Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Performanțele companiilor de top din Sibiu, Alba și Hunedoara, recunoscute la Gala The Voices of Business – Regional Awards Sibiu

Gala The Voices of Business – Regional Awards Sibiu 2024

Gala The Voices of Business – Regional Awards  Sibiu, parte a unei suite de evenimente organizate de revista Transilvania Business, sub brandul Conferințele Transilvania Business, a celebrat performeri din județele Alba, Hunedoara și Sibiu, care au fost distinși cu trofeul The Voices of Business.

În cadrul galei, companiile premiate, partenerii și participanții au beneficiat de un context ideal pentru a se conecta, pentru a împărtăși din propria experiență, pentru a strânge legături puternice.

Apreciem generosul sprijin al partenerilor noștri: DP World, E.ON Energie România, parte a Grupului E.ON, DAW Benta Romania, S.N.G.N. Romgaz S.A., Alfa Software, CMC GRUP RISK ADVISOR SRL, Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară Cluj-Napoca, SOBIS SOLUTIONS S.R.L., TRANSAVIA SA, Valserv, Consiglieri.

În cadrul Galei The Voices of Business – Regional Awards  Sibiu, organizată la Hotelul Hilton Sibiu, așezat la poalele pădurii din Dumbrava Sibiului, au fost menționate și apreciate companii din TOP 300 Alba, Hunedoara și Sibiu. Companiile au fost premiate în baza analizei concretizate în proiectul editorial Elite în Business. Transilvania și Banat, publicat în ediția cu nr. 132 a revistei. Proiectul editorial din acest an este realizat în parteneriat cu portalul Lista Firme. 

Deși AI câștigă teren pe zi ce trece și poate fi utilizat în măsurarea performanțelor, meritele companiilor de top pot fi apreciate și recunoscute într-o abordare profund umană. Transilvania Business înțelege eforturile cu care oamenii de afaceri construiesc edificii economice, construiesc România viitorului, cu greu, zi de zi.

„Mă bucur că ați venit de la Alba și Hunedoara. Este prima dată când încercăm să construim o idee de regiune sau de pol de dezvoltare și de recunoaștere a ceea ce face Sibiul dincolo de patriotism local economic. Ne-am bucurat să aducem și reprezentanți de vârf ai lumii economice românești să ne picure înțelepciune și să alternăm felul în care am organizat aceste gale. Banca Națională a României are un reprezentant la conferința noastră, prin domnul Cristian Popa. La Cluj, în 14 noiembrie, va fi prezent președintele Bursei de Valori București, domnul Radu Hanga”, a subliniat Aurelian Grama, fondatorul și directorul general al publicației economice.
În același context, Aurelian Grama a înaintat către audiență invitația de a participa la proiectul special Transilvania Business – 15 ani: „Transilvania Business, ca revistă națională, vă invită, în iunie 2025, să cucerim Bucureștiul, să arătăm că sunt o serie de afaceri serioase în Transilvania pe care merită să le promovăm la București, la Complexul UNDA, unde o să ne întâlnim”.
Aurelian Grama, fondator & director general Transilvania Business

Primăria Municipiului Sibiu a onorat cu prezența și în acest an comunitatea de afaceri sibiană, căreia i s-au alăturat, de asemenea, lideri de business din județele Alba & Hunedoara și partenerii noștri cu afaceri naționale și internaționale. Mesajul primarului Municipiului Sibiu, Astrid Fodor, a fost prezentat de Emanuel Lazăr, Șeful Serviciului Strategii Dezvoltare Durabilă, în cadrul Primăriei Municipiului Sibiu.

