Peste 150 lideri ai mediului de afaceri din județele Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj au onorat invitația revistei Transilvania Business de a fi prezenți la premierea performerilor din acest areal, precum și a partenerilor noștri regionali.
Ne-au însoțit în acest eveniment și parteneri de încredere: DP World, E.ON Energie România, DAW Bența Romania, Geodata Services, Alfa Software, CMC Grup Risk Advisor, Gedeon Richter România, Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară (USAMV) Cluj-Napoca, Seiv Instal, Transavia, Valserv, Consiglieri, Insta Grup, Villa Vinea.
După acordurile de jazz ale Bigg Dimm a’Band, a intrat în scenă Andrada Raicea, realizatoare de emisiuni la Transilvania Business și Zi de Zi, gazda evenimentului de la Hotelul Radisson Blu.
Aurelian Grama, fondatorul revistei, a adresat cuvântul de bun venit la gală.
“Reîncercăm să creăm o seară în care se întâlnesc oameni de afaceri cu experiență, industriași sau fermieri sub egida unor valori comune care asigură României un viitor mai bun. Important este să îi vedem pe cei care au ceva de spus și care se situează în acest top, pe cei care susțin presa economică românească, nu doar la București, ci și în Transilvania. Totodată, vă solicit părerea despre cum să organizăm cât mai bine întâlnirea noastră de la București, din 4-5 iunie 2025, de la Complexul Unda, când vom aniversa 15 ani de existență și unde este posibil să vedem un adevărat val de oameni de afaceri din Banat și Transilvania. Și în același timp, ne dorim o reprezentanță a Transilvania Business în ceea ce înseamnă Moldova de dincolo și de dincoace de Prut, la Cernăuți și în Bucovina de Nord”, a anunțat acesta.
Invitat special al galei, Radu Hanga, președintele Bursei de Valori București a abordat tema “BVB și finanțarea economiei românești”. Principalele proiecte de dezvoltare a pieței de capital enumerate au fost BVB Arena, BVB Research Hub, dar și strategia elaborată de Autoritatea de Supraveghere Financiară și Ministerul Finanțelor cu sprijinul OCDE ori susținerea financiară de 70-300.000 € din partea statului pentru companiile care se listează pe Piața AeRO sau Piața Principală a BVB.
“Vedem în această sală că trăim într-o lume complexă: companii globale și locale se împletesc. Afacerile nu trăiesc într-un vid, ci într-o lume interconectată, e important să înțelegem ce se întâmplă în jurul nostru și să ne adaptăm. Gordon Brown, fost premier al Marii Britanii, spunea că trecem de la o lume unipolară la una multipolară, de la neoliberalism la neonaționalism, de la hiperglobalizare la fragmentare.
Toate agitațiile la nivel global (pandemie, energie, războaie) duc la reconfigurarea lanțurilor de aprovizionare. Când economia nu funcționează optim, prețurile cresc, iar inflația va face parte din viața noastră mai mult decât suntem obișnuiți. Ținta BVB o reprezintă companiile care acționează local, să ajutăm firmele românești să crească”, a subliniat acesta.
Ovidiu Maior, președintele Asociației pentru Dezvoltare Comunitară Iunona, a explicat cum Transilvania și România au triumfat la Viena.
“Am fost sold-out cu două săptămâni înainte de concertul Orchestrei Filarmonicii de Stat din Târgu Mureș, cu trei bisuri la final.
Sunt întreprinzători locali care s-au alăturat imediat acestui proiect cultural antrepenorial, care a dovedit că se poate naște frumos atunci când are sprijinul comunității. Este prima dată la Mureș când atâția antreprenori susțin un asemenea proiect. Anul viitor orchestra va performa printr-un concert extraordinar la Berlin”, a arătat acesta.
24 de trofee, înmânate premianților
Au primit trofeele The Voices of Business 24 de companii.
“Avem 18 județe în aria de distribuție, 200.000 km de rețele, 4 milioane de utilizatori finali. Suntem cei care avem rețelele (nu cei care vă trimit facturile). Noi vă eliberăm avizele, mulți dintre voi sunt și producători, prosumatori. Am avut afaceri de 3,5 miliarde de lei în 2023, anul acesta e și mai bine.
