Autostrada Mureș – Cluj se construiește la lumina reflectoarelor

Tags: , , ,
Având în vedere că nu doar Strabag trebuie lăudată pe un lot unde și Geiger Transilvania este executant, am decis să dedicăm reportaje și despre Geiger, cu imagini nocturne de pe lotul Chețani - Câmpia Turzii al A3, având la modă reacții care susțin “portocală mecanică” (UMB).

Tura de noapte de la Geiger Transilvania lucrează între orele 19:00 și 05:00 | Foto: Marton Kodok

Activitatea de pe Autostrada Transilvania (A3) a constructorului mureșean Geiger a fost surprinsă în timpul nopții.

“Având în vedere că nu doar Strabag trebuie lăudată pe un lot unde și Geiger Transilvania este executant, am decis să dedicăm reportaje și despre Geiger, cu imagini nocturne de pe lotul Chețani – Câmpia Turzii al A3, având la modă reacții care susțin “portocală mecanică” (UMB).

Pozele sunt dintr-un episod pilot, generic le dăm numele de “Geiger – Green Lantern”. Sperăm că episodul pilot va fi urmat de “sezoane” de reputație pozitivă, reportaje și filmări nocturne din dronă”, a explicat Martok Kodok, membru al Asociației Pro Infrastuctură (API).

Stratul de bază, săptămâna viitoare

“Sunt poze de pe zona de pământ armat de la pasajul peste breteaua 1 / nodul Chețani și de la zona de consolidări – tranșee umplute cu piatră brută și deasupra executate perne din balast ranforsate cu geogrile unidirecționale pe trei direcții.

Au de băgat 70.000 mc de balast. Tura de noapte lucrează între 19:00 și 05:00 dimineața. De săptămâna viitoare se începe așternerea a minimum 1.000 de tone pe zi de asfalt strat de bază”, a menționat Kodok.

API susține că asocierea Strabag – Geiger are capacitatea tehnică, financiară și de management ca să finalizeze cei 15,7 km dintre Câmpia Turzii și Chețani până în decembrie anul acesta, față de august 2024, potrivit contractului.

Proiectul Autostrăzii Transilvania (Braşov – Borş), parte din A3, a început în 2004, în baza unui contract încheiat cu compania americană Bechtel, ce trebuia executat până în 2012. A3 a fost împărțită inițial de autoritățile române în două proiecte, București – Brașov și Brașov – Cluj-Napoca – Borș, lungimea sa fiind de 584 km.

Exit mobile version