Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Rottaprint a organizat Picniciada 2022

Evenimentul poartă denumirea de Picniciada Rottaprint.
Producătorul de etichete din județul Cluj a reluat tradiția socializărilor anuale | Foto: Rottaprint

Producătorul de etichete din comuna Apahida a organizat, la sediul companiei, o întâlnire cu angajații și cu familiile acestora.

Evenimentul poartă denumirea de Picniciada Rottaprint. “A fost acea perioadă a anului când angajații din toate departamentele se reunesc, își aduc familiile și se bucură de o zi de distracție. După perioada pandemiei, care a însemnat distanțare socială, lucru de acasă și pauză de la evenimente, ne-am adunat la picnicul anual – Picniciada Rottaprint”, au relatat reprezentanții tipografiei.

Evenimentul a cuprins muzică, dans, glume, jocuri și concursuri, mâncare gustoasă și voie bună, cu toate că vremea s-a dovedit a fi capricioasă. Cei mici au avut parte de multe activități captivante, iar părinții, de momente de respiro. Cel mai accesat de către copii a fost un tobogan gonflabil. Pentru adolescenți s-a amenajat o sală de gaming, cu jocuri XBox și ochelari 3D. În aer liber aceștia au au încins meciuri de baschet, tenis cu piciorul și ping-pong, iar cei curajoși și-au exersat echilibristica pe podul indian.

Evenimentul poartă denumirea de Picniciada Rottaprint

Distracția ca sentiment de unitate

Picniciada a avut un concurs de table și un campionat de făcut clătite. Printre specialitățile pregătite s-au numărat sendvișuri de vită, burgeri, porchetta, crispy, alături de bere la draft. Cabinele foto au fost alt punct de atracție. La Videobooth 360 X cei care au dat tonul s-au suit pe platformă și și-au înregistrat mișcările din toate unghiurile. Filmările obținute conțin efecte de slow & fast motion, fiind spectaculoase.

“Distracția este o parte importantă a unei companii cu o cultură solidă. Sentimentul de unitate ne conduce înainte în mod prosper și eficient. Acest picnic este unul dintre numeroasele moduri în care încurajăm membrii echipei să se cunoască mai bine și să le demonstrăm cât de mult îi prețuim pe ei și pe familiile lor”, relevă conducerea Rottaprint.

Tipografia din Apahida a finalizat, anul acesta, un proiect de 3,7 milioane de euro, pe fonduri norvegiene, care îi permite să producă etichete inteligente și un proces de fabricație prietenos cu mediul. Planurile societății prevăd producția de energie din deșeurile generate.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Crește puterea fermierilor din sectorul taurin - UNCST - BOVICOOP s-a extins în 11 județe

Articolul următor
Comparativ cu iunie 2022, sosirile în structurile de primire turistică au crescut cu 8%, iar față de iulie 2021, cu 15,5%.

Numărul turiștilor străini s-a triplat la Cluj

Citește și:
În luna sărbătorilor, Iulius Christmas Market din Iulius Parc îi poartă pe vizitatori în lumea de basm a Crăciunului.
Citeste mai mult

A început Iulius Christmas Market

Bucurie și magie sunt cuvintele care descriu cel mai bine luna decembrie, iar aceste stări au pus stăpânire…
Citeste mai mult

ROMGAZ, investiție de 300.000 lei la ASE

În cadrul Academiei de Studii Economice Bucuresti (ASE), a fost inaugurat Amfiteatrul ROMGAZ, un proiect al Asociației Studenților…
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
0
Share