorii pași vor fi în direcția extinderii acestei serii de evenimente în Brașov și Timișoara, până la mijlocul anului 2018. La următoarele ediții ne concentrăm pe cele două orașe principale din România, Cluj și București. Obiectivele pentru fiecare dintre aceste orașe sunt de a avea ediții la fiecare două luni și cu 200+ participanți. Deoarece ne dorim ca aceste evenimente să fie multidisciplinare sunt așteptați participanți din toate domeniile, manageri și antreprenori, avocați, notari, arhitecți, medici, funcționari publici, artiști și reprezentanți ai mediului academic.
A consemnat Ionuț OPREA
Citește și:
20 de ani pentru o groapă
Diriguitorii Spitalului Regional de Urgență (SRU) Cluj vor să construiască la foc automat, în patru ani, un obiectiv…
18 mai 2024
Oradea are aeroport nou. S-a inaugurat noul terminal al Aeroportului Oradea
Un terminal la cele mai înalte standarde, de două ori și jumătate mai mare decât vechiul terminal, și…
18 mai 2024
Festivalul Creației și Artelor Iarmaroc la Sat în Parcul Etnografic Cluj
Mai mult de 50 de creatori adunați într-un singur loc au pornit Iarmaroc la sat, un festival ce…
18 mai 2024
PORR Construct a finalizat Centura Sântandrei cu trei luni mai devreme
Vineri, 17 mai, s-a semnat procesul verbal de dare în circulație a Centurii Sântandrei. Traficul rutier va fi…
18 mai 2024
Marii constructori și-au căutat angajați la „Bursa Locurilor de Muncă” de la Oradea
Selina, Construcții Erbașu, Webuild Oradea și Dumexim au avut o ofertă consistentă de locuri de muncă pentru sectorul…
17 mai 2024
Animawings începe operarea zborurile Cluj – București
Aeroportul Internaţional Avram Iancu Cluj (AIAIC) a anunţat debutul curselor spre Bucureşti operate în premieră de compania aeriană…
17 mai 2024
Porsche pregătește “o investiție de proporții” la Cluj. Cum va arăta noul centru
Complexul cu showroom de prezentare și service va fi amplasat în zona aeroportului, inaugurarea fiind programată pentru anul…
17 mai 2024
Biopharma Plasma investește 37 mil. euro în Eurobusiness Park I Oradea
Societatea Biopharma Plasma companie subsidiară Biopharma Plasma Limited din Ucraina, intenționează să construiască in Oradea, în Parcul Industrial…
17 mai 2024