Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

ROFMA organizează prima ediție a Romanian Workplace Management Forum

Pentru a marca extinderea asociației cu domeniul workplace managementROFMA organizează pe 16 aprilie, la București, prima ediție a Romanian Workplace Management Forum, eveniment pe care îl dorește a fi reprezentativ pentru evidențierea evoluțiilor și provocărilor din mediul de lucru actual.

DE CE SĂ PARTICIPAȚI?

Dacă sunteți interesați de:

  • Optimizarea spațiului alocat angajaților;
  • Creșterea spațiului dedicat muncii în echipă și răspândirea modelelor de lucru flexibile;
  • Utilizarea pe scară largă a tehnologiilor privind teleworking-ul și conectivitatea globală;
  • Conștientizarea crescândă a rolului mediului de lucru în susținerea strategiilor de afaceri

… și doriți să înțelegeți cum mediul de lucru:

  • Favorizează inovația și generează valoare adăugată;
  • Atrage și reține talentele. Menține forța de muncă agilă;
  • Sprijină comunicarea, interacțiunea, colaborarea;
  • Determină creșterea creativității în organizație;
  • Contribuie la optimizarea și accelerarea proceselor, luarea deciziilor și implementarea lor;
  • Activează managementul schimbării

… atunci participați la Romanian Workplace Management Forum, locul în care veți afla cum poate fi folosit mediul de lucru pentru a proiecta scopul și imaginea organizației, pentru a atrage și păstra personalul sau pentru a iniția procese de schimbare benefice. Organizațiile competitive recunosc acest fenomen și investesc în mediul de lucru. Pentru acestea, valoarea strategică a mediului de lucru, implicit a workplace managementului, devine esențială în atingerea obiectivelor.

NETWORKING

Romanian Workplace Management Forum oferă oportunitatea unică de a identifica tendințele ce vor modela în viitorul apropiat workplace și facility managementul din România. Participați în dezbateri și utilizați fiecare dintre oportunitățile de relaționare profesională!

KEY SPEAKERI INTERNAȚIONALI

Alexander Athanassoulas RWMF 2019

 

ALEXANDER ATHANASSOULAS

Alex este fondatorul, președintele și CEO al firmei STIRIXIS Group, renumită companie internațională de consultanță strategică ce creează, proiectează și gestionează concepte de afaceri la nivel global în industriile de retail, F&B, ospitalitate, mediu de lucru și relaxare, având peste 600 de proiecte finalizate în 24 de țări. Autorizat în Managementul de Proiect de către Asociația Internațională de Managementul Proiectelor (IPMA) ș icertificat în Strategie și Inovare de Asociația Internațională a Serviciilor pentru Clienți (ICSA), Alex este un eminent vorbitor public pe teme precum viitorul afacerilor, conceperea sistemelor și maximizarea profiturilor. Alex a fost premiat, în anul 2015, ca cel mai bun CEO European în cadrul European CEO Awards și în 2018 ca cel mai bun CEO din Europa de către Acquisitions International.

 

James Pinder RWMF 2019

 

JAMES ANDREW PINDER

Cofondator și director al 3edges UK, James este cercetător și consultant, cu experiență îndelungată în sfera mediului de lucru și impactul pe care acesta îl are asupra organizațiilor. Având o diplomă în domeniul construcțiilor, doctoratul său a explorat relația dintre designul mediului de lucru, percepțiile și costurile aferente. Activitatea sa la 3edges include elaborarea unui program de leadership în mediul de muncă (în colaborare cu Institutul de Workplace și Facility Management) și implementarea unui set de instrumente vizând implicarea timpurie în proiecte de mediu de lucru (cu Universitatea Sheffield Hallam). James aplică procesarea limbajului natural (învățare automată și inteligență artificială) pentru a ajuta la îmbunătățirea înțelegerii a ceea ce cred oamenii despre mediul lor de lucru.

Alexander Redlein RWMF 2019

 

 

PROF. ALEXANDER REDLEIN

Alex este profesor universitar de Real Estate, Workplace și Facility Management la Universitatea Tehnologică din Viena, președinte al REUG și președinte al IFMA Austria. De asemenea, a fost membru executiv al EuroFM. Este angajat în cercetare, educație și consultanță în zona FM de peste 20 de ani și, de asemenea, este șeful Institutului pentru Real Estate și Facility Management (IFM) de la Universitatea din Viena de Tehnologie. Alex acționează în calitate de consilier strategic și generează concepte FM pentru companiile și municipalitățile internaționale, optimizându-le procesele de facility management și mediul de lucru.