 „Știu că o dezvoltare durabilă trebuie să fie la intersectarea celor trei cercuri: economic, social și mediu. Ce doresc să remarc este că partea de business reprezintă, de fapt, motorul unui oraș performant. Fiind și un eveniment de gală, vă felicităm încă odată pentru toate eforturile pe care le faceți, pentru faptul că la o anumită dată a lunii reușiți să treceți peste traumele provocate de plățile către bugetul de stat, către bugetul de asigurări. Din perspectiva Primăriei Municipiului Sibiu, vă putem garanta o dezvoltare strategică coerentă a orașului, începută acum 20 de ani. Autoritatea locală, cât și Consiliul Local Sibiu, au încercat să mențină un echilibru în zona de fiscalitate. La nivel național, Sibiul este văzut drept un model de dezvoltare economică și pe zona de parcuri industriale. Mă bucur că la nivel regional observăm tot mai des că nu mai sunt acele insule de dezvoltare. Acum se prefigurează o conectare a regiunii, care devine, astfel, mai puternică”.
Emanuel Lazăr, Șef Serviciul Strategii Dezvoltare Durabilă, Primăria Municipiului Sibiu.

„Performanța economică a României. O perspectivă despre realizări și potențial”

Gala The Voices of Business Sibiu a beneficiat de prezența reprezentantului Băncii Naționale a României, Cristian Popa, CFA, CAIA – membru al Consiliului de Administrație BNR. Acesta a oferit o incursiune în tabloul evolutiv al economiei românești din ultimele două decenii, prin prezentarea „Performanța economică a României. O perspectivă despre realizări și potențial”.

Ulterior, Cristian Popa s-a angajat într-o sesiune de Q&A pe temele de interes manifestate de audiență.

„Îmi place să spun că antreprenorii sunt eroii capitalismului pentru că dumneavoastră creați PIB-ul, noi doar ne asigurăm că sunt destui bani în economie să meargă lucrurile bine. Dumneavoastră creați economia și felicitări pentru asta. Suntem la 80% din media europeană cu convergența reală, în termeni de ceea ce putem cumpăra. Și, privind retrospectiv, observăm că mult din această convergență o avem datorită salariilor mici, salariilor atractive. E clar că nu mai putem fi competitivi de acum încolo cu salarii mici. Trebuie să identificăm următoarele surse de creștere. E nevoie de un pachet de măsuri pe partea de cheltuieli, de eficiență a cheltuirii banului public și mai puțin pe partea de creștere de taxe. Sper că veți continua să faceți ceea ce faceți pentru că ultimele două decenii arată că o faceți bine. Suntem la 80% din media europeană”.
Cristian Popa, CFA, CAIA – membru al Consiliului de Administrație BNR.

Parteneri de bază pentru România viitorului

Galele The Voices of Business – Regional Awards au și în acest an parteneri puternici, lideri în ariile lor de activitate.

DP World, cel mai mare facilitator al comerțului global, este prezent în peste 84 de țări, în toate continentele. Furnizează servicii de logistică și transport, specializată în operațiuni portuare, soluții de transport multimodal și lanțuri de aprovizionare. 

DP World, from factory floor to customer door

În 2024, Dubai Ports (DP) World a celebrat 20 de ani de la începerea operațiunilor în România, prima investiție și primul succes al companiei în Europa. În noiembrie 2003, Dubai Ports (DP) World a câștigat o concesiune pe termen lung pentru operarea Terminalului de containere Constanța Sud, iar în 2004 a început operațiunile. DP World se alătură Galelor The Voices of Business, pentru al doilea an consecutiv.

„Observ că o parte dintre dumneavoastră ați fost aici și anul trecut, când vă prezentam proiecte de peste 100 de milioane de euro în România, dezvoltate de DP World. Toate aceste proiecte au fost finalizate și sunt complet funcționale. Business-ul nostru, practic, este în fiecare punct important al supply chain-ului. From factory floor to customer door. Oriunde există ceva de transportat, de produs, DP World are un business dezvoltat, cu oameni profesioniști și care sunt prezenți oriunde pe lanțul logistic”, a declarat Răzvan Filimon, Sales Manager Supply Chain – Ports & Terminals.
Răzvan Filimon, Sales Manager Supply Chain – Ports & Terminals
Despre logistica rutieră și zona de Freight Forwarding a companiei DP World a prezentat informații Ioana David, Sales Director Freight Forwarding: „Unul dintre proiectele începute anul acesta în România este Divizia de Freight Forwarding care livrează servicii end-to-end. Noi suntem acel conector care vine să vă pună în față toată gama de produse pe care DP World o poate susține în România, Europa și nu numai. Prin această divizie nouă, noi putem să venim către dumneavoastră cu orice înseamnă soluții pentru lanțul logistic, care din ce în ce mai des întâmpină probleme”.
Ioana David, Sales Director Freight Forwarding