Echipa este de 6.500 de angajați, cei mai buni profesioniști din domeniul energiei electrice din țară. Ne-am propus să scădem presiunea pe consumatorul final, investim 150 milioane € în fiecare an, dar nu este îndeajuns, rețelele sunt învechite. De aceea ne-am axat pe fondurile europene, am încheiat contracte de 3 miliarde din Fondul de Modernizare, care a fost epuizat, însă așteptăm suplimentarea”, a rezumat Mihaela Suciu, director general al Distribuție Energie Electrică România.
E.ON Energie Romania a fost reprezentată prin Sergiu Stîncel, Director Regional Vânzări Regiunea Nord, care a reamintit celor prezenți susținerea pe care compania o acordă business-urilor în tranziția către un viitor verde: “Prin soluțiile E.ON de eficiență energetică, susținem mediul de afaceri, astfel încât partenerii noștri să își poată produce energia de care au nevoie, să reducă amprenta de carbon, dar și costurile”.
E.ON Energie România, membră a Grupului german E.ON, este furnizor integrat de gaze naturale, electricitate şi soluţii energetice, având un portofoliu variat format din circa 3,5 milioane de clienţi, atât rezidenţiali, cât şi companii şi municipalităţi.
Grupul TERAPLAST a inaugurat în 8 noiembrie noua fabrică de folii stretch Opal, situată în parcul industrial din Sărățel. Această unitate modernă de producție contribuie la înlocuirea importurilor și la consolidarea sectorului industrial local.
“Investiția recentă în fabrica de folii stretch, de 18 milioane €, dar și celelalte, fac parte din strategia noastră de intrare pe piața Europei de Vest. Recenta majorare de capital arată că beneficiem de încrederea investitorilor, dar și de susținerea mediului de afaceri”, a menționat Bianca Baciu, manager analiză la TeraPlast, procesator de polimeri.
Producătorul Hirschmann Automotive a fost reprezentat de Paul Ilea, director general administrativ și Alin Cotora, director operațional. “Suntem o companie multinațională, avem în Mureș 35.000 mp, de curând am finalizat a șasea extindere, mai avem un pas mic pentru a deveni prosumatori, am derulat investiții de 90 milioane €, avem 2.300 de angajați”, a spus Paul Ilea.
“Cei mai mari clienți ai noștri sunt Mercedes-Benz și BMW; în fiecare mașină aveți o componentă fabricată la Hirschmann, de cablare, high-voltage. Avem foarte multe comenzi, inclusiv de la Volkswagen, un alt brand important în portofoliul nostru”, a adăugat Alin Cotora.
“Vom împlini în curând 35 de ani de la înființare, suntem prezenți cu șase filiale în toată țara, azi dimineață aveam 768 de angajați. Anul acesta am înființat o fabrică de producție la Bacău, în curând vom deschide altă fabrică. Suntem norocoși să activăm în domeniul energiei verzi, noi avem de lucru cel puțin până în 2026. Pe scurt, vă spun așa: suntem la curent, avem siguranță, vă dăm lumina”, a glumit Ștefan Gadola, fondator și vicepreședinte al furnizorului de servicii energetice integrate EnergoBit.
Gabriel Pîncă, director executiv, a luat trofeul pentru constructorul Geiger Transilvania.
“Ne ocupăm cu lucrările de mare infrastructură – autostrăzi, reabilitări de drumuri, poduri, construcții la cheie – hale industriale, construcții civile. Am avut afaceri de 136 milioane € în România, peste 1 miliard € în Europa, la nivel de grup. Lucrările le derulăm din Moldova până în Dobrogea”, a subliniat managerul.
“Vom continua să fim un jucător important în industria de profil, prin investiții în consolidarea liniilor existente, dar și pentru diversificarea portofoliului de produse”, a detaliat Mihai Suciu, Product & Sales Manager la Kastamonu, parte a Hayat Holding. Kastamonu este axată pe industria lemnului și producția panourilor pe bază de lemn.
“Este o onoare să primim acest trofeu și să fim parteneri ai Transilvania Business, și vă dorim succes în continuare”, a spus Agnes Jakab, director comercial al Clini-Lab, distribuitor de aparatură medicală de laborator din România.
CLINI-LAB este unul dintre cei mai vechi distribuitori de aparatură medicală de laborator din România. ”Scopul nostru este să oferim cele mai bune soluții tuturor clienților noștri”, spun reprezentanții companiei care anul trecut a împlinit 30 de ani de activitate.
