Politica editorială

Tirdea Ionut

Revista Transilvania Business este unica publicație online premium axată în principal pe promovarea business-ului și a oamenilor de afaceri din Transilvania și Banat.

Site-ul cuprinde știri, articole, interviuri și reportaje despre investiții și proiecte reper la nivel național, precum și evenimente și trenduri internaționale.

În 10 ani de experiență editorială ne-am reinventat permanent. Am ajuns la o bună expunere online, având secțiuni de conținut în care cititorii pot găsi soluții și parteneri de afaceri.

 

Caracteristicile publicației online
Politica editorială a revistei vizează prezentarea activităților companiilor și a campaniilor de comunicare și de branding.

Materialele postate online includ, dar nu se limitează la următoarele domenii economice: industrie, agricultură, mediu, imobiliare, IT, sănătate, automotive, infrastructură, energie, investiții ale administrației, bursă, turism, fashion.

Ne adresăm mediului economic în general, managerilor români din top management și middle management, factorilor de decizie din administrație și instituții economice, specialiștilor din agricultură, industrie, IT, sănătate etc.

 

Obiectivele Transilvania Business online

  • Abordarea cotidiană a unor subiecte din domenii reprezentative de business, prin conținut editorial extins, pentru a evidenția aportul celor mai relevante sectoare economice, dinamica de business în corelație cu evoluțiile și mutațiile survenite pe fondul dezvoltărilor tehnologice și a creativității în afaceri.
  • Promovarea și susținerea evenimentelor de business reper, organizate în orașele magnet din România, din domenii economice dinamice
  • Urmărirea evoluțiilor profesionale ale oamenilor de afaceri, contribuind prin analize sau interviuri la creșterea expunerii și a reputației lor în mediul de business din Transilvania, București și din alte regiuni.
  • Publicarea de articole pe www.transilvaniabusiness.ro despre inaugurări și aniversări de companii importante – cele mai reprezentative, emoționante și bogate în perspective momente – interviuri, grafice, fotografii și mesaje special transmise cu ocazia evenimentelor, în secțiuni dedicate pentru promovarea companiilor noi sau emergente în piață.
  • Analize profesioniste despre prefigurarea, evoluția și integrarea unor noi nișe de business: inovație, cercetare, mediu, HR, inteligența artificială, care influențează și vor revoluționa afacerile
  • Publicația militează, susține și promovează necesitatea dezvoltării unor modele de business care presupun strategii comune de acțiune, cu actori din sfera publică, privată și de formare forță de muncă.

 

Recenzia materialelor
Articolele prezentate spre publicare sunt verificate de către redactorii de rubrici. Ulterior, dacă se consideră necesar, materialele vor fi înmânate spre avizare redactorului șef.

Articolele pot fi acceptate în forma inițială sau cu modificări minore, situație în care redactorii de rubrici decid publicarea. În cazul în care sunt necesare modificări substanțiale, acestea vor fi realizate de redactorul șef.

 

Deontologia jurnalistică

Toate materialele publicate pe site sunt supuse codului deontologic al ziariștilor. Printre cele mai importante obligații morale pe care un adevărat jurnalist le urmează și pe care ni le-am asimilat, menționăm:

  • respectarea vieții private și a drepturilor omului;
  • modul de abordare nediscriminatoriu în materialul prezentat (pe motive de etnie, rasă, sex, religie,            orientare sexuală);
  • să nu instige la ură şi violenţă atunci când își exprimă opiniile sau relatează evenimente;
  • verificarea temeinică a informațiilor înainte de publicarea lor (informațiile despre care jurnalistul are     motive temeinice să creadă că sunt false, nu se publică);
  • protejarea surselor, dacă acestea doresc să-și păstreze anonimatul;
  • responsabilitatea pentru conținutul materialelor (în general, revine integral autorilor).