Valoarea brandului Banca Transilvania: 513 milioane de dolari

Banca Transilvania (BT) Cluj a depășit două praguri în clasamentul din acest an al Brand Finance Banking (BFB) 500.

În decursul a cinci ani de monitorizare internațională, valoarea brandului BT s-a triplat.

Banca Transilvania (BT) Cluj a depășit două praguri în clasamentul din acest an al Brand Finance Banking (BFB) 500. Valoarea brandului pentru BT a ajuns la 513 milioane de dolari, banca din Cluj intrând astfel în Top 300, pe locul 297.

De asemenea, BT este pe locul 7 în Top 10 Strongest Banking Brands Worldwide, cu un brand rating AAA+. Analiza a fost realizată de Brand Finance, firmă globală independentă de evaluare și strategie de brand.

Conform acesteia, valoarea unui brand este beneficiul economic net pe care l-ar obține un proprietar prin licențierea brandului. BT a intrat în BFB 500 în 2018, pe locul 486, când valoarea brandului era de numai 174 milioane de dolari.

BT este cea mai mare bancă din România, cu 20% cotă de piață, 3,8 milioane de clienți, 9.200 de angajați, 500 de sedii în 180 de localități. Este cel mai puternic brand bancar românesc, cu un rating de AAA+, conform BFB 2022. Principalii săi concurenți din România sunt BCR și BRD.

Exit mobile version