Final de an sub semnul voluntariatului și al faptelor bune la Groupe Renault România

Categorii: Auto, CSR, Industrie, Județe, Slider

Luna decembrie a adus bucurie nu doar celor peste 18 000 de angajați ai Groupe Renault România și copiilor acestora, ci, mai ales, copiilor cu afecțiuni oncologice, aflați în dificultate sau fără posibilități materiale. În săptămâna, intitulată sugestiv,  Zile cu Magie, echipele care contribuie la succesul unei game de vehicule – ambasador al României, Global Access –  s-au sensibilizat și mobilizat într-o amplă campanie de voluntariat și fapte bune. Zile cu Magie a stat sub semnul generozității și al responsabilității față de comunitățile unde Grupul e prezent.

„La întâlnirea cu prietenii de la Groupe Renault m-am temut din nou de lacrimi. Din orice perspectivă aș spune povestea MagiCAMP, ea are pe alocuri tușe extrem de emoționante și, ori de câte ori văd oameni plângând în sală, mă tem că vor pleca înstristați. La finalul conferinței, o tânără a venit la mine și mi-a spus: MagiCAMP e speranță și poveștile tale m-au făcut să simt că și eu pot fi o părticică din speranță. Mulțumesc, Renault, pentru susținere! Și mulțumesc fiecărui om din sală care a vrut să afle mai multe despre noi”, a declarat Melania Medeleanu.

Conferința « Magic is something we make” a fost difuzată live streaming din Renault Bucharest Connected, dând astfel posibilitatea participanților din Mioveni și Titu să interacționeze.  

Transportul copiilor cu afecțiuni oncologice în Renault Trafic

Copiii cu afecțiuni oncologice aflați în tabăra MagiCAMP (județul Dâmbovița, Brănești) pot fi transportați către spital și acasă în Renault Trafic, donat de Fundația Groupe Renault România, în parteneriat cu Automobile Dacia. Din 2014, asociația MagiCAMP, prin taberele pe care le organizează, și-a propus un singur lucru: să îi bucure pe copiii cărora cancerul le-a furat copilăria.

Târgul care dă speranță copiilor la o viață sănătoasă

De la an la an, compania organizează târguri caritabile, fondurile strânse fiind direcționate către cauze sociale care tin de sănătatea populației. O diversitate de preparate și produse home made au trecut prin mâinile harnice ale angajaților din Renault Bucharest Connected, de pe platforma industrială de la Mioveni, de la Centrul de Piese de Schimb Oarja și de la Centrul Tehnic Titu. Fondurile strânse au mers către asociația MagiCAMP.

Ziua Porților Deschise pentru Copii (3+) în Renault Bucharest Connected și la Centrul Tehnic Titu

Cele 2 Atrium-uri, Amfiteatrul, Imaginarium-ul și Creative Lab din Renault Bucharest Connected s-au transformat pentru o zi în spații de colorat, lectură, programare creativă, printare RD și demonstrații cu roboți. Aceeași atmosferă a fost creată și la Centrul Tehnic Titu, unde, în plus, copiii au explorat pistele de încercări. Cei 500 de copii, însoțiți de părinții lor și de voluntari, au luat parte la ateliere tematice și au cântat colinde de sezon, sub bagheta dirijorală a unui grup de angajați, pasionați de muzică și instrumente muzicale.

Portbagajul cu Daruri

330 de angajați din Renault Bucharest Connected și Centrul Tehnic Titu au vorbit cu  Moș Crăciun și au îndeplinit dorințele copiilor de la Colegiul Național Cantacuzino din Târgoviște, Școala nr 1 Sfinții Voievozi, Școala 181 și Școala 127 din București. Copiii provin din familii cu dificultăți și au scris Moșului scrisori pe care le-au trimis cu ajutorul Asociației  Salvați Copiii.

Exit mobile version