Alba Industrie Ultimele stiri

Albalact: În prezent, bugetul de marketing este de 2 milioane euro pe an. Acum 15 ani era de 100.000 euro

Grupul Albalact este cel mai mare jucător de pe piaţa locală de lactate privind cifra de afaceri, cu peste 500 mil. lei anul trecut. Compania are în portofoliu branduri precum Rarăul, Albalact, Fulga şi Zuzu.
Compania Albalact, intrată începand cu anul trecut în portofoliul gigantului francez Lactalis, are un buget de marketing anual de circa două milioane de euro, bani pe care îi investeşte în campanii menite să păstreze clienţii actuali şi să atragă unii noi, în special cei tineri.
“De exemplu untul Albalact există în România de mulţi ani, din 1971, pachetul nu se încadrează în toate normele de packaging actuale, dar e cel mai vândut. Am încercat să modificăm un pic designul, dar reacţia consumatorilor nu a fost bună, au crezut că am schimbat reţeta. Aşa că am revenit la designul vechi. Bugetul de marketing variază. Acum 15 ani era cam 100.000 euro. Acum brandurile au crescut, la fel şi bugetul. Acum este undeva la 2 mil euro pe an. Noi lucrăm cu o agenţie pe marketing. Nu putem face totul inhouse, ne-ar trebui prea mulţi oameni”, a susținut Cristina Miclea, director marketing al grupului Albalact, în cadrul Conferinţei Branduri Romaneşti, eveniment organizat de Ziarul Financiar.

Related posts

Iulius începe lucrările la cea mai înaltă clădire de birouri din România

Stefana Muresan

Începe reconfigurarea și lărgirea uneia dintre cele mai importante artere a Sibiului

Ion Surdu

Cel mai mare complex rezidențial din Timișoara, City of Mara, infuzie de peste 10 mil lei

Stefana Muresan

Cushman & Wakefield Echinox: Dublarea stocului de spații industriale și logistice în ultimii 5 ani

Ligia Voro

POZITIV TB: Andreea Paul, președinte INACO – “Traseul actual este de la ON-LINE la OM-LINE”

Ligia Voro

Australienii de la ADX Energy au încasat 1,5 milioane dolari de la Reabold Resources pentru proiectul din Parța, județul Timiș

redactia

Romania – the CEE region’s rising star will soon become its second largest economy

Ligia Voro

Radu Ștefan Oprea, ministrul MMACA: „Ne dorim o dezvoltare și dăm un impuls firmelor ca să revenim pe anumite piețe tradiționale”

redactia

Sibiu Quality Days, de Centenar: Cum asiguri calitatea când provocarea cere dezvoltare

redactia

Mihai Daraban, președinte al CCIR pentru un mandat de cinci ani

Stefana Muresan

Garaje inteligente pentru biciclete la Cluj

Nora Dumitrescu

Clinica Dental Experts Timișoara, fondată de familia de medici Bratu – 10 ani de performanță de vârf

redactia

E.ON și MOL vor dezvolta o rețea națională de 40 de stații de încărcare a vehiculelor electrice

Stefana Muresan

Paula Seling le-a cântat antreprenorilor din Maramureș

Nora Dumitrescu

Trei fraţi din Cluj vând fructe de 2 mil. lei dintr-o livadă de 100 de hectare

Stefana Muresan

CFO Integrator va moderniza două străzi din Cluj

Nora Dumitrescu

[Enjoy Transylvania!] Golful românesc, în căutarea timpului pierdut

Ligia Voro

Sistem GPS în autobuzele din Alba Iulia. Călătorii pot vedea în timp real traseul și succesiunea stațiilor

redactia

Un arhitect mureşean, curatorul proiectului „Mnemonics” la Bienala de Arhitectură de la Veneția

Stefana Muresan

Teren degradat, transformat în zonă de agrement în municipiul Arad

Ligia Voro

Munich Airport as concessionaire for Sofia Airport

Ionut Oprea

Ce așteptări au românii de la o bancă: să fie sigură, serioasă și responsabilă. Digitalizarea, pe locul 5 – Studiu Reveal

Ion Surdu

Nemții de la HARTING, investiție de 5,5 milioane euro la Sibiu

Stefana Muresan

Sălăjenii de la Simex își duc noul concept la Moscova

Nora Dumitrescu

Leave a Comment