FAN Courier adoptă chatboţi Druid pentru interacţionarea cu clienţii

Druid, companie specializată în dezvoltarea de asistenţi virtuali (chatboţi) pentru organizaţii de tip Enterprise, anunţă semnarea unui parteneriat cu FAN Courier, liderul pieţei de curierat din Romania, prin care FAN Courier va adopta tehnologia Druid pentru dezvoltarea de chatboţi şi diversificarea canalelor digitale de comunicare cu clienţii.

Parteneriatul presupune lansarea în prima fază a unui chatbot de tip FAQ găzduit pe site-ul FAN Courier, dar care va fi accesibil şi prin Facebook Messenger, ca un canal suplimentar de interacţiune cu clienţii. Noul asistent virtual va fi disponibil clienţilor în mai puţin de o lună. În a doua etapă, suportul va fi extins spre clienţii serviciului SelfAWB, care permite timp mai rapid de livrare, urmărirea statusului livrării pachetelor atât de către expeditor cât şi destinatar, precum şi importul şi urmărirea a multiple AWBuri în cadrul expediţiilor complexe de marfă.

FAN Courier este constant în brandurile de top din Romania, o companie crescută cu multă pasiune, care a ştiut să se adapteze rapid schimbărilor pieţei. Comerţul on-line, unul din principalele motoare de creştere al industriei de curierat, a accelerat puternic în ultimele luni, pe fondul măsurilor impuse de suspendare temporară a activităţii multor retaileri. Ma bucur că ne parteneriem cu o companie matură, care după modernizarea flotei auto în 2019, iată că abordează şi o modernizare digitală în interacţiunea cu clienţii”, declară Liviu Drăgan, CEO Druid.
Exit mobile version