Dezvoltarea turismului orădean, printr-un proiect implementat de Visit Oradea

Visit Oradea a finalizat un proiect care are ca scop relansarea și dezvoltarea (post pandemie) a turismului la nivelul municipiului Oradea.

Valoarea proiectului este de 458.702 lei, din care contribuția Visit Oradea este de 7.920 de lei.

Conferința de încheiere a proiectului a avut loc vineri, 2 septembrie 2023, la Double Tree by Hilton Oradea.

Potrivit lui Alexandru Chira, directorul Visit Oradea, prin acest proiect vor fi implementate proceduri și instrumente noi, participative, de colectare și analiză a informațiilor din domeniu.

Totodată, va fi creată o platformă de comunicare integrată la nivel de comunitate de turism din regiune.

Tot prin acest proiect au fost organizate evenimente menite să coaguleze industria de profil, instituțiile de cultură, ONG-urile, companiile de transport.

„Proiectul a avut ca obiective specific diagnosticarea principalelor provocări și obstacole întâmpinate de actorii relevanți din turismul orădean în ceea ce privește prezența în mediul online. Un alt obiectiv a fost dezvoltarea unei platforme informatice de tip CRM pentru facilitarea interacțiunii digitale dintre actorii principali din turism și administrația publică”, a precizat Alexandru Chira.

Activități

În cadrul proiectului s-au derulat mai multe activități: curs de formare IT Word, Excel; curs Managementul destinației; Realizarea unui Raport de amprentă digitală pentru Oradea în care au fost selectați 100 de stakeholderi

„Raportul de sinteză și rapoartele individuale ale părților interesate oferă informații utile și soluții tactice pentru fiecare societate pentru a-și îmbunătăți scorul digital și prezența online”, a explicat directorul Visit Oradea.

Tot în cadrul proiectului a mai fost realizat un Raport de analiză și recomandări care să ducă la creșterea performanței în mediul digital.

De asemenea, s-a realizat crearea, setarea și instalarea unui sistem CRM la nivel de destinație turistică.

„CRM-ul permite fișarea digital cu informații despre partenerii din ecosistemul turistic local. De asemenea, prezintă informați relevante pentru terți pe site-ul VisitOradea.com. CRM-ul permite realizarea de pachete turistice alături de parteneri pentru creșterea atractivității destinației”, conchide Alexandru Chira.

 

 

 

Exit mobile version