Lideri si afaceri Turism Ultimele stiri

Cifra de afaceri a agenției de turism eSky a crescut cu 27,5% în 2019. Strategiile luate de companie după răspândirea Covid-19

Agenţia de turism online eSky a înregistrat o cifră de afaceri de 7,4 milioane de euro în România în 2019, în creştere cu 27,5 % faţă de anul 2018, când a raportat afaceri de 5,8 milioane euro, arată un comunicat al companiei, transmite news.ro.

Compania a înregistrat la nivelul anului trecut “o cifră de afaceri pe 2019 în valoare de 7,4 milioane de euro, la o valoare totală tranzacţionată de 45,5 milioane de euro, cu 23% mai mare faţă de cea din 2018″, mai arată comunicatul.

În ultimul an, eSky şi-a continuat expansiunea prin lansarea operaţiunilor pe două noi continente – Africa (Africa de Sud), precum şi Asia Pacific (Noua Zeelandă). Raza de acţiune a companiei în Europa s-a extins prin lansarea următoarelor pieţe: Germania, Elveţia, Austria, Olanda, Belgia, Italia precum şi ţările Scandinave. În plus, eSky a pătruns pe pieţe noi şi în America de Sud, incluzând aici Chile, Argentina şi Mexic.

Reprezentnații companiei spun că începutul acestui an a fost unul record, făcând referire la faptul că în ianuarie 2020, valoarea totală tranzacţionată a depăşit 51 milioane de euro la nivel de grup, oferind astfel o creştere de aproape 50% de la an la an.

„Rezultatele financiare din 2019 şi de la începutul acestui an vin ca urmare a expansiunii internaţionale şi a dezvoltării produselor companiei, inclusiv pachetele de zbor + hotel, vacanţele de tip city break şi conexiunile MultiLine, ce sunt formate din oferte de la diverse companii aeriene – low-cost, de linie sau charter”, declară Marius Turbatu, global expansion director si managerul HUB-ului din Bucureşti, citat de news.ro.

Cum a influențat afacerea răspândirea Covid-19

„De la sfârşitul lunii februarie, când epidemia s-a dezvoltat rapid în Italia şi alte ţări din Europa de Vest, iar companiile aeriene au anulat succesiv zborurile, situaţia de pe piaţa turismului s-a schimbat. În această situaţie, Consiliul de administraţie al eSky a verificat imediat oportunităţile din piaţă şi scenariile posibile pentru a menţine stabilitatea companiei în timpul crizei. A fost elaborată o strategie de acţiune, inclusiv implementarea unui plan de economii, precum şi o reorganizare internă a structurilor angajaţilor pentru a utiliza cât mai eficient resursele companiei pe timpul valabilităţii măsurilor administrative ce limitează posibilităţile de a călători”, mai spun reprezentanţii agenţiei de turism.

Obiectivele strategiei sunt să asigure lichiditatea financiară a companiei în perioada vânzărilor limitate şi, în acelaşi timp, să permită posibilitatea reconstruirii structurilor pentru a satisface cererea post etapei de criză.

Experţii eSky prevăd că vânzările ar trebui să înceapă să se recupereze treptat începând cu luna iunie a acestui an.

Related posts

Relația cu statul trece ușor în online: numărul conturilor pe platformele electronice a crescut de 6 ori, iar al operațiunilor – de 12 ori

Ion Surdu

Familia Mureşan din Gherla, reţea de 23 de magazine de mezeluri în judeţul Cluj

redactia

Decathlon lansează târgul de articole sportive second hand, Trocathlon

Traian Dan

Teraplast devine singurul proprietar al producătorului de ţevi Politub

Stefana Muresan

CNAIR a câștigat litigiul pentru lotul III al Autostrăzii Orăștie-Sibiu

Ligia Voro

Companiile germane vor promova învățământul dual în Satu Mare

Nora Dumitrescu

CNIPMMR, împreună cu Google, ajută firmele româneşti să facă export

Traian Dan

Weinfest 2019 la Mediaș: povești și degustări de vin din cramele românești și Republica Moldova

Nicolae Pop

Decarbonizarea economiei: provocare pentru România, oportunitate pentru ROMGAZ

Ligia Voro

La Operational HR am dezbătut provocările și tendințele departamentelor de resurse umane actuale!

redactia

Colliers International își consolidează echipa locală de leadership: Cinci directori au fost promovați ca Parteneri ai companiei 

Papuc Irina

Concluziile Supply Chain & Logistics Forum

Transilvania Business

CTP – program destinat pieței muncii din vestul Bucureștiului

Ionut Oprea

Parcarea de 460 de locuri din centrul Oradiei, aproape de darea în folosință

Traian Dan

Sala Polivalentă de la Brașov de minim 10.000 de locuri, pe locul fostului stadion municipal

Stefana Muresan

Un fost manager al RE/MAX și-a făcut agenție proprie

Nora Dumitrescu

Ofertă de 11,6 milioane de euro: Electroprecizia AG Săcele și Electrogrup au câștigat licitația pentru lucrări la viitorul Aeroport Brașov

Papuc Irina

Vinurile „Hanul Boieresc”, marcă proprie a Vinul.ro, pot fi găsite pe rafturile a peste 250 de magazine din România

Papuc Irina

Onco Card şi Onco Card Invest au ieşit din insolvenţă

Ligia Voro

Clujenii de la Routier European Transport, filiale în Italia şi Germania

Stefana Muresan

Deloitte România și FintechOS oferă soluții de transformare digitală și de automatizare pentru instituțiile financiare

Ligia Voro

Discuții interministeriale despre dezvoltarea investiţiilor germane în România

Stefana Muresan

Autostrada Sibiu-Pitești, finalizată în 2025

Stefana Muresan

De ce Canada, Asia și Australia trebuie să facă IT Outsourcing în România

redactia

Leave a Comment