BT: Oamenii se interesează tot mai mult de bankingul la distanță

Clienții băncilor din România sunt tot mai interesați de informații despre bankingul la distanță, pe lânge cele tradiționale: conturi curente, carduri sau credite. Platforma „Întreb BT” a Băncii Transilvania a fost vizitată în prima jumătate a anului de peste 1 milion de persoane.

Potrivit băncii, numărul vizitatorilor este în creștere cu 26% faţă de aceeaşi perioadă din 2020. Acestea au generat peste trei milioane de vizite, mai ales din Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi şi Braşov. Banca mai transmite că peste 5.500 de vizitatori au intrat pe platformă, în fiecare zi, atat din Romania cat si din strainatate (Marea Britanie, Germania, Italia si Spania.

De asemenea, fata de de alţi ani, „s-a schimbat interesul privind subiectele căutate”. Astfel, vizitatorii au fost interesaţi mai ales de informaţii despre banking la distanţă, cum este aplicaţia BT Pay şi Internet şi Mobile Banking (BT24, NEO). În zona de interes sunt, de asemenea, subiecte, precum contul curent, carduri şi credite.

Prin intermediul Întreb BT, Banca Transilvania oferă din 2014 acces facil la informaţii şi contribuie astfel la incluziune şi educaţie financiară.

Exit mobile version