Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Dezvoltarea turismului orădean, printr-un proiect implementat de Visit Oradea

Visit Oradea a finalizat un proiect care are ca scop relansarea și dezvoltarea (post pandemie) a turismului la nivelul municipiului Oradea.

Valoarea proiectului este de 458.702 lei, din care contribuția Visit Oradea este de 7.920 de lei.

Conferința de încheiere a proiectului a avut loc vineri, 2 septembrie 2023, la Double Tree by Hilton Oradea.

Potrivit lui Alexandru Chira, directorul Visit Oradea, prin acest proiect vor fi implementate proceduri și instrumente noi, participative, de colectare și analiză a informațiilor din domeniu.

Totodată, va fi creată o platformă de comunicare integrată la nivel de comunitate de turism din regiune.

Tot prin acest proiect au fost organizate evenimente menite să coaguleze industria de profil, instituțiile de cultură, ONG-urile, companiile de transport.

„Proiectul a avut ca obiective specific diagnosticarea principalelor provocări și obstacole întâmpinate de actorii relevanți din turismul orădean în ceea ce privește prezența în mediul online. Un alt obiectiv a fost dezvoltarea unei platforme informatice de tip CRM pentru facilitarea interacțiunii digitale dintre actorii principali din turism și administrația publică”, a precizat Alexandru Chira.

Activități

În cadrul proiectului s-au derulat mai multe activități: curs de formare IT Word, Excel; curs Managementul destinației; Realizarea unui Raport de amprentă digitală pentru Oradea în care au fost selectați 100 de stakeholderi

„Raportul de sinteză și rapoartele individuale ale părților interesate oferă informații utile și soluții tactice pentru fiecare societate pentru a-și îmbunătăți scorul digital și prezența online”, a explicat directorul Visit Oradea.

Tot în cadrul proiectului a mai fost realizat un Raport de analiză și recomandări care să ducă la creșterea performanței în mediul digital.

De asemenea, s-a realizat crearea, setarea și instalarea unui sistem CRM la nivel de destinație turistică.

„CRM-ul permite fișarea digital cu informații despre partenerii din ecosistemul turistic local. De asemenea, prezintă informați relevante pentru terți pe site-ul VisitOradea.com. CRM-ul permite realizarea de pachete turistice alături de parteneri pentru creșterea atractivității destinației”, conchide Alexandru Chira.

 

 

 

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

𝐄𝐧𝐞𝐫𝐠𝐢𝐚 𝐄.𝐎𝐍 𝐗 𝐕𝐢𝐚 𝐓𝐫𝐚𝐧𝐬𝐢𝐥𝐯𝐚𝐧𝐢𝐜𝐚 antrenează 200 de angajaţi în parcurgerea traseului

Articolul următor

Se circulă pe noul drum între Baia Mare şi Baia Sprie

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Citeste mai mult

Romgaz repornește forajele la Caragele

Într-un comunicat al Ministerului Energiei se anunță faptul că Romgaz repornește forajele la Caragele. Investiția va depăşi 1…
Citeste mai mult

Vine Iarmarocul la Cluj

Peste 50 de meșteșugari, artiști, creatori locali, din toată România, a căror metodă de producție este complet sustenabilă,…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share