E.ON Energie România, energie pentru business performant

E.ON Energie România, membră a Grupului german E.ON, este furnizor integrat de gaze naturale, electricitate şi soluţii energetice având un portofoliu variat format din circa 3,5 milioane de clienţi, atât rezidenţiali, cât şi companii şi municipalităţi. Grupul E.ON este unul dintre liderii pieţei de energie, având în România o prezenţă consolidată de-a lungul a 18 ani. De la intrarea pe piaţa din România, E.ON a investit 2,3 miliarde de euro, în principal în modernizarea reţelelor. Totodată, valoarea contribuţiilor virate la bugetul de stat şi bugetele locale se ridică la 3,4 miliarde de euro.

E.ON Energie România onorează fiecare parteneriat B2B cu deschidere, transparență și consultanță personalizată, adaptată fiecărui tip de afacere, având ca obiectiv tranziția către energie verde și decarbonizare. Împărtășirea unor valori comune transformă colaborările tradiționale în parteneriate de succes, pe termen lung, benefice atât pentru afaceri, cât și pentru societate și mediu.

Compania a fost reprezentată la eveniment de domnii Vicențiu Iacob, Senior Manager Clienți Corporate E.ON Energie România, și Mihai Achim, Manager Clienți Business E.ON Energie România, care au pus la dispoziția oamenilor de afaceri informații legate de soluțiile de eficiență energetică dezvoltate companie, unul dintre cei mai importanți promotori ai tranziției la energia verde.

 

Alfa Software, IT în slujba business-ului

Alfa Software, companie de IT cu capital privat românesc, are o experiență acumulată timp de de 26 de ani pe piața de profil. Compania are sediul central în Cluj-Napoca, punct de lucru în Zalău și acoperire națională, prin rețeaua de parteneri.

Alfa Software s-a consacrat drept furnizor de soluții ERP simple și practice, aplicații intuitive, ușor de folosit, modulare și personalizabile, care cresc randamentul business-urilor, prin digitalizare. Echipa de programatori care dezvoltă și implementează sistemul ASiS are o experiență demonstrată de peste 15 ani.

„Îmi place ideea asta: ce facem înainte și după. Cum digitalizăm sau cum transformăm informațiile. De pe hârtie le ducem direct în niște servere. Și încercăm să transformăm acele date în decizii foarte utile business-ului”, a subliniat Cristian Pavel, CEO Alfa Software.
Cristian Pavel, CEO Alfa Software

 

USAMV Cluj – Napoca, locul unde înveți și agribusiness

Universitatea de Ştiinţe Agricole şi Medicină Veterinară Cluj-Napoca este continuatoarea prestigioasei şcoli superioare de agricultură clujene, fondată în octombrie 1869, sub numele de Institut de Învăţământ Agronomic Cluj-Mănăştur.

În baza autonomiei universitare, Senatul a hotărât ca, din anul universitar 1990/1991, „Institutul Agronomic” să primească denumirea de „Universitatea de Ştiinţe Agricole”. Din anul 1992 instituţia a funcţionat sub denumirea de „Universitatea de Ştiinte Agricole Cluj-Napoca”, iar din anul 1995, instituţia primeşte numele de “Universitatea de Ştiinţe Agricole şi Medicină Veterinară Cluj-Napoca”.

Dincolo de reperele istorice amintite anterior, prof. dr. Cornel Cătoi, rectorul USAMV a oferit o perspectivă interesantă asupra instituției de învățământ superior.

