Albalact: În prezent, bugetul de marketing este de 2 milioane euro pe an. Acum 15 ani era de 100.000 euro

Grupul Albalact este cel mai mare jucător de pe piaţa locală de lactate privind cifra de afaceri, cu peste 500 mil. lei anul trecut. Compania are în portofoliu branduri precum Rarăul, Albalact, Fulga şi Zuzu.
Compania Albalact, intrată începand cu anul trecut în portofoliul gigantului francez Lactalis, are un buget de marketing anual de circa două milioane de euro, bani pe care îi investeşte în campanii menite să păstreze clienţii actuali şi să atragă unii noi, în special cei tineri.
“De exemplu untul Albalact există în România de mulţi ani, din 1971, pachetul nu se încadrează în toate normele de packaging actuale, dar e cel mai vândut. Am încercat să modificăm un pic designul, dar reacţia consumatorilor nu a fost bună, au crezut că am schimbat reţeta. Aşa că am revenit la designul vechi. Bugetul de marketing variază. Acum 15 ani era cam 100.000 euro. Acum brandurile au crescut, la fel şi bugetul. Acum este undeva la 2 mil euro pe an. Noi lucrăm cu o agenţie pe marketing. Nu putem face totul inhouse, ne-ar trebui prea mulţi oameni”, a susținut Cristina Miclea, director marketing al grupului Albalact, în cadrul Conferinţei Branduri Romaneşti, eveniment organizat de Ziarul Financiar.

Exit mobile version