INSTGAZ este o companie din Târgu Mureș, fondată în 2001 și specializată în principal în soluții complete pentru infrastructură gazelor naturale. Pe lângă obiectul principal, INSTGAZ mai este implicată și în servicii din alte domenii.
“Noi activăm în domeniul gazelor, cu branșamente, extinderi. Credem în idei și transpunerea lor în realitate, dorim să creștem, inovăm, să devenim o voce tot mai puternică în businessul transilvănean”, susține Simona Susan, director financiar al Instgaz.
Teconnex Europe este o filială a companiei britanice cu acest nume din grupul Hexadex care produce soluții de etanșare (coliere) pentru industriile auto, energetică, marină.
“Cel mai important lucru este că fabrica de la Tureni conduce operațiunile, fiind cea mai bună din cadrul grupului. Am avut o recent o întâlnire cu oameni cu experiență ai grupului din India, Mexic, Anglia. Au venit cu toții aici să vadă cum se face calitatea la un nivel excepțional. Am montat deja 410 panouri fotovoltaice în ultimul an, vom extinde proiectul. De anul trecut, producția este digitalizată, deci poți să vezi lucrurile live”, a dezvăluit Alin Botezatu, director regional de operațiuni.
“Am început în România, în 2004, cu semifabricate mici din beton – pavele, dale, sisteme de canalizare, trepte; în decursul anilor ne-am dezvoltat; acum producem cărămidă, țiglă, pereți prefabricați. Prima fabrică a fost la Unirea, expansiunea a crescut în 2017 prin achiziționarea unui teren la Șimand, urmată de fabrica de cărămidă Brikston de la Iași, fabrica Siceram Sighișoara. Am construit o fabrică de pavele la Câțcău, apoi am achiziționat o nouă fabrică, la Feldioara. Avem cel mai larg portofoliu de materiale de construcții din România”, a rezumat Cristian Suciu, director general al Leier Rom.
Simina Motoc, director resurse umane la Fabrica Bosch Cluj și Călin Chinan – Portfolio Manager la Centrul de Inginerie Bosch Cluj au venit din partea concernului german.
“Bosch are un angajament față de comunitățile în care este prezentă, tinerele generații, parteneri și colegii noștri. În cele trei decenii de prezență în România a contribuit sistematic prin investiții, am creat locuri de muncă, am făcut transfer de tehnologie și kow-how, am devenit furnizor preferat pentru industria automotive și în proiecte de cercetare cu impact sustenabil”, au precizat reprezentanții companiei.
“Nu putem să vorbim despre transformarea digitală fără a spune mai întâi despre transformarea companiei noastre. Brinel are un ADN clujean deși face parte dintr-un grup francez, din 2018 încoace. Portofoliul nostru merge acum către zonele de centre de date, Cloud, AI”, a detaliat Andrei Savin, CEO al Brinel, furnizor de suport pentru digitalizarea afacerilor, din grupul SNEF.
Bianca Muntean, manager și cofondator al Transilvania IT Cluster, a menționat: “Suntem reprezentanții comunității de IT din Nord-Vestul României, reprezentăm 90 de companii, startup-uri și IMM-uri, cei mai reprezentativi actori din regiunea noastră. Avem 35 de specialiști la birourile noastre din Cluj și Oradea cu ajutorul cărora oferim sprijin gratuit, prin intermediul unor proiecte cu finanțare europeană și guvernamentală, pentru o abordare completă și corectă a procesului de transformare digitală”.
Alexandra Stoica a fondat DAS Engineering Grup, companie de proiectare și execuție de instalații.
“Proiectele fanion din trecut sunt Cluj Arena, Parcul Central, Cazinoul. Îmi doresc să particip la cât mai multe proiecte frumoase. Pe de altă parte, împreună cu comunitatea din domeniu, în cadrul viitoarei filiale Transilvania a Patronatului Societăților de Construcții vrem să reglementăm puțin piața construcțiilor și instalațiilor. Să formăm o structură pentru problemele de natură logistică sau fiscală, hopuri care ne marchează realitatea de zi cu zi”, a subliniat fondatoarea.
Alexandra Musgociu și Nicolas Musgociu au reprezentat dezvoltatorul imobiliar Profitec, din județul Mureș.
