Banca Transilvania finanțează Via Transilvanica

Via Transilvanica, “Drumul care unește” se adresează celor care, indiferent de vârstă, vor să descopere locuri, istorie, cultură și comunități, dar și activități de mișcare în aer liber.

Printr-un parteneriat strategic încheiat pe trei ani, societatea bancară clujeană va contribui financiar, dar și prin acțiuni de voluntariat și promovare.

Via Transilvanica, “Drumul care unește” se adresează celor care, indiferent de vârstă, vor să descopere locuri, istorie, cultură și comunități, dar și activități de mișcare în aer liber. Pe 1.400 km, traseul unește țara pe diagonală, de la Putna la Drobeta Turnu-Severin, trecând prin 10 județe.

„Via Transilvanica este un proiect de țară în care ne regăsim perfect, pentru că întreg proiectul vorbește despre România, la fel ca BT. Ne dă ocazia să facem și mai mult pentru țara noastră, să contribuim la formarea unei comunități atașate de natură și la dezvoltarea comunităților prin care trece. Acesta unește România, reinventează turismul, este despre curaj, mobilizare, generozitate și sustenabilitate”, a spus Omer Tetik, director general al BT.

„După realizarea primului traseu de lungă distanță din țară care a devenit o infrastructură națională de 1.400 km, suntem foarte bucuroși să-i avem parteneri pe cei de la BT pentru a-l putea îngriji și a-l face sustenabil. Calitatea și siguranța traseului sunt prioritățile noastre în următorii trei ani. Pentru a asigura acest lucru celor care îl vor folosi, este nevoie de un partener de lungă distanță”, consideră Alin Ușeriu, președintele Asociației Tășuleasa Social (ATS).

Via Transilvanica:

Pădurea Transilvania: 75 ha plantate cu puieți

Colaborarea între BT și ATS are un istoric de 10 ani, prin programele de împăduriri cu voluntari, denumite Pădurea Transilvania. De-a lungul timpului, BT, ATS și 15.000 de voluntari au împădurit cu 450.000 de puieți 75 ha, în mai multe județe. BT este cea mai mare bancă din Sud-Estul Europei. Are 20% cotă de piață în România, 4 milioane de clienți, 9.200 de angajați, 500 de sedii în 180 de localități.

Valoarea mărcii BT a depășit pragul de 500 de milioane de dolari în Brand Finance Banking  2023. ATS derulează proiecte ecologice, educație de mediu, sportive și socio-culturale. ATS are o vastă experiență în domeniul voluntariatului: 14.000 de tineri și copii au trecut prin programele asociației, 1,5 milioane de copaci plantați cu ajutorul voluntarilor și 300.000 de cadouri împărțite în țară.

Exit mobile version