Experiența digitală a clienților băncilor va fi regândită într-un parteneriat strategic între KPMG și Flowx.ai

Categorii: IT&C, Ultimele știri

FOTO Pixabay

KPMG și startup-ul de tehnologie Flowx.ai au încheiat un parteneriat strategic pentru a ajuta băncile să regândească experiența digitală a clienților, astfel încât aceasta să fie mult mai personalizată. Raportul KPMG 2021 Romanian Customer Experience Excellence Report (Raportul privind experiența clienților) arată că utilizatorii de servicii financiare se așteaptă să cheltuiască cu 21% mai puțin decât înainte de pandemie, căutând cu prioritate experiențe personalizate și cu un bun raport calitate-preț.

„În urma colaborării celor două companii, organizațiile mari își pot crea produse și servicii digitale eficient și personalizat, la doar o fracțiune din resursele de timp și cost asociate dezvoltărilor digitale tradiționale. Cele două companii le vor oferi clienților un portofoliu extins de soluții de consultanță și de tehnologie precum segmentarea clienților și design-ul experienței digitale, generarea ofertei, conceperea și implementarea noului model de business, rapid prototyping, dezvoltarea rapidă de aplicații cu focus pe introducerea rapidă în piață și cu return imediat pentru clienți și angajați”, transmit companiile într-un comunicat.

Startup-ul de tehnologie FLOWX.AI ajută organizațiile să-și creeze rapid experiențe digitale de tip omnichannel, unificate și personalizate, fără a schimba sistemele existente. Compania spune ca oferă o nouă tehnologie care permite dezvoltarea experiențelor digitale de tip omnichannel „de 40 de ori mai rapid”.

Exit mobile version