Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Rețeaua Moldovan și-a făcut linie de semipreparate

Societatea clujeană Moldovan Carmangerie a înființat în anul pandemiei o linie de produse semipreparate și un serviciu propriu de livrări.

Business-ul de 20 de milioane de euro din comuna Apahida s-a dezvoltat în 2020 prin linia de semipreparate care va fi mărită ulterior. Reprezentanții societății spun că o afacere integrată este mai greu de gestionat, dar e mai sănătoasă într-o perioadă de criză, conform ZF.

Cosmin Moldovan, directorul societății ce operează brandul Moldovan – Carmangeria Sânnicoară, spune că s-a adaptat rapid la situaţia adusă de pandemia de Covid-19, care a afectat vânzările din hoteluri, restaurante, catering (HoReCa) ale business-ului, şi a făcut o linie de produse semipre­parate, dar a şi mers către clienţi prin serviciul propriu de livrări la domiciliu.

„Ne-am adaptat foarte bine la pandemie. Am inovat, am fost mai atenţi la finanţe, la risipa de alimente, la eficientizare. Am pierdut pe partea de HoReCa, dar am recuperat prin livrări la domiciliu. Am făcut o linie de produse semipreparate şi merge foarte bine. Are o creştere mare şi avem un departament care se ocupă cu dezvoltarea sa“, a spus Cosmin Moldovan.

Total
1
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Transport cu telegondola pe traseul Salină - Cheile Turzii - Cheile Tureni

Articolul următor

Schema de granturi mici, lansată de Ministerul Mediului. Buget de 1 milion de euro

Citește și:
Antrepriza Construcții și Instalații (ACI) și producătorul Holcim România au dezvăluit felul în care a luat ființă noul pod din Cluj-Napoca.
Citeste mai mult

Cum s-a născut primul pod alb din Cluj

Tehnologia noului podului care va uni cartierele Grigorescu și Mănăștur a fost explicată de producător și de constructorul…
Zi de Zi știri economice:
Total
1
Share