„Universitatea are șase facultăți. Recent am avut vizita de reevaluare pentru reacreditare instituțională ARACIS. Universitatea și-a asumat, pe lângă învățământ, cercetare, transfer tehnologic, și o funcționare de tip antreprenorial. Suntem prezenți în județul Sibiu. Am devenit, probabil, cel mai mare producător de vinuri din județul Sibiu, pentru că am cumpărat o podgorie la Apoldu de Sus și după 4 ani de exploatare a podgoriei deja avem vinuri premiate. Și mă bucur că sunt și la dispoziția dumneavoastră să le degustați. Cred că și acesta este rolul universității, pe lângă a le oferi studenților competențe și abilități profesionale, să-i învețe pe viitorii specialiști și să fie antreprenori, să vândă și să crească din munca lor. Cred că aceasta este provocarea pe care o are învățământul românesc”, a declarat prof. dr. Cornel Cătoi, rectorul USAMV.
prof. dr. Cornel Cătoi, rector USAMV

Seara ar fi fost mult mai sobră fără partenerii noștri de la Vinea Apoldia Maior și vinurile lor deja premiate. Veți înțelege din video povestea frumoasă care se scrie la Apoldu de Sus și cu ce alte produse marca USAMV putem asorta vinurile Vinea Apoldia Maior.

 

DAW Bența Romania- expertiză în finisaje, durabilitate în rezultate

DAW Bența este inspirația din spatele fiecărui proiect încă din 2001. Atunci, Remus Aurel Bența și familia Murjhan, proprietarii grupului DAW SE din Germania, s-au asociat, înființând în România compania DAW BENȚA Romania.

Obiectivul a fost promovarea gamei de produse Caparol pe piața locală și, ulterior, regională a materialelor de finisaj pentru construcții. Înființarea companiei a inclus și deschiderea primei unități de producție a vopselelor Caparol din România, situată in Sâncraiu de Mureș, județul Mureș.

Mesajul CEO-ului companiei, Remus Aurel Bența, a fost oferit audienței prin intermediul unei prezentări video, care a subliniat dimensiunea afacerilor producătorului mureșean.

În același timp, reprezentanta Caparol Sibiu, Livia Taloș, s-a angajat în discuții cu cei interesați.

 

CMC GRUP RISK ADVISOR – soluții personalizate pentru asigurări complexe

CMC GRUP RISK ADVISOR ne-a fost alături și la ediția din 2023 a galelor The Voices of Business Awards.

CMC Grup RISK Advisor este o companie de asigurări specializată în consultanță și managementul riscurilor, oferind soluții personalizate pentru asigurări complexe. Cu o echipă de experți în analiza riscurilor, compania asigură protecție optimă pentru clienți din diverse industrii, garantând securitate financiară și planuri adaptate nevoilor specifice.

Serviciile CMC GRUP RISK ADVISOR duc la eficientizarea activităţii de achiziţie, derulare a poliţelor, programelor de asigurare ale partenerilor săi şi lichidarea corectă a eventualelor daune generate de evenimentele asigurate.

Valoarea adăugată, adusă de un broker de asigurare cu expertiză relevantă, o veți percepe la activitățile de audit al asigurărilor curente, la abordarea strategică a construcției programului de asigurare sau la gestionarea eventualelor daune.

„Căutăm să împărtășim din experiența de peste 25 de ani în colaborare cu companii din diverse domenii. De la producție, la logistică sau la companii care dezvoltă software. Noi evaluăm, ca broker de asigurare, exclusiv prin livrarea de soluții care se aplică”, a declarat Marius Maier, partener și director general CMC GRUP RISK ADVISOR.
Marius Maier, partener & director general CMC GRUP RISK ADVISOR

CONSIGLIERI, business cu stil

Consiglieri este un producător de costume business de lux, dedicat eleganței și croitoriei de înaltă calitate. Compania oferă costume personalizate, realizate din materiale premium, și servicii de consultanță vestimentară pentru clienți exigenți. Îmbină tradiția cu inovația, oferind piese vestimentare adaptate stilului modern și profesional.

Consiglieri promovează conceptul custom made, adică ținute care îți respectă măsurile, personalizate în detaliu și rafinate, adăugând distincție prezenței tale.

