Life Is Hard a scos la vânzare obligațiuni de 100 de lei

În urmă cu șapte ani, Life Is Hard (LIH) intra pe piața AeRo a Bursei de Valori București (BVB).

Compania clujeană de tehnologie Life Is Hard (LIH) derulează o nouă emisiune de obligațiuni la Bursa de Valori București (BVB), de data aceasta adresată unui număr mai mic de investitori.

În perioada 25 octombrie – 23 noiembrie s-a derulat etapa I a emisiunii de obligațiuni LIH, aceasta fiind adresată acționarilor societății de la data de înregistrare de 16 martie, aprobată în adunarea acționarilor din 24 februarie. În intervalul 6-17 decembrie se desfășoară etapa II a emisiunii de obligațiuni – cea a plasamentului privat, adresată unui număr mai mic de 150 investitori.

Prețul de subscriere a unei obligațiuni este de 100 de lei. Cantitatea maximă de obligațiuni ce poate fi subscrisă în noua etapă este de 69.179 de titluri. Cătălin Chiș, președintele LIH, a estimat că trecerea pe piața de capital reglementată se va concretiza la începutul anului 2023.

Valoarea companiei a crescut constant, ajungând la 58 de milioane de lei. LIH este prima companie românească de software listată la BVB – Piața AeRO și are expertiză avansată în dezvoltarea de proiecte de digitalizare pentru companii și comunități.

Exit mobile version