Alba Industrie Ultimele stiri

Albalact: În prezent, bugetul de marketing este de 2 milioane euro pe an. Acum 15 ani era de 100.000 euro

Grupul Albalact este cel mai mare jucător de pe piaţa locală de lactate privind cifra de afaceri, cu peste 500 mil. lei anul trecut. Compania are în portofoliu branduri precum Rarăul, Albalact, Fulga şi Zuzu.
Compania Albalact, intrată începand cu anul trecut în portofoliul gigantului francez Lactalis, are un buget de marketing anual de circa două milioane de euro, bani pe care îi investeşte în campanii menite să păstreze clienţii actuali şi să atragă unii noi, în special cei tineri.
“De exemplu untul Albalact există în România de mulţi ani, din 1971, pachetul nu se încadrează în toate normele de packaging actuale, dar e cel mai vândut. Am încercat să modificăm un pic designul, dar reacţia consumatorilor nu a fost bună, au crezut că am schimbat reţeta. Aşa că am revenit la designul vechi. Bugetul de marketing variază. Acum 15 ani era cam 100.000 euro. Acum brandurile au crescut, la fel şi bugetul. Acum este undeva la 2 mil euro pe an. Noi lucrăm cu o agenţie pe marketing. Nu putem face totul inhouse, ne-ar trebui prea mulţi oameni”, a susținut Cristina Miclea, director marketing al grupului Albalact, în cadrul Conferinţei Branduri Romaneşti, eveniment organizat de Ziarul Financiar.

Related posts

Real estate & construction forum

Ionut Oprea

CFR iese la racolare de tineri ingineri în Ardeal și Banat

Nora Dumitrescu

MedLife a finalizat achiziţia Ghencea Medical Center

Stefana Muresan

Povestea Bers Nova – bere artizanală pe muzică rock

Traian Dan

Rețeaua Marty și-a redeschis terasele, însă restaurantele mai așteaptă

Nora Dumitrescu

Ministrul Mediului de Afaceri: 1.401 planuri de afaceri depuse în aplicația Start-Up Nation 2018, la aproape trei ore de la lansare

redactia

Companiile și spitalele investesc în sisteme de termoviziune pentru măsurarea temperaturii

Traian Dan

Ambasadorul Franţei în România, Michele Ramis, invită autorităţile şi crescătorii români de animale la Pavilionul Franţei de la târgul Indagra 2019

Papuc Irina

Street Food Festival își amână edițiile din Transilvania

Nora Dumitrescu

Agenţia Klain lansează o serie de pachete speciale pentru IMM-uri prin LeasingWEB

Ionel Albu

Astra Trans Carpatic, investiție de 20 mil. euro în noi rute feroviare, a treia fiind între Timişoara şi Baia Mare

redactia

A fost lansat proiectul Deva 750

redactia

Mezina omului de afaceri clujean Gicu Gânscă, afaceri de milioane de dolari la New York. Lucrează cu Calvin Klein, Ford și Morgan Chase

redactia

The 5th annual CEE Manufacturing Excellence Awards and Strategy Summit

Ionut Oprea

Chiria percepută în parcurile Tetarom, suspendată pe timpul stării de urgență

Nora Dumitrescu

Nestle, cu o fabrică în Timișoara, lider pe piața napolitanelor

Stefana Muresan

Galeriile comerciale Auchan din Transilvania și-au redus programul

Nora Dumitrescu

Delgaz Grid investește în acest an 5 milioane de lei în tehnologie modernă

Traian Dan

Operatorul Direct One, controlat de fratii Muresan din Cluj, a imprumutat 10 milioane de euro de la BCR si BRD pentru extinderea retelei de fibra optica a Capitalei

Stefana Muresan

CBRE: 80% din spațiile de retail livrate în prima jumătate din 2018, se află în orașe secundare și terțiare

redactia

Ministerul Muncii: peste 1 milion de contracte au fost suspendate și peste 200.000 – încetate, de la începutul crizei Covid-19. Distribuția pe domenii

Papuc Irina

MYS 2020: A Superyacht Industry Support Show

Ionut Oprea

Un nou parc industrial prinde contur în Bihor

Stefana Muresan

FANUC la EMO 2019 – Sisteme automatizate şi integrate în cel mai mare stand expoziţional

Ionel Albu

Leave a Comment