Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Politica de retur

Biletele cumpărate pentru un eveniment care va avea loc, pot fi returnate cel tarziu cu 14 zile inainte de inceperea evenimentului, astfel:

  • bilete on-line – bilet achiziționat online și primit prin e-mail: se va trimite o solicitare de retur pe adresa de e-mail suport@transilvaniabusiness.ro, împreuna cu biletul în format PDF primit pe email la data comenzii, contravaloarea biletului se va restitui în contul din care a fost achitat, în 14 zile lucrătoare de la data la care evenimentul va avea loc. Solicitarea de retur trebuie trimisa cel tarziu cu 14 zile inainte de inceperea evenimentului;

Biletele cumpărate la un eveniment care a fost amânat ca data și / sau ca oră, se poate returna în următoarele condiții:

  • bilete on-line  – bilet achiziționat online și primit prin e-mail: se va trimite o solicitare de retur pe adresa de e-mail suport@transilvaniabusiness.ro, împreuna cu biletul în format PDF primit pe email la data comenzii, contravaloarea biletului se va restitui în contul din care a fost achitat , în 14 zile lucrătoare de la data la care evenimentul va avea loc. Solicitarea de retur trebuie trimisa cel tarziu cu 14 zile inainte de inceperea evenimentului;

Biletele cumpărate la un eveniment care a fost anulat se vor returna în următoarele condiții:

  • bilete on-line – bilet achiziționat online și primit prin e-mail – se va trimite o solicitare de retur pe adresa de e-mail suport@transilvaniabusiness.ro , împreuna cu biletul în format PDF primit pe email, contravaloarea biletului se va restitui în contul din care a fost achitat, în termen de 14 zile lucrătoare de la solicitarea de retur.