Virgil Tornoreanu RWMF 2019

 

 

VIRGIL TORNOREANU

Virgil are peste 25 de ani de experiență în realizarea de software, mai întâi ca dezvoltator și apoi prin gestionarea a numeroase proiecte de dezvoltare a software-urilor în întreaga Europă. În ultimii opt ani, s-a concentrat cu prioritate pe gestionarea echipelor de dezvoltatori de software-uri destinate aplicațiilor mobile pentru iOS și Android. Virgil deține o diplomă de Master în Business Computer Science de la Universitatea din Hagen, precum și un Master în Inginerie Civilă și Management în Construcții de la Universitatea de Științe Aplicate din Viena. În prezent, este Managing Partner la Vox Property Group și unul dintre cei mai apreciați antreprenori locali, cu diverse activități în domeniile IT și Real Estate.

LISTA PRELIMINARĂ A SPECIALIȘTILOR INVITAȚI ÎN PANELURI

 

Mircea Dobre RWMF 2019Andreea Suciu RWMF 2019Elena Gradinaru RWMF 2019Madalina Uceanu RWMF 2019

 

 

 

Daniela Barnoaiea RWMF 2019Anna Maria Linek RWMF 2019Ina German RWMF 2019Andreea Iosif RWMF 2019Livia Ivanovici RWMF 2019Andrei Uleia RWMF 2019

Samidan Gurlui RWMF 2019

Sorin Postolache RWMF 2019Andrei Dina RWMF 2019

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PE CINE VEȚI ÎNTÂLNI LA RWMF?

Romanian Workplace Management Forum este conceput în special pentru:

  • directori generali, antreprenori
  • facility manageri și corporate real estate manageri
  • HR manageri, HR Business Partners
  • proprietari de clădiri, dezvoltatori și property manageri
  • furnizori de spații de co-working
  • furnizori de mobilier și echipamente pentru mediul de lucru
  • furnizori de soluții IT
  • arhitecți și designeri de interior
  • consultanți în domeniul workplace

PROGRAM PRELIMINAR RWMF

9:00 – 11:30 SESIUNE PLENARĂ

Deschiderea oficială

  • Creating a Workplace Culture, James Pinder, cofondator3edges, Marea Britanie
  • Workplace Management and New Ways of Working, prof. Alexander Redlein, Universitatea de Tehnologie din Viena
  • Creating the Workplace of the Future: How to Maximize ROI, Alexander Athanassoulas, fondator, președinte și CEO STIRIXIS GROUP
  • VOX Technology Park – The Home of Smart Business, Virgil Tornoreanu, Managing Partner VOX Property Group

Pauză de cafea

12:00 – 13:30 PRIMUL PANEL DE DISCUȚII — Future proof workforce

  • mediul de lucru ca instrument de branding pentru angajatori;
  • coordonarea managementului FM și HR pentru o forță de muncă agilă
  • managementul mediului de lucru – instrument de atragere și de retenție a angajaților
  • reducerea costurilor și optimizarea spațiului versus satisfacția și productivitatea angajaților

Pauză de prânz

14:30 – 17:00 AL DOILEA PANEL DE DISCUȚII — Romanian market trends, challenges & opportunities. From integrated corporate projects to alternative workplaces

  • Smarter Workplace Management – studiu de caz OMV PETROM
  • BFP x The Bridge = BCR2 – studiu de caz Banca Comercială Română
  • Studiu de caz Groupe Renault România

18:00 ROFMA Drinks & Talks – Cocktail desflășurat la Adaptive Work Environment, Palatul Universul, strada Ion Brezoianu 23-25

 

LOC DE DESFĂȘURARE RWMF: Hotel Novotel, Sala Paris, etaj 1, Calea Victoriei 37, București

ORGANIZATOR: ROFMA – Asociația Română de Workplace și Facility Management, fondată în anul 2009, este organizația profesională ce are ca scop sprijinirea, dezvoltarea și promovarea industriilor de workplace, property și facility management din România.

 

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

TeraGlass, parte din TeraPlast, avans de 26% al afacerilor

Articolul următor

Buget de peste 17 mil. euro pentru programul lapte, fructe și legume în șoli

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Distribuție Energie Electrică Romania (DEER), lider național în distribuția de energie electrică, a pus în funcțiune asistentul virtual ChatVolt. 
Citeste mai mult

DEER a lansat asistentul virtual ChatVolt

Chatbot-ul activat de societatea clujeană va oferi informații rapide și actualizate privind întreruperile în alimentarea cu energie electrică.…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share