Corteva a raportat rezultatele pentru trimestrul III

De exemplu, lipsa combaterii din cultura de floarea-soarelui a buruienilor precum  ambrozia, cânepa, știrul sălbatic, spanacul sălbatic, poate duce la pierderi de producție de 20-70%.

Compania Corteva a raportat rezultatele financiare pentru al treilea trimestru al anului și pentru cele nouă luni încheiate la data de 30 septembrie 2021.

 

Prezentarea generală a rezultatelor financiare pentru T3 2021
Vânzări nete Venituri din op. cont. (după impozitare) EPS (Câștig pe acțiune)
GAAP $2.4B $36M $0.05
vs. T3 2020 +27% +109% +110%
Vânzări Organice   EBITDA  Operațional          EPS Operațional     
NON-GAAP $2.3B $(51)M $(0.14)
vs. T3 2020 +24% +72% +64%

 

Prezentarea generală a rezultatelor de la începutul anului 2021
Vânzări nete Venituri din op. cont. (după impozitare) EPS (câștig pe acțiune)
GAAP $12.2B $1.7B $2.23
vs. până în prezent 2020 +11% +154% +162%
Vânzari organice EBITDA operațional EPS operațional
NON-GAAP $12.0B $2.31B $2.06
vs. până în prezent 2020 +9% +25% +41%

 

Principalele evoluții ale trimestrului

 

Sistemul Enlist™ de control al buruienilor a fost consolidat prin omologarea Conkesta E3™4

Creșterea continuă a noilor produse de protecție a plantelor consolidează puterea portofoliului

Prețurile, productivitatea și execuția lanțului de aprovizionare permit extinderea marjei comerciale

Consolidarea angajamentului de a oferi plus valoare investitorilor

Rezumatul anului până în prezent – 2021

Pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie 2021, vânzările nete au crescut cu 11% față de aceeiași perioadă a anului trecut. Vânzările organice au crescut cu  9%. Vânzările au crescut în toate regiunile, cu câștiguri organice de două cifre în America Latină.

Volumul vânzărilor a crescut cu 6% față de aceeași perioadă a anului anterior, cu câștiguri în ambele segmente conduse de introducerea permanentă a noilor tehnologii. Vânzările de noi produse de protecție a plantelor au condus la creșterea vânzărilor nete de două cifre pe segment, cu o creștere organică de 13%.

Vânzările nete pentru segmentul de semințe au crescut cu 8% la începutul anului, în principal datorită creșterii suprafeței semănate în America de Nord și a câștigurilor din acțiuni datorită produsului Safrinha din Brazilia.

Prețurile au crescut cu 3% față de anul anterior, cu câștiguri în ambele segmente și în toate regiunile. Prețurile mai mari reflectă execuția continuă a unei strategii de preț-valoare la nivel global și prețurilor pentru materii prime și costuri logistice mai mari.

Veniturile din operațiunile continue după impozitul pe profit conform standardului GAAP au fost 1,7 miliarde $ până în prezent în 2021. EBITDA Operațional pentru perioada dată a fost 2,31 miliarde $, în creștere cu 25% față de anul precedent.

 

 

T3

 

T3

 

%

 

%

(în milioane $, exceptând cazul cand se menționează altfel) 2021 2020 Variație Variație Organică1
Vânzări nete $2,371 $1,863 27% 24%
America de Nord $590 $487 21% 20%
EMEA $390 $315 24% 19%
America Latină $1,097 $805 36% 31%
Asia Pacific $294 $256 15% 16%

 

De la începutul anului De la începutul anului % %
(în milioane $, exceptând cazul când se menționează altfel) 2021 2020 Variație Variație organică
Net Sales $12,176 $11,010 11% 9%
North America $6,175 $5,818 6% 5%
EMEA $2,702 $2,425 11% 7%
Latin America $2,203 $1,754 26% 27%
Asia Pacific $1,096 $1,013 8% 7%

 

Exit mobile version