Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Cifra de afaceri a agenției de turism eSky a crescut cu 27,5% în 2019. Strategiile luate de companie după răspândirea Covid-19

Agenţia de turism online eSky a înregistrat o cifră de afaceri de 7,4 milioane de euro în România în 2019, în creştere cu 27,5 % faţă de anul 2018, când a raportat afaceri de 5,8 milioane euro, arată un comunicat al companiei, transmite news.ro.

Compania a înregistrat la nivelul anului trecut “o cifră de afaceri pe 2019 în valoare de 7,4 milioane de euro, la o valoare totală tranzacţionată de 45,5 milioane de euro, cu 23% mai mare faţă de cea din 2018″, mai arată comunicatul.

În ultimul an, eSky şi-a continuat expansiunea prin lansarea operaţiunilor pe două noi continente – Africa (Africa de Sud), precum şi Asia Pacific (Noua Zeelandă). Raza de acţiune a companiei în Europa s-a extins prin lansarea următoarelor pieţe: Germania, Elveţia, Austria, Olanda, Belgia, Italia precum şi ţările Scandinave. În plus, eSky a pătruns pe pieţe noi şi în America de Sud, incluzând aici Chile, Argentina şi Mexic.

Reprezentnații companiei spun că începutul acestui an a fost unul record, făcând referire la faptul că în ianuarie 2020, valoarea totală tranzacţionată a depăşit 51 milioane de euro la nivel de grup, oferind astfel o creştere de aproape 50% de la an la an.

„Rezultatele financiare din 2019 şi de la începutul acestui an vin ca urmare a expansiunii internaţionale şi a dezvoltării produselor companiei, inclusiv pachetele de zbor + hotel, vacanţele de tip city break şi conexiunile MultiLine, ce sunt formate din oferte de la diverse companii aeriene – low-cost, de linie sau charter”, declară Marius Turbatu, global expansion director si managerul HUB-ului din Bucureşti, citat de news.ro.

Cum a influențat afacerea răspândirea Covid-19

„De la sfârşitul lunii februarie, când epidemia s-a dezvoltat rapid în Italia şi alte ţări din Europa de Vest, iar companiile aeriene au anulat succesiv zborurile, situaţia de pe piaţa turismului s-a schimbat. În această situaţie, Consiliul de administraţie al eSky a verificat imediat oportunităţile din piaţă şi scenariile posibile pentru a menţine stabilitatea companiei în timpul crizei. A fost elaborată o strategie de acţiune, inclusiv implementarea unui plan de economii, precum şi o reorganizare internă a structurilor angajaţilor pentru a utiliza cât mai eficient resursele companiei pe timpul valabilităţii măsurilor administrative ce limitează posibilităţile de a călători”, mai spun reprezentanţii agenţiei de turism.

Obiectivele strategiei sunt să asigure lichiditatea financiară a companiei în perioada vânzărilor limitate şi, în acelaşi timp, să permită posibilitatea reconstruirii structurilor pentru a satisface cererea post etapei de criză.

Experţii eSky prevăd că vânzările ar trebui să înceapă să se recupereze treptat începând cu luna iunie a acestui an.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
bucurestifm.ro

IMM-urile din Regiunea Vest au depus proiecte de finanţare prin POR în valoare de 90 de milioane de euro

Articolul următor

GLS și-a majorat cifra de afaceri cu peste 50 de milioane de lei pentru al doilea an consecutiv: creștere de 32% în 2019

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Distribuție Energie Electrică România (DEER) Cluj, cel mai mare distribuitor național de profil, a organizat proiectul educativ “Școala Altfel cu Micul Energetician”, proiect care face parte din campania sa educativă.
Citeste mai mult

DEER predă energetica viitoarelor generații

3.000 de elevi din ciclul primar de învățământ învață despre energie în cadrul proiectului educativ. Distribuție Energie Electrică…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share