„Povestea Consiglieri a început în urmă cu 10 ani la București, când fondatorul și actualul CEO al companiei a creat și a pus bazele acestui concept. Misiunea noastră este de a oferi fiecărui client o experiență unică. Printre produsele pe care le avem în portofoliu aș menționa clasicele costume și cămăși de business”, a subliniat Vlad Hebe, Managing Partner Consiglieri.
Vlad Hebe, Managing Partner Consiglieri

 

Complextul turistic ALBOTA, powered by SOBIS SOLUTIONS

După ce au reușit să domesticească industria IT, oamenii harnici de la SOBIS au descălecat în Căldarea Arpășelului, unde din pasiune și respect pentru obiceiurile pământului au creat o oază de sănătate. Evident, vorbim despre Complexul turistic Albota, unde vizitatorii se pot bucura de bunătățile oferite de fermele proprii, de păstrăvării sau de atelierele gastronomice.

Adoptând conceptul de la fermă la farfurie, ideea din spatele Complexului Albota implică activități complexe din zona HoReCa și din domeniul producției agricole. Astfel, la Albota se produce 80% din ingredientele utilizate pentru fabricarea produselor în atelierele gastronomice.

„Suntem pe partea de zootehnie. Avem peste 2.500 de hectare, 200 de bivoli, 1.000 vaci Angus, 1.500 de oi. Deci, avem de toate. Avem trei păstrăvării, avem 2 restaurante, avem magazin mobil, avem carmangerie, avem abator și, într-adevăr, producem. Deci, dacă vorbim de la fermă la farfurie, totul se poate vizita”, a precizat Martin Müller, proprietarul complexului Albota.
Martin Müller, proprietar complexul Albota

VALSERV PARCHET, un HUB destinat creației

 VALSERV se poziționează ca un pionier în promovarea unui stil de viață sănătos prin furnizarea de pardoseli inovatoare, realizate cu tehnologie smart, care se aliniază perfect cu dorința consumatorilor de a avea un mediu de locuit mai sănătos și mai sustenabil.

VALSERV este un brand consacrat în industria parchetului din lemn stratificat din România, care în mod constant testează limitele metodelor de abordare a pieței. Astfel, compania reconceptualizează spațiul de showroom, cu focus pe accesibilitate, flexibilitate și colaborare creativă.

VALSERV HUB nu este doar un showroom tradițional unde clienții vin să aleagă produse. Este un spațiu interactiv, dedicat întâlnirilor și colaborărilor dintre arhitecți, designeri de interior și clienți. Acest concept satisface nevoile clienților, oferindu-le acces la produse premium la orice oră din zi, dar și la expertiza și viziunea designerilor profesioniști.

Mihai Șipot, director vânzări (st.) – Valentin Peia, owner (dr.)

Un clip, reunind momente din prezentările partenerilor noștri, poate fi urmărit aici 

 

Companiile distinse cu trofeul The Voices of Business

Premierea performanței este întotdeauna un moment emoționant. Opt companii au fost distinse în cadrul galei de la Sibiu, cu Trofeul The Voices of Business – Celebrăm parteneriatul.

Trofeele au fost înmânate de jurnalistul Marius Munteanu Ghiur, responsabil editorial de județele Sibiu, Alba și Hunedoara.

Clasată pe primul loc în Top 300 companii din Alba, Hunedoara și Sibiu, Societatea Națională de Gaze Naturale ROMGAZ S.A. este cel mai mare producător și principal furnizor de gaze naturale din România. Compania este admisă la tranzacționare pe piața Bursei de Valori din București (BVB) și a Bursei din Londra (LSE). Acționar principal este statul român cu o participație de 70%.

Compania are o experiență vastă în domeniul explorării și producerii de gaze naturale, istoria sa începând acum mai bine de 100 de ani, în anul 1909.

Societatea Națională de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA este operatorul tehnic al Sistemului Naţional de Transport (SNT) gaze naturale și compania clasată pe locul II în Top 300.

