Rottaprint a organizat Picniciada 2022

Evenimentul poartă denumirea de Picniciada Rottaprint.

Producătorul de etichete din județul Cluj a reluat tradiția socializărilor anuale | Foto: Rottaprint

Producătorul de etichete din comuna Apahida a organizat, la sediul companiei, o întâlnire cu angajații și cu familiile acestora.

Evenimentul poartă denumirea de Picniciada Rottaprint. “A fost acea perioadă a anului când angajații din toate departamentele se reunesc, își aduc familiile și se bucură de o zi de distracție. După perioada pandemiei, care a însemnat distanțare socială, lucru de acasă și pauză de la evenimente, ne-am adunat la picnicul anual – Picniciada Rottaprint”, au relatat reprezentanții tipografiei.

Evenimentul a cuprins muzică, dans, glume, jocuri și concursuri, mâncare gustoasă și voie bună, cu toate că vremea s-a dovedit a fi capricioasă. Cei mici au avut parte de multe activități captivante, iar părinții, de momente de respiro. Cel mai accesat de către copii a fost un tobogan gonflabil. Pentru adolescenți s-a amenajat o sală de gaming, cu jocuri XBox și ochelari 3D. În aer liber aceștia au au încins meciuri de baschet, tenis cu piciorul și ping-pong, iar cei curajoși și-au exersat echilibristica pe podul indian.

Distracția ca sentiment de unitate

Picniciada a avut un concurs de table și un campionat de făcut clătite. Printre specialitățile pregătite s-au numărat sendvișuri de vită, burgeri, porchetta, crispy, alături de bere la draft. Cabinele foto au fost alt punct de atracție. La Videobooth 360 X cei care au dat tonul s-au suit pe platformă și și-au înregistrat mișcările din toate unghiurile. Filmările obținute conțin efecte de slow & fast motion, fiind spectaculoase.

“Distracția este o parte importantă a unei companii cu o cultură solidă. Sentimentul de unitate ne conduce înainte în mod prosper și eficient. Acest picnic este unul dintre numeroasele moduri în care încurajăm membrii echipei să se cunoască mai bine și să le demonstrăm cât de mult îi prețuim pe ei și pe familiile lor”, relevă conducerea Rottaprint.

Tipografia din Apahida a finalizat, anul acesta, un proiect de 3,7 milioane de euro, pe fonduri norvegiene, care îi permite să producă etichete inteligente și un proces de fabricație prietenos cu mediul. Planurile societății prevăd producția de energie din deșeurile generate.

Exit mobile version