“În tot ceea ce facem punem accent pe calitate, chiar dacă uneori acest lucru diminuează profitul. Noul nostru proiect, ansamblul Concept 9 Residence, este un complex de trei blocuri, cu 331 de apartamente, în Târgu Mureș. Este o dezvoltare pe 24 ha de teren dintre care 5 ha destinate spațiilor comerciale și serviciilor, în apropierea mall-ului Shopping City, zonă care reprezintă noul pol de dezvoltare al orașului. Am reușit performanța să vindem 250 de apartamente în șase zile, iar planurile noastre de dezvoltare continuă”, au menționat tinerii antreprenori.
Marinel Rad, director general al Insta Grup, companie specializată în soluții și servicii în sisteme electrice, a apreciat munca organizatorilor galei. “Felicit întreaga echipă a Transilvania Business pentru încăpățânarea cu care mențin acest format de presă de mulți ani”, a spus acesta.
Carmen Dragota, director operațional și de vânzări la Hotel Vibre, investiție de 15 milioane €, a spus: “Acest prim an de activitate a fost unul plin de provocări pentru noi, în care ne-am format ca echipă. Recunosc nu am putut reuși fără suportul multora dintre partenerii de aici, din sală”.
Hotelul VIBRE aduce o perspectivă nouă pe piața ospitalității din Cluj-Napoca: pornind de la conceptul unui hotel în întregime smart în care toate camerele sunt completate de tehnologie digitală, un restaurant care se transformă într-o locație vibrantă seara, astfel încât oaspeții să se poată bucura de o atmosferă relaxantă după o zi plină de muncă sau de vizitat orașul.
“Vor fi 3.400 de apartamente în ansamblul Maurer Residence Târgu Mureș, în decurs de câțiva ani, însă din 2019 încoace noi am predat deja 1.500 de locuințe. Dincolo de zidurile și blocurile pe care le înălțăm, ne place să continuăm: să le administrăm, dar și să întreținem acele comunități de oameni, de familii tineri. Suntem unul dintre cele nouă proiecte dezvoltate în orașe din România de grupul nostru”, a sintetizat Adela Șipoș, Marketing Specialist al dezvoltatorului Maurer Imobiliare.
Georgiana Iancu, Management & Marketing Strategist, a ridicat trofeul pentru platforma Brandocracy, fondată de Anca Rarău.
“Misiunea echipei noastre este să pună în valoare, să ajute comunitatea de business din România, să dea o mână de ajutor antreprenorilor cu viziune, liderilor care cred în echipele și ideile lor. Suntem o platformă de consultanță în branding și marketing, oameni care să vă ajute să aveți vocea, instrumentele potrivite, cultura organizațională potrivite pentru a vă pune în valoare potențialul. Nu uitați că oamenii din spatele brandurilor sunt cei care contează”, a subliniat invitata.
“La începuturile noastre, companiile clujene veneau către noi. Endava, iQuest, Remax, Sanex voiau expunere către toată România. Acum e invers: mergem cu acele companii multinaționale către media din toată țara, lucrăm cu 100 de canale, 150 de jurnaliști. Sprijiniți presa economică pentru că avem nevoie ca aceasta să fie puternică!”, a îndemnat Cosmin Mareș, CEO al agenției de comunicare Total PR.
Printre premianți s-au mai numărat grupul mureșean MAVIPROD-IRUM, singurul producător autohton de tractoare agricole, Deltamed – fabricant de autovehicule de intervenții speciale, De’Longhi Romania – producător de aparatură electrocasnică, prorectorul Christian Săcărea – Universitatea Babeș-Bolyai.
În sală s-au aflat și reprezentanți ai altor societăți din Top 300 precum Endava, Bioeel, Dimex 2000 Company, Hirsch Porozell, Lapp Insulators, RMB Inter Auto, Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj, Euro Gas Systems, Pyronova Is Romania, Hunnebeck Romania, Kesz Construcții Romania, CML.Ro, Uniprest Instal, Datacor, Nord Conforest, Pro Conect, Filadelfia, Viadan, Seiv Instal, dar și de la companiile Gedeon Richter România sau Consiglieri.
Partenerii galei, prezentați în două sesiuni
Răzvan Filimon, Sales Manager Supply Chain – Ports & Terminals al DP World, a fost primul partener prezentat la gală.