Compania asigură îndeplinirea în condiţii de eficienţă, transparenţă, siguranţă, acces nediscriminatoriu şi competitivitate a strategiei naţionale privind transportul intern şi internaţional al gazelor naturale, dispecerizarea gazelor naturale, precum şi cercetarea şi proiectarea în domeniul specific activităţii sale.

„Mulțumim pentru această distincție, care reflectă munca dedicată, competențele, responsabilitatea colectivului nostru. Și în egală măsură ne motivează să continuăm cu aceeași pasiune și responsabilitate proiectele strategice pe care le avem. Este vizibilă pentru mediul de afaceri detenta pe care a avut-o compania în plan extern. Subliniez și leadership-ul pe care-l asigură directorul general al companiei, domnul Ion Sterian”, a declarat Sergiu Lascu, Director Departament TRANSGAZ.
Sergiu Lascu, Director Departament TRANSGAZ

TRANSAVIA este unul dintre cele mai reputate business-uri de familie românești, cu o experiență de peste 30 de ani pe piață, timp în care a devenit liderul local al industriei de carne de pui.

Companie cu capital 100% românesc, Transavia operează sustenabil cu un model de business integrat vertical pentru a oferi cel mai bun standard de alimentație consumatorilor români și de pretutindeni.

„Vreau să vă felicit pentru această gală frumos organizată și se pare că este încă o dovadă că performanțele TRANSAVIA sunt acolo unde trebuie. Vă mulțumesc frumos!”, a subliniat Radu Popa, Director fabrică procesare TRANSAVIA.
Radu Popa, Director fabrică procesare TRANSAVIA

MARMOSIM, parte a grupului Theda Mar, s-a consacrat drept cel mai important producător de piatră naturală la nivel național. Compania exploatează cele mai importante 6 cariere de piatră naturală din România. De aici, marmura, calcarul, travertinul, andezitul și alte roci au înnobilat proiecte diverse. De la Palatul Sultanului din Brunei la Piața Mică din Sibiu, de la Centrul Istoric al Constanței la Pietonala Corvin din Hunedoara, toate au integrat produsele MARMOSIM.

Portofoliul Grupului Theda Mar oferă peste 600 de materiale variate, prelucrate și transformate în produse finite cu aplicabilitate multiplă, în proiecte de mobilitate urbană, de renovare a centrelor istorice, de patrimoniu și în HoReCa.

Amprenta MARMOSIM asupra industriei și economiei din regiunea Transilvaniei se adâncește de peste 30 de ani.

„Marmosim face parte din grupul Theda Mar și este un nume cu tradiție în prelucrarea și exploatarea pietrei naturale. De-a lungul anilor piatra naturală a devenit un accent de eleganță și sustenabilitate în marile proiecte. Doresc să mulțumesc organizatorilor pentru acest premiu. Reprezintă o recomandare, o recunoaștere a activității și impactului pe care Marmosim îl are în industrie”, a declarat Elisabeta Ionescu, Manager MARMOSIM.
Elisabeta Ionescu, Manager MARMOSIM

ENVIPCO România este singura companie din țară care produce local, la Sebeș, în județul Alba, automate de colectare a ambalajelor de băuturi, integrând tehnologie de ultimă generație. Cu peste 40 de ani de experiență în producția globală de Reverse Vending Machines (RVM), ENVIPCO își propune să creeze o Românie și o lume mai curată pentru generațiile următoare cu ajutorul tehnologiei de reciclare.

„ENVIPCO a avut o ascensiune fulminantă. Din 2022, cifra noastră de afaceri a ajuns de la 48 milioane de lei la 350 milioane lei. Doar în decursul acestui an, 2024, am instalat pe piață mai mult de 1.300 de mașini. Asta înseamnă că ne dorim o Românie verde, o Românie curată, o țară mai sănătoasă pentru generațiile care vor urma”, a punctat Ioana Câmpeanu, HR Manager, ENVIPCO România.
Ioana Câmpeanu, HR Manager, ENVIPCO România

MARQUARDT SCHALTSYSTEME SCS Sibiu este membră a Grupului Marquardt, înființat în 1925 în Germania. Filiala sibiană este axată pe cercetare și producție a componentelor mecatronice de bord pentru automotive și industria aparaturii electrocasnice. Are în prezent cca 1.700 de angajați, iar cifra de afaceri s-a situat în ultimii patru ani între 266 și 276 milioane Euro.

