ROFMA organizează prima ediție a Romanian Workplace Management Forum

Categorii: Agenda B2B, Județe

Pentru a marca extinderea asociației cu domeniul workplace managementROFMA organizează pe 16 aprilie, la București, prima ediție a Romanian Workplace Management Forum, eveniment pe care îl dorește a fi reprezentativ pentru evidențierea evoluțiilor și provocărilor din mediul de lucru actual.

DE CE SĂ PARTICIPAȚI?

Dacă sunteți interesați de:

… și doriți să înțelegeți cum mediul de lucru:

… atunci participați la Romanian Workplace Management Forum, locul în care veți afla cum poate fi folosit mediul de lucru pentru a proiecta scopul și imaginea organizației, pentru a atrage și păstra personalul sau pentru a iniția procese de schimbare benefice. Organizațiile competitive recunosc acest fenomen și investesc în mediul de lucru. Pentru acestea, valoarea strategică a mediului de lucru, implicit a workplace managementului, devine esențială în atingerea obiectivelor.

NETWORKING

Romanian Workplace Management Forum oferă oportunitatea unică de a identifica tendințele ce vor modela în viitorul apropiat workplace și facility managementul din România. Participați în dezbateri și utilizați fiecare dintre oportunitățile de relaționare profesională!

KEY SPEAKERI INTERNAȚIONALI

 

ALEXANDER ATHANASSOULAS

Alex este fondatorul, președintele și CEO al firmei STIRIXIS Group, renumită companie internațională de consultanță strategică ce creează, proiectează și gestionează concepte de afaceri la nivel global în industriile de retail, F&B, ospitalitate, mediu de lucru și relaxare, având peste 600 de proiecte finalizate în 24 de țări. Autorizat în Managementul de Proiect de către Asociația Internațională de Managementul Proiectelor (IPMA) ș icertificat în Strategie și Inovare de Asociația Internațională a Serviciilor pentru Clienți (ICSA), Alex este un eminent vorbitor public pe teme precum viitorul afacerilor, conceperea sistemelor și maximizarea profiturilor. Alex a fost premiat, în anul 2015, ca cel mai bun CEO European în cadrul European CEO Awards și în 2018 ca cel mai bun CEO din Europa de către Acquisitions International.

 

 

JAMES ANDREW PINDER

Cofondator și director al 3edges UK, James este cercetător și consultant, cu experiență îndelungată în sfera mediului de lucru și impactul pe care acesta îl are asupra organizațiilor. Având o diplomă în domeniul construcțiilor, doctoratul său a explorat relația dintre designul mediului de lucru, percepțiile și costurile aferente. Activitatea sa la 3edges include elaborarea unui program de leadership în mediul de muncă (în colaborare cu Institutul de Workplace și Facility Management) și implementarea unui set de instrumente vizând implicarea timpurie în proiecte de mediu de lucru (cu Universitatea Sheffield Hallam). James aplică procesarea limbajului natural (învățare automată și inteligență artificială) pentru a ajuta la îmbunătățirea înțelegerii a ceea ce cred oamenii despre mediul lor de lucru.

 

 

PROF. ALEXANDER REDLEIN

Alex este profesor universitar de Real Estate, Workplace și Facility Management la Universitatea Tehnologică din Viena, președinte al REUG și președinte al IFMA Austria. De asemenea, a fost membru executiv al EuroFM. Este angajat în cercetare, educație și consultanță în zona FM de peste 20 de ani și, de asemenea, este șeful Institutului pentru Real Estate și Facility Management (IFM) de la Universitatea din Viena de Tehnologie. Alex acționează în calitate de consilier strategic și generează concepte FM pentru companiile și municipalitățile internaționale, optimizându-le procesele de facility management și mediul de lucru.

 

 

VIRGIL TORNOREANU

Virgil are peste 25 de ani de experiență în realizarea de software, mai întâi ca dezvoltator și apoi prin gestionarea a numeroase proiecte de dezvoltare a software-urilor în întreaga Europă. În ultimii opt ani, s-a concentrat cu prioritate pe gestionarea echipelor de dezvoltatori de software-uri destinate aplicațiilor mobile pentru iOS și Android. Virgil deține o diplomă de Master în Business Computer Science de la Universitatea din Hagen, precum și un Master în Inginerie Civilă și Management în Construcții de la Universitatea de Științe Aplicate din Viena. În prezent, este Managing Partner la Vox Property Group și unul dintre cei mai apreciați antreprenori locali, cu diverse activități în domeniile IT și Real Estate.

LISTA PRELIMINARĂ A SPECIALIȘTILOR INVITAȚI ÎN PANELURI

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PE CINE VEȚI ÎNTÂLNI LA RWMF?

Romanian Workplace Management Forum este conceput în special pentru:

PROGRAM PRELIMINAR RWMF

9:00 – 11:30 SESIUNE PLENARĂ

Deschiderea oficială

Pauză de cafea

12:00 – 13:30 PRIMUL PANEL DE DISCUȚII – Future proof workforce

Pauză de prânz

14:30 – 17:00 AL DOILEA PANEL DE DISCUȚII – Romanian market trends, challenges & opportunities. From integrated corporate projects to alternative workplaces

18:00 ROFMA Drinks & Talks – Cocktail desflășurat la Adaptive Work Environment, Palatul Universul, strada Ion Brezoianu 23-25

 

LOC DE DESFĂȘURARE RWMF: Hotel Novotel, Sala Paris, etaj 1, Calea Victoriei 37, București

ORGANIZATOR: ROFMA – Asociația Română de Workplace și Facility Management, fondată în anul 2009, este organizația profesională ce are ca scop sprijinirea, dezvoltarea și promovarea industriilor de workplace, property și facility management din România.

 

Exit mobile version