Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Publicitatea în media, disecată de universitarii clujeni

Delia Balaban, profesor universitar la Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, a scos la Editura Polirom o carte care analizează fenomenul publicității.   

Aceasta poartă denumirea “Publicitatea, de la planificarea strategică la implementarea media”. Volumul prezintă agenția de publicitate full-service, rolurile diverselor departamente și ale membrilor acestora în cadrul campaniei publicitare, precum și efectele mass-mediei asupra publicului. Cartea se adresează tuturor celor care lucrează în domeniul publicității sau sunt interesați de fenomenul publicitar.

“Mulțumesc studenților noștri de la FSPAC, din Universitatea Babeş-Bolyai (UBB), pentru motivația de a scrie despre publicitate și social media, influencer marketing, programatic advertising și alte teme interesante”, a subliniat autoarea cărții. Ea a absolvit Facultatea de Istorie şi Filosofie din UBB, completându-și studiile la Europa Universität Viadrina, Frankfurt pe Oder (Germania), unde a făcut un master interdisciplinar în studii europene și doctoratul în ştiinţele comunicării și mass-media.

Din 2003 activează în cadrul FSPAC. Timp de patru ani a condus Centrul Media al UBB, fiind în cadrul instituției și director executiv al Journal of Media Research. De asemenea, a activat în cadrul Revistei Române de Comunicare și Relații Publice și Revistei Române de Jurnalism şi Comunicare.

A fost profesor asociat la Universitatea de Științe Aplicate din Mittweida, Universitatea de Științe Aplicate din Hannovra (Germania), Universitatea Paul Valery Montpellier (Franța). Aceasta a obținut premiul Fundației Stockenborg (Germania) pentru activitate, acordat unor tineri cercetători.



Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Paintless Dent Repair, tinichigerie fără revopsire

Articolul următor

ATP Bus e-UpCity, primul autobuz electric românesc, va fi testat și la Făgăraș

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Turism
Teleki
Citeste mai mult

Castelul Teleki, restaurat pe banii Europei

Acest proiect va reprezenta un pas important în conservarea patrimoniului cultural și în valorificarea potențialului turistic al județului…
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share