O societate specializată în domeniul comunicării, înfiinţată în urmă cu mai mulţi ani pentru a se ocupa de activitatea de PR a Patronatului Industriei Italiene din România – Unimpresa, a primit încrederea Asociaţiei care se ocupă de organizarea în 2021 a proiectului Timișoara 2021 – Capitala Europeană a Culturii. ADV Communication din București se va ocupa de activitatea de Fund Raising pentru acest proiect cultural de nivel naţional.
Înfiinţată de Giulio Bertola, societatea amintită are experienţă în astfel de proiecte culturale de mare anvergură, după ce a avut activităţi similare şi alături de Sibiu, cînd oraşul a deţinut titlul de Capital Culturală Europeană. În această conjunctură a coordonat participarea comunității antreprenoriale italiene și a prezenței instituționale și asociative italiene (Ambasada Italiei la București, Unimpresa, Camera de Comerț Italiana pentru România și ICE – Agenția Italiană pentru Comerț Exterior) printr-un proiect complex „made in Italy”, considerat unul dintre cele mai bune proiecte ale întregului program cultural din 2007.
Ca urmare a experienţei dobândite, societatea va putea să propună planuri de comunicare care cuprind beneficii inovatoare pentru companiile care aleg poziția de Official Partners. Acestea sunt poziții de „sponsor” deosebit de prestigioase, deoarece vor însoți această inițiativă culturală extraordinară pentru Timișoara și România timp de doi ani. Brand-urile care vor deţine acest titlu, vo fi prezente la toate evenimentele care vor avea loc pentru a celebra Timișoara 2021 – Capitala Europeana la Culturii.
Citește și:
Conferință despre oportunitatea refinanțării creditelor
Informații utile despre oportunitatea refinanțării creditelor, despre gestionarea eficientă a finanțelor și despre soluții financiare avantajoase au avut…
11 mai 2024
Noutățile tehnologice în echipamente și soluții industriale, la IDENTICOM4
A șasea ediţie a Târgului Internațional de Tehnologie şi Industrie IDENTICOM4 are loc anul acesta, în perioada 21-23…
11 mai 2024
Nordic Group investește și la Izvin
Nordic Group, una un jucător important în piața distribuției de produse alimentare premium în rețele Retail, HoReCa și…
10 mai 2024
Candidații la Primăria Oradea și CJ Bihor în fața mediului de afaceri
Șapte partide și-au trimis candidații la Primăria Municipiului Oradea și Consiliul Județean Bihor la întâlnirea organizată de Federația…
10 mai 2024
Soluții pentru îmbunătățirea protecției culturilor împotriva dăunătorilor în condiții nefavorabile
Succesul fermierilor depinde de protecția corespunzătoare și eficientă a culturilor în prezența dăunătorilor care pot afecta productivitatea și…
10 mai 2024
„În politici trebuie să investești” – Simion Crețu, director general ADR Centru
Regiunea cu 220 km de autostradă și magistrală ferată modernizată a pus accentul pe conectivitate regională. ♦ Cum…
10 mai 2024
Cinema și fine dining la TIFF
Festivalul Internațional de Film Transilvania (Cluj-Napoca, 14–24 iunie) a făcut cunoscute filmele secțiunii Film Food. “Deseori, mâncarea înseamnă…
10 mai 2024
Global Med Care țintește afaceri de 6 milioane de euro
Compania Global Med Care (GMC) este înființată de doi foști manageri din industriile farma și dispozitive medicale, Emil…
10 mai 2024