E gata noul hub FAN Courier din Cluj. A costat 15 milioane de euro

FAN Courier estimează că va încheia anul cu afaceri de 225 milioane euro, în creștere cu 10% față de 2021, pe fondul unui an plin de provocări și incertitudini. 

Liderul pieţei naționale de curierat, FAN Courier, a terminat construirea hub-ului său din Cluj-Napoca, o investiţie de 15 milioane de euro.

Acesta va deveni un nou punct de tranzit alături de hub-ul din Bucureşti şi de cel din Braşov, conform ZF. „Vom conecta mai bine regiunile ţării, Ardealul de Banat şi de Moldova. Acum aşteptăm ca aceste zone să fie conectate şi de autostrăzi să nu mai piardă timp camioanele.

Prin investiţiile în hub-urile din Cluj şi Braşov conectăm Timişoara de Iaşi sau Arad de Suceava fără să mai trecem prin Bucureşti. Hub-urile din Braşov şi Cluj sunt puncte importante de tranzit“, a declarat Adrian Mihai, CEO al FAN Courier.

O altă investiţie pe care compania o are în derulare este în dublarea depozitului la Braşov. Investiţia se va ridica la 7-8 milioane de euro şi include şi o bandă de sortare, care va fi inaugurată în noiembrie.

FAN Courier a fost fondată de Felix Pătrăşcanu, Adrian Mihai şi Neculai Mihai. Principalii săi concurenți la nivel național sunt Cargus, Sameday, Fedex, DHL, dar și Poșta Română.

Exit mobile version