Asociaţia Timişoara Capitală Culturală Europeană 2021 caută companii partenere şi semnează cu o societate pentru Fund Raising

Categorii: Cultural, Județe

O societate specializată în domeniul comunicării, înfiinţată în urmă cu mai mulţi ani pentru a se ocupa de activitatea de PR a Patronatului Industriei Italiene din România – Unimpresa, a primit încrederea Asociaţiei care se ocupă de organizarea în 2021 a proiectului Timișoara 2021 – Capitala Europeană a Culturii. ADV Communication din București se va ocupa de activitatea de Fund Raising pentru acest proiect cultural de nivel naţional.
Înfiinţată de Giulio Bertola, societatea amintită are experienţă în astfel de proiecte culturale de mare anvergură, după ce a avut activităţi similare şi alături de Sibiu, cînd oraşul a deţinut titlul de Capital Culturală Europeană. În această conjunctură a coordonat participarea comunității antreprenoriale italiene și a prezenței instituționale și asociative italiene (Ambasada Italiei la București, Unimpresa, Camera de Comerț Italiana pentru România și ICE – Agenția Italiană pentru Comerț Exterior) printr-un proiect complex „made in Italy”, considerat unul dintre cele mai bune proiecte ale întregului program cultural din 2007.
Ca urmare a experienţei dobândite, societatea va putea să propună planuri de comunicare care cuprind beneficii inovatoare pentru companiile care aleg poziția de Official Partners. Acestea sunt poziții de „sponsor” deosebit de prestigioase, deoarece vor însoți această inițiativă culturală extraordinară pentru Timișoara și România timp de doi ani. Brand-urile care vor deţine acest titlu, vo fi prezente la toate evenimentele care vor avea loc pentru a celebra Timișoara 2021 – Capitala Europeana la Culturii.

Exit mobile version