“Am finalizat deja, într-un an, proiecte de 100 milioane €, altele noi fiind în derulare. Suntem cel mai mare facilitator al comerțului global din lume, fiind pe lanțul fiecărui produs, din momentul creării sale până la consum, printr-o dezvoltare strategică pe mai multe direcții: logistică, zonele libere, servicii maritime. În acest an am investit în dezvoltarea Portului Constanța, care a devenit cel mai important de la Marea Neagră, în terminalul intermodal de la Aiud. Avem o navă care poate transporta 100 de camioane între România și Turcia, scurtând timpul de livare”, a subliniat Răzvan Filimon, Sales Manager Supply Chain – Ports & Terminals al DP World.
Daniela Hagmann este CEO al Geodata Services, companie specializată în soluții și servicii inovatoare specifice, prin integrarea tehnologiilor GIS, BIM și AI.
“Avem plăcerea de ne prezenta aici drept cea mai mare companie din România ce produce date și servicii integrate în domeniul geospațial, deci punem la dispoziție instrumente și date pentru procesele de afaceri. Serviciile noastre se adresează în și sectorului public, dar ne ocupăm și de urbanism, arhitectură și soluții de mobilitate urbană, inginerie și consultanță. Cu o echipă complexă, de 50 de oameni, vom obține, în acest an, o cifră de afaceri de 4 milioane de euro, impulsionată de proiectele cu finanțare pe PNRR”, a spus Daniela Hagmann.
E.ON Energie România ne-a prezentat în cadrul Galei povestea a două parteneriate de succes în proiecte de panouri fotovoltaice – Agricola International (investiție de 1,7 milioane €) și Don Pedro. Potrivit reprezentanților E.ON, fiecare parteneriat B2B pe care îl stabilesc se bazează pe deschidere, transparență și consultanță personalizată, adaptată fiecărui tip de afacere, având ca obiectiv tranziția către energie verde și decarbonizare. Împărtășirea unor valori comune transformă colaborările tradiționale în parteneriate de succes, pe termen lung, benefice pentru afaceri, societate și mediul înconjurător, mai spun aceștia.
Alfa Software, companie de IT cu capital privat românesc, a fost reprezentată de Claudiu Mîndru, director de vânzări, dar și de Cristian Pavel – CEO, prezent în sală.
“Încercăm să oferim economii de bani și de timp ca partener preferat de digitalizare al companiilor din România prin sistemul nostru integrat ASIS ERP. Conceptul pe care mergem este de eliminare a hârtiilor, ca să păstrăm pădurile”, a punctat Claudiu Mîndru.
Din partea USAMV Cluj a vorbit Dalia Sporea, șef Serviciu stațiuni didactice.
“Avem trei asemenea stațiuni: Cojocna – lactate bio, Palocsay – legume și fructe, Apoldu de Sus – viticultură. Am preluat 63 ha de viță-de-vie, am început producția sub brandul Vinea Apoldia Maior, în 2021 am luat primul premiu pentru Sauvignon Blanc, urmat de Traminer, Riesling. Facem o producție anuală de 500 tone, vom ieși pe piață cu vinuri roșii, Pinot Noir, Fetească Neagră, încercăm și cu Cadarcă, un soi autohton, cu atât mai mult ne-am dori să reușim. Tot ceea ce obținem din vânzări se întoarce în retehnologizarea stațiunilor”, a precizat invitata.
Valentin Peia este fondator și director general al Valserv, brand consacrat în industria parchetului din lemn stratificat, pardoseli premium și de lux.
“Suntem un business mic, dar cu suflet mare. În 2008 am deschis primul showroom în București, ne-am luat la trântă cu criza și am rezistat, apoi am deschis la Sibiu, în 2010 am venit în piața din Cluj.
Aici este mai greu: clujeanul e mai așezat, trebuie să cunoască foarte bine ce își achiziționează pentru casă. Treptat am ridicat continuu serviciile destinate clienților, ne-am creat un nume pe piață, colaborând cu cele mai mari case de arhitectură și design din Cluj. În 15 ani am văzut transformarea radicală a acestui oraș și a împrejurimilor, iar piața imobiliară a fost o nebunie.
