Rețeaua Moldovan și-a făcut linie de semipreparate

Societatea clujeană Moldovan Carmangerie a înființat în anul pandemiei o linie de produse semipreparate și un serviciu propriu de livrări.

Business-ul de 20 de milioane de euro din comuna Apahida s-a dezvoltat în 2020 prin linia de semipreparate care va fi mărită ulterior. Reprezentanții societății spun că o afacere integrată este mai greu de gestionat, dar e mai sănătoasă într-o perioadă de criză, conform ZF.

Cosmin Moldovan, directorul societății ce operează brandul Moldovan – Carmangeria Sânnicoară, spune că s-a adaptat rapid la situaţia adusă de pandemia de Covid-19, care a afectat vânzările din hoteluri, restaurante, catering (HoReCa) ale business-ului, şi a făcut o linie de produse semipre­parate, dar a şi mers către clienţi prin serviciul propriu de livrări la domiciliu.

„Ne-am adaptat foarte bine la pandemie. Am inovat, am fost mai atenţi la finanţe, la risipa de alimente, la eficientizare. Am pierdut pe partea de HoReCa, dar am recuperat prin livrări la domiciliu. Am făcut o linie de produse semipreparate şi merge foarte bine. Are o creştere mare şi avem un departament care se ocupă cu dezvoltarea sa“, a spus Cosmin Moldovan.

Exit mobile version