Cifra de afaceri a agenției de turism eSky a crescut cu 27,5% în 2019. Strategiile luate de companie după răspândirea Covid-19

Agenţia de turism online eSky a înregistrat o cifră de afaceri de 7,4 milioane de euro în România în 2019, în creştere cu 27,5 % faţă de anul 2018, când a raportat afaceri de 5,8 milioane euro, arată un comunicat al companiei, transmite news.ro.

Compania a înregistrat la nivelul anului trecut “o cifră de afaceri pe 2019 în valoare de 7,4 milioane de euro, la o valoare totală tranzacţionată de 45,5 milioane de euro, cu 23% mai mare faţă de cea din 2018″, mai arată comunicatul.

În ultimul an, eSky şi-a continuat expansiunea prin lansarea operaţiunilor pe două noi continente – Africa (Africa de Sud), precum şi Asia Pacific (Noua Zeelandă). Raza de acţiune a companiei în Europa s-a extins prin lansarea următoarelor pieţe: Germania, Elveţia, Austria, Olanda, Belgia, Italia precum şi ţările Scandinave. În plus, eSky a pătruns pe pieţe noi şi în America de Sud, incluzând aici Chile, Argentina şi Mexic.

Reprezentnații companiei spun că începutul acestui an a fost unul record, făcând referire la faptul că în ianuarie 2020, valoarea totală tranzacţionată a depăşit 51 milioane de euro la nivel de grup, oferind astfel o creştere de aproape 50% de la an la an.

„Rezultatele financiare din 2019 şi de la începutul acestui an vin ca urmare a expansiunii internaţionale şi a dezvoltării produselor companiei, inclusiv pachetele de zbor + hotel, vacanţele de tip city break şi conexiunile MultiLine, ce sunt formate din oferte de la diverse companii aeriene – low-cost, de linie sau charter”, declară Marius Turbatu, global expansion director si managerul HUB-ului din Bucureşti, citat de news.ro.

Cum a influențat afacerea răspândirea Covid-19

„De la sfârşitul lunii februarie, când epidemia s-a dezvoltat rapid în Italia şi alte ţări din Europa de Vest, iar companiile aeriene au anulat succesiv zborurile, situaţia de pe piaţa turismului s-a schimbat. În această situaţie, Consiliul de administraţie al eSky a verificat imediat oportunităţile din piaţă şi scenariile posibile pentru a menţine stabilitatea companiei în timpul crizei. A fost elaborată o strategie de acţiune, inclusiv implementarea unui plan de economii, precum şi o reorganizare internă a structurilor angajaţilor pentru a utiliza cât mai eficient resursele companiei pe timpul valabilităţii măsurilor administrative ce limitează posibilităţile de a călători”, mai spun reprezentanţii agenţiei de turism.

Obiectivele strategiei sunt să asigure lichiditatea financiară a companiei în perioada vânzărilor limitate şi, în acelaşi timp, să permită posibilitatea reconstruirii structurilor pentru a satisface cererea post etapei de criză.

Experţii eSky prevăd că vânzările ar trebui să înceapă să se recupereze treptat începând cu luna iunie a acestui an.

Exit mobile version