Publicitatea în media, disecată de universitarii clujeni

Categorii: Slider, Ultimele știri

Delia Balaban, profesor universitar la Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, a scos la Editura Polirom o carte care analizează fenomenul publicității.   

Aceasta poartă denumirea “Publicitatea, de la planificarea strategică la implementarea media”. Volumul prezintă agenția de publicitate full-service, rolurile diverselor departamente și ale membrilor acestora în cadrul campaniei publicitare, precum și efectele mass-mediei asupra publicului. Cartea se adresează tuturor celor care lucrează în domeniul publicității sau sunt interesați de fenomenul publicitar.

“Mulțumesc studenților noștri de la FSPAC, din Universitatea Babeş-Bolyai (UBB), pentru motivația de a scrie despre publicitate și social media, influencer marketing, programatic advertising și alte teme interesante”, a subliniat autoarea cărții. Ea a absolvit Facultatea de Istorie şi Filosofie din UBB, completându-și studiile la Europa Universität Viadrina, Frankfurt pe Oder (Germania), unde a făcut un master interdisciplinar în studii europene și doctoratul în ştiinţele comunicării și mass-media.

Din 2003 activează în cadrul FSPAC. Timp de patru ani a condus Centrul Media al UBB, fiind în cadrul instituției și director executiv al Journal of Media Research. De asemenea, a activat în cadrul Revistei Române de Comunicare și Relații Publice și Revistei Române de Jurnalism şi Comunicare.

A fost profesor asociat la Universitatea de Științe Aplicate din Mittweida, Universitatea de Științe Aplicate din Hannovra (Germania), Universitatea Paul Valery Montpellier (Franța). Aceasta a obținut premiul Fundației Stockenborg (Germania) pentru activitate, acordat unor tineri cercetători.

Exit mobile version