„Ne bucurăm că această tradiție a galelor și succesul revistei continuă, pentru că ne arată o evoluție a economiei și a societății. Chiar într-un an în care o încetinire a economiei în Europa ne dă niște avertismente. Marquardt produce componente mecatronice. Asta înseamnă o îmbinare a mecanicii, electronicii și a programelor software. Firma de la Sibiu s-a născut odată cu Zona Industrială Vest Sibiu. În 2025, compania noastră va sărbători 20 de ani de la deschiderea fabricii și 100 de ani de la înființarea companiei Marquardt. În 1925 erau primele aspiratoare care se răspândeau în Europa. De atunci au trecut multe cicluri de producție și multe inovații. Am constatat că în ultimii 10 ani înregistrăm în fiecare an în jur de 110 de noi patente, proprietate industrială foarte importantă pentru noi, pentru că noi propunem în fiecare an clienților inovații care nu se vor întâlni în mașinile pe care le conducem decât în următorii 7 – 10 ani. De aceea, Centrul de Cercetare și Dezvoltare de la Sibiu este atât de important”, a artătat Marius Constantin, Marketing Manager, Marquardt Schaltsysteme SCS.
Marius Constantin, Marketing Manager, Marquardt Schaltsysteme SCS

Grupul de farmacii APOTHEKA este un lanț de farmacii independente cu o tradiție de 30 de ani. Grupul numără 14 farmacii Apotheka și 4 drogherii E-Sănătate în județele Alba, Sibiu și Mureș. Printre lucrurile care îi diferențiază față de alte farmacii este faptul că în grup mai există încă laboratoarele proprii (recepturi) în care se prepară medicamente care nu se găsesc pe piață, produse dermatocosmetice cu ingrediente naturale și multe altele.

„Mă bucur din tot sufletul meu să fiu aici, cu dumneavoastră, cu niște persoane care chiar știu să facă business. Pentru că noi suntem un grup independent, acest premiu îl dedic tuturor farmaciilor independente din această țară”, a fost mesajul administratorului Farmaciilor APOTHEKA, Livia Savu.
Livia Savu, administrator Farmaciile APOTHEKA

ZACARIA – PLAYTOPIA OPENING. Recent, în Sibiu, s-a deschis Playtopia, cel mai mare parc de distracții indoor tematic din România. Un spațiu de peste 4.000 de metri pătrați, cu peste 6.000 de metri pătrați desfășurați de zone de joacă, va redefini conceptul clasic de „loc de joacă”.

Dezvoltat de Zacaria, conceptul Playtopia este unul nou, unic în România, și este destinat tuturor copiilor, pentru toate categoriile de vârstă.

Un clip cu sesiunile de premiere poate fi urmărit aici

 

Evenimentul a continuat cu momentele networking, relaționări B2B, în „Cămara Boierului”, un loc tradițional pentru conversații cu sens și tâlc, în complexul hotelier Hilton Sibiu, care a culminat cu o cină și degustare de vinuri.

După galele de la Oradea și Sibiu, Transilvania Business a pus pe agenda mediului de business din Transilvania și Banat alte trei din seria Galelor The Voices of Business.

Vă invităm să celebrăm împreună firmele din microregiunea economică formată județele Cluj, Bistrița-Năsăud, Mureș și Sălaj. Evenimentul va avea loc la Cluj-Napoca, în 14 noiembrie, la Radisson Blu Hotel.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Finanțare europeană pentru încă două pasaje rutiere subterane în Oradea

Articolul următor

Modernizarea Bibliotecii Județene Gheorghe Șincai din Oradea a ajuns la 55%

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Turism
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share