Înainte făceai patru ore de la Sibiu, acum ajungi într-o oră și jumătate. Consider că am adus un plus în industria pardoselilor din lemn, cu produse la comandă. Din acest an am achiziționat un spațiu la Sibiu pus la dispoziția designerilor din zonă iar la Timișoara am inaugurat un hub destinat arhitecților și designerilor, non-stop pentru că acesta va fi viitorul vânzilor premium și de lux”, a povestit acesta.
Remus Aurel Bența, CEO-ul companiei de materiale de finisaj pentru construcții DAW Bența, a transmis un mesaj video celor prezenți.
“Valorile pe care compania și-a clădit activitatea sunt de a fi un partener onest și de încredere pentru clienți și angajați, de adopta o filosofie de business sustenabilă pe termen lung și de a utiliza constant capitalul de inovație a DAW”, a subliniat Remus Aurel Bența.
Lucian Perșa a reprezentat compania viticolă Villa Vinea.
“Povestea cramei a început în 2004, când proprietarul, Heiner Oberrauch, venit într-o excursie în Transilvania, s-a îndrăgostit de aceste meleaguri și a luat hotărârea să achiziționeze un teren pentru a crea acest vis frumos. A început cu 30 ha, a avăzut potențialul, apoi a mai achiziționat 40 ha. Este o cramă de climat răcoros, ceea ce face ca vinurile produse să fie mult mai intens aromate, aciditatea frumoasă le transformă în vinuri gastronomice școală”, a spus acesta.
Irina Ilie, partener fondator al companiei de consultanță Anathomia, a încheiat șirul prezentărilor.
“Suntem prima agenție dedicată 100% antreprenorilor români. Am ales acest lucru pentru că venim dintr-o zonă de familie în care am crescut cu antreprenoriatul. Indiferent cât de greu le este sau ce presiune au asupra lor, antreprenorii români o duc mereu până la capăt. Am învățat că brandul este despre business, traversează perioade grele și generații, aduce talentele în fiecare companie”, a explicat antreprenoarea.
Alături ne-a fost, ca partener, și CMC GRUP RISK ADVISOR. Fondat în 1999, CMC GRUP RISK ADVISOR oferă servicii de brokeraj în asigurări. Activitatea desfăşurată de echipa CMC GRUP RISK ADVISOR duce la eficientizarea activităţii de achiziţie/derulare a poliţelor/programelor de asigurare ale partenerilor săi şi lichidarea corectă a eventualelor daune generate de evenimentele asigurate.
Totodată, evenimentul a fost sprijinit de compania târgumureșeană Seiv Instal. Fondată de Constantin (Toni) Ungureanu, Seiv Instal are o experiență de aproape 20 de ani în proiectare, consultanță și instalarea sistemelor de climatizare. Seiv Instal este de peste 10 ani reprezentant oficial Daikin și partener Premium Home Comfort Expert.
Printre parteneri s-a numărat, în același timp, Gedeon Richter România, parte al grupului Gedeon Richter, cel mai mare producător de produse farmaceutice din Ungaria.
Partea oficială a fost urmată de o cină, o degustare de vinuri și multe povești, până târziu în noapte, inclusiv pe terasa hotelului de lângă Cluj Arena.
Echipa revistei organizează pentru al treilea an galele The Voices of Business, de data aceasta într-o versiune regională. Cele cinci orașe în care au loc sunt Oradea (județele Bihor, Satu Mare, Maramureș), Sibiu (Alba, Hunedoara, Sibiu), Cluj-Napoca (Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj, Cluj), Timișoara (Arad, Caraș-Severin, Timiș), Brașov (Covasna, Harghita, Brașov). Evenimentele evidențiază parteneriatul în afaceri, să promoveze și să conecteze cele mai dinamice și performante companii din regiune, având afaceri cumulate de sute de miliarde de lei. Pentru fiecare gală, revista, în parteneriat cu Listafirme.ro, a realizat un Top 300 companii din zonă. Platforma Transilvania Business cuprinde revista print, portalul online, premii regionale, rapoarte digitale tematice, anuare, ghiduri specializate pe industrii. Transilvania Business este cea mai amplă publicație dedicată promovării afacerilor, antreprenorilor, companiilor și evenimentelor de business din Banat și Transilvania, integrează conținut național, tendințe internaționale și are distribuție națională în România.
Întregul eveniment poate fi urmărit aici: